Spullen zijn gepakt, routebeschrijving gemaakt voor op de tanktas, badge uitgeprint (belangrijk!)

Tot morgenochtend

Waar vind je de badge?
Morgen vroeg op, en dat op een zaterdag, ai ai

Op 9 maart 2012 22:42:24 schreef Tinus016:
@Jochem,

Ik kan ze allemaal wel mee nemen als jullie er wat mee kunnen.
Het is niet de bedoeling dat jullie met al die zooi blijven zitten.
Laat nog even weten of ik ze allemaal mee moet nemen.

Het lijkt mij bruikbaar spul, als je geen eisen hebt aan wat het minimaal moet opbrengen mag je het meenemen. Een kleine 100 stuks, dan hebben we het over 2 schoenendoosjes, niet?

Ik en Ohm pi zullen er rond 9:00 / 9:30 zijn net hoe een rij er voor de deur staat :)

Edit: Mail des noots even je 06 nr: als ze moeilijk doen bij de entre dan kan je eventueel bellen. Des noots kom ik nog even eerder zodat ik niet met die doos door alle menigte heen moet. (Lees dat ik via de verkopers ingang de doos even aan jou geef en dan netjes in de rij ga staan.)

Helaas is die ingang rond die tijd al dicht, ik ben zelf vorig jaar met een hele steekwagen aan meuk door de voordeur gegaan :)

Voor wat het waard is zal ik m'n 06 even mailen, maar reken dus nergens op.

Iemand die last minute mee wil rijden vanaf Utrecht (Odijk)? Ik wil rond 8.30 a 9.00 hier vertrekken. Mijn mobiel nummer staat op mijn website www.ganzz.nl

Bel gerust!

We staan hier boven op de viaduct en zien gewoon een giga file wat een opkomst dit jaar!

Was vorig jaar ook , toen moest je zelfs uitwijken naar een volgende parkeerplaats :-(

Ik sta op de afrit stil... met achter mij een rokende auto :p

Ik heb helaas geen badge (vergeten) Kben te herkennen aan een rood shirt met patrick er op (ik heer brian xD)

Ik heb ook geen badge, maar een grijs shirt met blauwe rugtas en draag een bril :p

Vanaf de beurs: het begint nu pas echt druk te worden, maar dat was het om 6:40 ook al..

wel weer gezllig hier. Wat opvalt: minder meuk dan vorig jaar op CO stand, meer meuk in algemeenheid. (

Helaas niet gegaan dit jaar!
De webcambeelden lijken overigens stil te staan. Misschien nog eens naar kijken :)?

Ben er helaas niet bij... zwaar verkouden... :-(

Ben ook verkouden, maar ik moet toch ook werken vandaag, dus was sowieso niet gegaan. Wel jammer als je gepland had wel te gaan en dat door ziekte niet kan doen...

Zit alweer in de trein naar huis.
Leuke dingen gescoord, onder andere een doos met in12b nixie's en voetjes, 18 stuks totaal.
Zal vanavond even een foto maken

Ben net weer thuis, geen file gehad, ook vanmorgen niet ;)
Niet echt iets kunnen scoren waar ik naar zocht, of mij boeide, maar al bij al, een leuke dag geweest.
Op naar Rosmalen 2013

Ook weer thuis. Buit:

10 banaanstekkers
20 Kleps 2 van Hirschmann
15 croco clips test kabeltjes
2 BNC>banaan convertertjes
1 MK484 ic'tje: leuk een radiotje knutselen

tja... dat had ik nou net allemaal nodig ;-)
Vond het leuk nu eens de gezichten bij de CO-nicks te zien...

Fripster

En ook weer binnen. De buit:

5x 16F628 10,-
2x rotary encoder + knop 3,30
4x gratis elko 270uF 400V
1x setje hex keys amerikaanse maat (handig voor tek knoppen) 4,50
1x 7A13 geruild met Fred
1x FG503 geruild met SparkyGSX
1x raar kastje 10,-

De meetapparatuur op de beurs was geloof ik weer van puur goud gemaakt. Denk niet dat ze zo iets verkopen. En maar zeulen met het spul (wordt het echt beter op).

Kastje gekocht, geen idee wat het was (is). Beetje op de gok.
1x BNC in
2x BNC uit
frequentie teller ic (ICM7216) met display
luidspreker
ergens zit een frequentie generator; er komt een toon uit de luidspreker, frequentie is regelbaar. hoge/lage frequentie stand, wat knoppen om de frequentieteller om te zetten en 4 knoppen L, T, D, V en een 12V uitgang (DC).

Binnenkant is zelfbouw. Philips voeding en wat losse printjes. Paar amplifiers lijkt het. Ook nog wat ingeblikt spul...

Ingang zat een BNC op met een stukje losse draad. Soort antenne.
Gebouwd 10-12-1981 :) Met een draagbeugel.

Iemand een idee. Zal er eens een keer aan gaan meten.
Denk richting vossejacht (?)

Ook even langsgeweest.

Niet gevonden: nieuwe behuizinkjes formaatje halve en hele eurokaart, eigenlijk helemaal geen nette kastjes gevonden. Heb ik ze gemist?

Blij mee: een nieuwe 13,8V/2,5A voeding voor 5 euro.

Spijt: toen ik binnenkwam stond er gelijk bij de eerste stand een Philips scoopje voor 40 euro te koop. Wilde er niet mee lopen zeulen dus doorgelopen. Vijf minuten later bedacht ik dat ik 'm gewoon in de auto kon zetten, teruggelopen en toen was iemand anders er al blij mee... ;-)

Ben vandaag ook geweest en inmiddels al weer thuis met een kleine buit:
1 Funktiegenerator
1 frequentieteller
1 multimeter
2 printplaten(om zelf printen te gaan maken)
weerstanden
condensatoren
diodes
leds(geel)
sata kabel
transistoren
potmeterknoppen

Met entree en parkeergeld € 40,-

Voor de foto's :

http://www.flickr.com/photos/kaperjacksynth/sets/72157629554146409/

Ook weer al een ruim 1 uur thuis en mijn buit was o.a., 2 x DLM185, en een DLM250 (die heeft vast iemand van de CO zien liggen op de bovenring). Die krengen zijn zwaar!!

Een handvol fannetjes, wat meetsnoertjes, CAN ethernet converter, F connectors, eneloop Sanyo accu's + lader. En nog een hoop los ander grut.

Ook nog 4 van die EL licht panels, ga ik eens uitproberen voor mijn werkbank verlichting.

@6502: Helemaal links achterin lagen er wat maar meer heb ik ook niet gezien.

Was weer een mooie markt met veel spullen. De buit is 10 meter RG85 om wat tussenkabeltjes te maken en 10 warmwitte leds.

Ik en Ohm pi zijn ook weer terug

Het begon allemaal met een kleine file op de snelweg voor afrit Autotron.

http://www.fotoarchiefje.nl/Share/CO/Fotos/Rosmalen2012/Rosmalen_2012%20(1).JPG

Maar goed we waren even goed om 9:45 binnen en zijn na een gezellig dagje om 14:30 naar huis gegaan.

Dit was de Buit

http://www.fotoarchiefje.nl/Share/CO/Fotos/Rosmalen2012/Rosmalen_2012%20(2).JPG

http://www.fotoarchiefje.nl/Share/CO/Fotos/Rosmalen2012/Rosmalen_2012%20(3).JPG

2 grote 7 segment displays 12,- < Filmpje)
10 4x 7 segment displays van de CO stand 10,-
2 Cold Caps van 1F 5.5V 1,-
5 16X2 Displays voor 18,-
1 Rotery encoder 2,-
1 BV condensator van 10uF 400V
2 broodjes unox 7,-
2 flessen cola 6,-
intree 7,-
parkeren 5,-

Dat alles komt op een totaal van 70,-

Ben ook weer thuis.

Mijn buit:

http://img217.imageshack.us/img217/6369/img9709c.jpg

* 2x 5V/1A stekkernetvoeding van de CO-stand
* Philips scoopbuis (vermoedelijk van een PM3410, moet in mijn PM3253 als dat past)
* Multiturn potmeters
* Keithley 160B multimeter
* Diverse IC-voetjes
* Zakje kleine IR-leds
* Motor met asje (om de etsbak te automatiseren)
* Printje met VFD buisjes (NEC LD8051) en onbekend printje

Ondanks het feit dat ik niet vond wat ik eigenlijk zocht, toch een leuke dag gehad!

En, weet iemand toevallig of jullie nog van de door mij gedoneerde 2 Wintek display'tjes afkomen zijn? Gewoon uit nieuwsgierigheid, ik kan ook wel begrijpen dat dat voor jullie niet allemaal om bij te houden is, maar je weet maar nooit. En Jochem, ik ben nog steeds benieuwd wat je voor de thuisblijvers in petto had :)