Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
@Fred
Het is een stroom en spanningsmeter, het gaat mij om het spannings stuk. Ik gebruik nu 128x oversampeling en een 8-voudig moving average filter, wil wel eens weten wat je dan met een 10bit ADC bereikt.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
@Karel: Ik KAN 's ochtendsvroeg bij je langs om wat op te halen (Max bijvoorbeeld), maar dan moet ik hem 's avonds mee terug nemen en moeten we hem op een ander moment weer even bij jou zien te krijgen, omdat jij eerder op de dag al weg moet.
En iets heel anders:
We hebben nog wat leuks voor de thuisblijvers in petto.....
Op 7 maart 2012 09:38:00 schreef Jochem:
@Karel: Ik KAN 's ochtendsvroeg bij je langs om wat op te halen (Max bijvoorbeeld), maar dan moet ik hem 's avonds mee terug nemen en moeten we hem op een ander moment weer even bij jou zien te krijgen, omdat jij eerder op de dag al weg moet.
Ook deze mogelijkheid had ik in gedachte, maar er zijn nog een paar problemen meer op te lossen.
Max is namelijk niet mijn eigendom, hoewel ik die van binnen en buiten beter ken dan de eigenaar, en ook de vaste bestuurder ben.
Dus, hij staat niet bij mij thuis en ben op zijn tijd aangewezen.
De toezegging had ik van hem, dat was geen probleem.
Op dit moment moet hij dagelijks om 16.00 naar Utrecht, en het is nu moeilijk om Max binnen mijn bereik te krijgen.
Heel misschien is het nog mogelijk om hem Vrijdag nog te regelen, ik ga daar zeker nog achteraan.
Maar is het voor jouw wel doenlijk om zo'n eind om te rijden, en daarna Max weer op een andere dag terug te brengen?
Wetende dat je wel met tweeen moet zijn om hem te tillen.
Ik bel je hier Vrijdag nog wel over.
ON3TG
!!!DaS rAdIo PiRaT!!!
Op 5 maart 2012 23:22:20 schreef Kareltje:
[...]
Zeker wel, maar denk aan de badges, dan weet iedereen elkaar te vinden.
Badge afgedrukt ON3TG...
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Op 7 maart 2012 18:40:10 schreef ON3TG:
[...]Badge afgedrukt ON3TG...
Nice 
Zonder badge hoor je bij de gigagantische meerderheid, met badge bij CO.
Ik was die van mij vorig jaar vergeten 
Sommigen hoorde later pas, dat ik er ook geweest was, terwijl ik toch veel bij de stand was.
@TechnOoB12: Welnee, het gaat vooral om de herkenbaarheid van de CO leden.
[Bericht gewijzigd door Kareltje op (34%)]
Jochem
Op 7 maart 2012 17:09:39 schreef Kareltje:
Maar is het voor jouw wel doenlijk om zo'n eind om te rijden, en daarna Max weer op een andere dag terug te brengen?
Wetende dat je wel met tweeen moet zijn om hem te tillen.
Is het ding zo zwaar dan? Past hij wel in een kofferbak?
Kijk, ik zit er niet heel hard om te springen natuurlijk, maar ik dacht: als het niet anders kan. Misschien kan ik op zaterdagochtend omrijden, en dat jij op een doordeweekse dag hem in Oss op m'n werk op kunt pikken ofzo?
Ik bel je hier Vrijdag nog wel over.
Is prima. En misschien is het ook teveel gedoe voor een bot extra, we hebben Johnny immers ook als pronkstuk he!
Is het ding zo zwaar dan? Past hij wel in een kofferbak?
Als het een halter was, was hij goed te tillen.
Maar het is een flinke kist van bijna een meter lang, met aan de kopse kanten een hanvat.
Daarbij komt nog een koffer voor de besturing.
En misschien is het ook teveel gedoe voor een bot extra, we hebben Johnny immers ook als pronkstuk he!
Hier ging het vooral toch om.
Het is immers ook een 100% eigen bouwsel (leer/hobby project)
Om Max mee te nemen was eigenlijk een voorstel om een toch wel bekende bot mee te nemen, bijna iedereen kent nu dat ding 
Ondanks de vele uurtjes die ik erin heb gestoken, is het geen 100% eigen project, maar wel een leuk.
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Een beetje op de val reep maar ik heb nog een kleine 100 12v 1A adapters leggen ik wil hier graag van af. En wil ze graag aan de CO stand geven maar is hier wel belang stelling voor?
klein is fijn
Moderator
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Zijn er toevallig mensen die langs station s-Hertogenbosch komen?
De bus gaat maar eens in het uur blijkbaar 
Op 7 maart 2012 09:38:00 schreef Jochem:En iets heel anders:
We hebben nog wat leuks voor de thuisblijvers in petto.....
Vertel...
Tinus016
Op 9 maart 2012 19:21:50 schreef Roland van Leusden:
[...]Ik zou er wel 5 van willen. Zijn het smps of met trafo ?
Het zijn smps voedingen
foto:
RoboticPro
Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl
[edit]Oeps mijn excuses verkeerde topic![/edit]
[Bericht gewijzigd door RoboticPro op (83%)]
Jochem
Tinus, neem je alle stekkervoedinkjes mee? Hoe laat ben je er ongeveer?
D'r liggen weer leuke dingen op de stand, want de donaties zaten vol verassingen (ook meuk helaas
).
Er zijn bijvoorbeeld afstands/positiesensoren, motortjes, displays, trafo's en weet ik wat nog meer.
Ook weer een aantal kant en klare dongels voor AVR ISP programming. Wel wat 'ouderwets' via de printerpoort, maar daarom ook maar 2,50 euro!
Een programmertje is je niet genoeg?
Neem dan de STK500, compleet in originele doos met alles er netjes bij (lijkt bijna ongebruikt).
Morgen werken tot 12uur, ik denk dat ik rond 1 uur bij rosmalen ben. Ik neem mijn dslr mee, kan ik eventueel wat foto's maken de stand.
D'r liggen weer leuke dingen op de stand, want de donaties zaten vol verassingen
En er komt nog wat leuk spul bij 
Tinus016
@Jochem,
Ik kan ze allemaal wel mee nemen als jullie er wat mee kunnen.
Het is niet de bedoeling dat jullie met al die zooi blijven zitten.
Laat nog even weten of ik ze allemaal mee moet nemen.
Ik en Ohm pi zullen er rond 9:00 / 9:30 zijn net hoe een rij er voor de deur staat 
Edit: Mail des noots even je 06 nr: als ze moeilijk doen bij de entre dan kan je eventueel bellen. Des noots kom ik nog even eerder zodat ik niet met die doos door alle menigte heen moet. (Lees dat ik via de verkopers ingang de doos even aan jou geef en dan netjes in de rij ga staan.)
[Bericht gewijzigd door Tinus016 op (33%)]
TRAILER IS GELADEN
CU morgen, deze jongen gaat zo plat, want om 5.00 hier vertrekken MET de stand op de hanger...
en de koekjes natuurlijk
KOEKIES. JOEHOEE KOEKIESSSSS
en de knuffels gaan ook mee.
Elektronicanet
Elektronica gereedschap/multimeter/soldeerstation/voeding nodig? www.eleshop.nl !
Eleshop is er ook weer klaar voor
Je vindt ons op dezelfde plek als voorgaande jaren, op de hoek op de bovenverdieping. Morgen gaat de wekker om half 6!