Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Wou de doos vandaag op de post doen maar is wat tussen gekomen, zal proberen morgen. De doos staat wel wat bol.
Damic
Ja idd, maar is het goed genoeg als ik er: een stappenmoter, een heel klein motortje, 2 kleine luidsprekers. En misschien nog wat velcro als iemand dat wilt hebben. Ik haal er dan 20 van die boutjes uit, wat moeren 6 banaanstekers, een deel van de krimpkous, de headers en de groto switch. Is de lakdraad voor iemand? Die zou ik ook graag hebben...
EDIT: de box loopt op wieltjes, even aan Moessiba adres gevraagd, en direct gekregen, straks even etiketjes printen.
[Bericht gewijzigd door LEDfan op (15%)]
IWM!
Leuk idee alleen ik weet niet precies hoe jullie nu te werk gaan?
Waar moet ik mijn adres heen sturen?
Of in mijn profiel zetten?
Ik woon in Limburg zo'n 3 minuten rijden vanaf de grens met belgie.
Dat is in de buurt van Kessenich Kinrooi Maaseik.
Laat maat weten wat ik moet doen om me op te geven.
Damic
Je komt in de wacht rij te staan en als je aan de beurt bent zal de vorige persoon die de box heeft/krijgt je vragen voor je adres gegevens.
Je hebt geluk, de doos zit nog altijd in België.
heatseeker96
Failure is always not an option...
Leuk dat het zo snel gaat! Ik dacht dat ik er nog minstens 2 weken op kon wachten. Hoe was de volgorde nu weer? Als ik mij niet vergis was het LEDfan > ik > Moessiba > grenspersoon (of Pieper)
Damic
Ledfan je stuurt het naar de verkeerde
Ledfan > heatseeker96 > Moessiba >falaigai of Pieper (vecht het per mail uit
)
@de Belgen: http://www.circuitsonline.net/forum/view/101206
[Bericht gewijzigd door Damic op (21%)]
Ow, nu hebben we een probleempje....
Ik heb nu het adres van moessiba, had ergens gelezen dat die na mij kwam. Maar dat vind ik nu niet meer, terug allen dat jij na mij komt.
Ik wil best eerst naar jou sturen, laten jullie dan nog even iets weten.
Sorry voor de problemen. Misschien kan er op de start post een lijst met de volgordes komen, om dit soort problemen te voorkomen.
Het geeft toch niet dat je mijn adres hebt? Je mag het pakketje gerust doorsturen naar de "juiste" volgende ontvanger.
Oh bedankt! Dat is een hele opluchting. Het ging me niet om het adres, maar ik zou niet graag hebben dat ze iets voor mij neus weg halen.....
Op 8 februari 2012 19:26:36 schreef LEDfan:
Oh bedankt! Dat is een hele opluchting. Het ging me niet om het adres, maar ik zou niet graag hebben dat ze iets voor mij neus weg halen.....
tjah, dans is het zo
Ik heb niet speciaal gekeken wat er nu in zit. En wie weet wat voor leuks er ondertussen bijkomt 
falaigai
Leren kan je alleen maar door te Doen
Op 8 februari 2012 14:30:01 schreef Pieper:
IWM!Leuk idee alleen ik weet niet precies hoe jullie nu te werk gaan?
Waar moet ik mijn adres heen sturen?
Of in mijn profiel zetten?Ik woon in Limburg zo'n 3 minuten rijden vanaf de grens met belgie.
Dat is in de buurt van Kessenich Kinrooi Maaseik.
Laat maat weten wat ik moet doen om me op te geven.
Mij maakt het niet uit da je voor of na mij komt .. Zolang ik de box maar ontvang XD
Je zegt het maar !
Groet
Op 25 januari 2012 20:40:18 schreef Tidak Ada:
Graag !, van alles van 1/2 - 10W
Beetje offtopic...
Ik doe niet mee aan de "Small Box". Ik ben meer voor gericht ruilen omdat ik al genoeg spul heb liggen dat ik eigenlijk niet gebruik. Zo heb ik wat weerstanden liggen waar ik Tidak misschien mee kan helpen.
Aangezien hij een "raar" e-mailadres in het profiel heeft staan: @Tidak: mail me even als je interesse hebt.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Mijn mail address is gewoon de letterlijke vertaling van mijn nick, dus dat kun je gewoon gebruiken, hoor 
Ik ga er mijn Indonesische buren niet voor wakker maken... dus heb ik zelf maar een poging gewaagd... 
heatseeker96
Op 8 februari 2012 19:26:36 schreef LEDfan:
Helemaal niet erg, zeg maar wat je gaat doen.
@de Belgen: http://www.circuitsonline.net/forum/view/101206
Moeten nu alle belgen daarbij meedoen, of is dit gewoon een extra doos?
Damic
Nog geen tijd gehad, om foto's te trekken....
Al wel een mail gestuurd naar heatseeker96. We regelen het dan zoals de afgesproken volgorde.
heatseeker96
Zo, je mail is beantwoord. (sorry dat het zo lang duurde)
[Bericht gewijzigd door heatseeker96 op (37%)]
Op 8 februari 2012 23:18:14 schreef falaigai:
[...]Mij maakt het niet uit da je voor of na mij komt .. Zolang ik de box maar ontvang XD
Je zegt het maar !Groet
Dan laat de doos maar eerst naar jou gaan jij hebt je eerder opgegeven.
Of Moessiba moet in de buurt van Kinrooi, Maaseik of dergelijke wonen dan haal ik het wel op.
Ik hoor het nog wel 
Of Moessiba moet in de buurt van Kinrooi, Maaseik of dergelijke wonen dan haal ik het wel op.
Ik hoor het nog wel
Ik woon de andere kant op, namelijk in het Pajottenland, Gooik om precies te zijn.
Leuk dat ie zo snel er is.