Op 17 juli 2004 07:54:21 schreef The Puma:
[...]

Waar kan ik de prijzen van die dingen zien

Sorry, ben tijdje druk geweest en dit topic wasn ogal naar onderen gezakt, dus niet meer opgemerkt: kijk eens p de site van velleman, ze kosten trouwens voor een PCS ding ongeveer 500 euro advies verkooppprijs van velleman, Tipie heeft trouwens ook zoiets,

en ja het is idd duurder, maar je hebt zeker een kwaliteits product. de Tiepie is zover ik me heb laten informeren NIET galvanisch gescheiden. de velleman is dit wel. BTW die 500 is een ADVIESPRIJS, misschien vindt je iemand die ermee stunt.

Hij heeft IIG 2 inputs en er zit wat software bij. Ik gebruik zelf dus de scope-it erbij daar we zdei zelf ontwikkeld hebbene n de mogelijkheden wat groter zijn met dit pakket echter velleman biedt het ook aan als third-party-software

Wat vind je van deze http://www.bitscope.net/store/?p=view&i=item+2
of deze http://www.bitscope.net/store/?p=view&i=item+3

Welke zou je kiezen?

[Bericht gewijzigd door The Puma op ]

iig 2 kanalen, dus kost hij ook al 500 dollar, en ik heb geen ervaringen met bitscope, maar je vraagt ernaar, wellicht iemand hier wel :)

maar ik hecht nogal veel waarde aan de galvanische scheiding ook. Das wel zo prettig als je per ongeluk wegschiet met je probe :)

Ervaring Sven?? Dat speelt ook een redelijk grote rol, eigenlijk komt het eropaan hoeveel geld je eraan wil geven, ervanuit gaande dat meer $ beter is, en meestal is dat ook wel zo.

hmm toch is niet alles wat meer $ kost beter, nem nu even bose speakers of B&O en zo zijn er nog meer te noemen, maar het blijft een feit dat kwaliteit zich niet verloochent natuurlijk.

Enn n NEE, persoonlijk heb ik geen ervaring met uitfikkende probes/scopen :) ik ken echter mensen die weleens een beentje net ernaast pakken waar nu net de netspanning opstond IPV de 5 V (okeej geef toe was geen bijster intelligent printontwerp zo) enfin de BSII en de scope deden het niet meer :) Dure les zo. galvanisch schieden is idd veel opto's maar het is gewoon beter. Zeker als je je PC eraanhangt, want die wil je helemaal niet verrot hebben