Die nummer 7 is een mosterd-C (ook wel genoemd MKT of polyester) in camouflagekleuren. Naar mijn idee prima bruikbaar als hij er nog goed en onbeschadigd uitziet.
Nummer 8 is een echte mosterd-C, ook nog wel gewild voor restauraties omdat hij nog redelijk ouderwets oogt en onverwoestbaar is.
Nummer 5 is een opvolger van de mosterd-C (waarschijnlijk ook MKT, maar er staan wat nummers op die te herleiden zijn) en is niet zo heel lang geproduceerd voordat men weer terugkeerde op het oudere fabricageprincipe. Mogelijk omdat hij duurder was om te produceren en niet beter (misschien zelfs iets slechter maar zeker niet dramatisch).
Als nummer 2 een elco'tje is: inderdaad een prul. Anders ken ik deze uitvoering niet.
Nummer 4 is een MKP (polypropyleen) impulscondensator. Oorspronkelijk voor gebruik als boostercondensator/harmonische afstemcondensator in het hoogspanningsdeel van een TV. Dat zijn erg stevige jongens en deze variant heb ik in mijn herinnering ook nog nooit stukgehad.
Nummer 3 is ook een impulscondensator, waarschijnlijk X2-klasse (dan staat er 250VAC als werkspanning op) en mogelijk papier of anders MKP. Ik heb dit soort types regelmatig stuk gezien (papier en/of MKP) dus ik twijfel of hij de moeite van het bewaren waard is. Kijk ook even naar de opdruk om vast te stellen of het een papiercondensator is (weggooien) of MKP (misschien weggooien).
Zelfde verhaal voor nummer 6, alleen die ken ik niet verder dus kan alleen in het algemeen iets over de betrouwbaarheid zeggen: Ook hier zal je de opdruk moeten bestuderen om uit te vinden of het papier (weggooien) of MKT of MKP is (nog wel bruikbaar).