38ste editie Rosmalen vlooienmarkt

pietplof

Golden Member

ondergetekende zal ,uiteraard, voor de ( zeker 23e keer of meer) vanuit het zogenaamde hoge noorden naar rosmalen afzakken.
Hij wil best even in diverse hoeken kijken voor leuk materiaal om te verkopen maar veel zal het niet zijn.
Om daarvoor een colega helemaal naar drenthe te laten rijden lijkt hem iets te veel moeite dus..
is hij natuurlijk bereid als het enigszins mogelijk is wat spullen te kopen om op die mmanier de kas van ,,CO" te spekken.
Als ik dat doe mag ik dan het komende jaar weer meedoen??

festina lente

Ik was vroeger vaak de controleur aan de deuren of ze het polsbandje wel om hadden. Helaas mee gestopt, was daarna altijd een weekje ziek van het in de tocht staan en de kans dat je een virusje oploopt met al die polsen controleren. Ook het aflossen verliep niet altijd op tijd of werd vergeten. Als bezoeker is het voor mij zinloos, mijn werkplaats is al helemaal vol en als je een paar onderdeeltjes koopt moet je er ook 12 euro bij optellen voor entree en parkeren + de kosten van de auto. Voor de echte liefhebber blijft het natuurlijk altijd een leuk evenement. Op Ebay tegenwoordig ook van alles te koop. Ik zoek nog wel een RACAL kortegolf ontvanger, geen buizenbak model RA17 maar die daarna kwam met nixietubes of met odometer aanwijzing. Wie heeft die bij zijn vlooienmarktspullen staan?

Zijn er nog van deze buisjes:

http://www.kleinisfijn.nl/co/rosmalen/img_0073.jpg

Ik kom er ongeveer 15 te kort. Waarschijnlijk kom ik niet naar Rosmalen
aangezien ik m'n budget er al in Deurne door heen gejaagd heb...

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
blackdog

Golden Member

Hi,

"aangezien ik m'n budget er al in Deurne door heen gejaagd heb..."

Dat is nu jammer Roland, dan kan ik je niet tegen het lijf lopen :-)

Gegroet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Moeten het specifiek dezelfde buisjes zijn ?

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Gadget_inc,

Hoeven niet het zelfde te zijn.

Dat is nu jammer Roland, dan kan ik je niet tegen het lijf lopen

Mja, moet zeggen dat ik in Deurne wel veel meer voor hetzelfde geld kreeg als vorig jaar op Rosmalen.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Ja, ik ben er zeker weten bij. Zijn er nog tips en trucs(behalve bij de CO-stand langsgaan) voor een jonkie zoals ik? :+

Ik ben er ook weer bij, met de Eleshop stand op de inmiddels vaste plek! :)

Elektronica gereedschap/multimeter/soldeerstation/voeding nodig? www.eleshop.nl !
klein is fijn

Moderator

Op 14 maart 2013 22:10:22 schreef Roland van Leusden:
Zijn er nog van deze buisjes:

Niet bij mij, ik heb de hele handel aan Paul Corten van de smdshop.nl gegeven. Paul zal ook wel weer langskomen dus hij kan vast wat meenemen voor je.

Ik sta er dit jaar ook weer. Inmiddels over gegaan van een partij van Stage Accompany naar een eigen bedrijf.(HTF Electronics) En als CO inderdaad op dezelfde plaats staat als voorgaande jaren dan staan wij pal tegen over jullie. Onze mascotte is ook aanwezig.

http://www.htfelectronics.nl/G2album/index.php?sfpg=VmVydGljYWFsLyoqMj…

http://www.htfelectronics.nl/g2.html

is elders op het forum besproken.

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl

Gezellig! Wij staan inderdaad weer op dezelfde plek: bovenring in de hoek aan de noord(-oost) zijde.

Je avatar is kapot trouwens...

If you want to succeed, double your failure rate.

Dames en heren...

Er komt weer een leuke prijsvraag op de stand. Deelname gratis, en de te winnen prijzen zijn:

1. Voltcraft AT-400 automotive multimeter t.w.v. € 99 http://www.circuitsonline.net/img/thumb_000459.jpeg
2. Boek "308 Schakelingen" (Elektor)
3. Boek "Meettechniek in de praktijk" (Elektor)

Vorige jaren zijn er niet altijd evenveel inzendingen geweest, dus doe daar je voordeel mee en kom naar de stand ;)

De opgave zal voor iedereen met enig benul van simpele elektr(onic)a en enig puzzelvermogen op te lossen zijn!

If you want to succeed, double your failure rate.

Gaat er misschien iemand heen uit de omgeving tilburg, oirschot, eindhoven waarmee ik mee zou kunnen rijden (tegen vergoeding)

Dit is altijd de gevaarlijkste beurs om veel geld mee naar toe te nemen. :P
Je koopt altijd meer dingen dan je ooit gaat gebruiken.

Wel gezellig.

PE2BAS
chuckie

Honourable Member

Oke, mijn aanhanger zit weer vol.
Heb vandaag samen met Sine geladen en gesorteerd (niet persee in die volgorde).
En we hebben dit jaar meer verlichting op de stand...heb een 6 tal mini parren gehaald om onze toko prominent aanwezig te laten zijn...
Wordt weinig slaap vandaag, moet nog het een en ander bij elkaar schrapen (zoals de koffie garnituren) en morgenochtend om 7 uur aanwezig zijn met Sine in Rosmalen.

Maar ik heb er zin in....

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Hm, voor jou dus ook een kort nachtje....

Maar die koffie garnituren klinkt alvast prima!
Tot zo :)

If you want to succeed, double your failure rate.

Zo even The Engineer oppikken in Dordrecht, en dan lekker vroeg aanwezig zijn!

EricP

mét CE

Fijne dag allemaal. Helaas andere verplichtingen...

Tot straks allemaal! Friggin koud buiten trouwens!

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Zo ff ontbijtje naar binnenwerken en dan vertrekken !
Tot straks iedereen !!

Owja.... dat was ook nog. Dit jaar geen rosmalen voor mij. Sta op het punt (als er geen gekke dingen uit het bouwkundig rapport komen) om een huis te kopen.

Wel met een leuk knutsel hokje erbij.... 100m2 muhahaha ;-)

Wel een nadeel komende tijd elektronica in de ijskast. Moet wel iets aan gebeuren.

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op zaterdag 23 maart 2013 08:02:22 (18%)

High met Henk

Special Member

Heren succes, dit jaar maar 1 langharige achter de stand.

HENRY: KNUFFELSE!!!!

enne dit jaar ook een ERNSTIG koekjesoverschot verwacht

groeten en good hunting vanuit hier (Sven, Renata, Rangie en Landy)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???