chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Oh, dat is fijn! Ik bedoel deze printen
Als het zou kunnen (qua aanbod) zou ik een doos ook prima vinden, maar dan zal ik kareltje even mailen hoe duur het is. (moet ook weer niet teveel worden
)
Ik laat het nog wel even horen. Bedankt alvast.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Bij deze zou ik graag met iemand willen meerijden naar Helenaveen.
Omgeving Amsterdam / Utrecht oppikken op NS station, uiteraard bijdrage van mij in de brandstof kosten.
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Op 8 mei 2013 10:30:32 schreef Roland van Leusden:
Omgeving Amsterdam / Utrecht oppikken op NS station, uiteraard bijdrage van mij in de brandstof kosten.
Voor mij geldt dat ook, anders kan ik helaas ook niet naar helenaveen.
Ik moet oorspronkelijk uit alteveer (groningen) komen, en ga vanaf assen.
Utrecht kom ik niet langs, maar ik kan eventueel wel 1-2 man (afhankelijk van de kooplusten
) meenemen vanaf station Ede-Wageningen
Dag heren,
Wat kost het eigenlijk voor wat leuke aanwinsten in de loodsen. Verkopen jullie daar eigen dingen, of is het eerder per gewicht? Ik heb al wat gezocht maar ik heb de oorspronkelijke boot gemist.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Hangt er een beetje af van wat je neemt, was de laatste keer voor een goed gevulde jumbo tas 100 Euro kwijt.
Als ik het vergelijk met wat ik op beurzen betaal zijn de prijzen erg redelijk.
Op 8 mei 2013 10:30:32 schreef Roland van Leusden:
Ik kom uit Flevoland, je kunt meerijden. Overigens rij ik Alfa, soms moet er geduwd worden 
@RS2^racer^: je hebt mail.
Op 8 mei 2013 00:18:54 schreef Tidak Ada:
Stierenexcrementen !
Nou zeg, ook niet echt het lekkerste product van onze biefstukleveranciers voor op de BBQ.
Goh TA, het spijt me echt.. je mocht er graag bij zijn.
Op 8 mei 2013 19:17:37 schreef Hewlett:
[...]
Ik kom uit Flevoland, je kunt meerijden. Overigens rij ik Alfa, soms moet er geduwd worden
Vooral op de terugweg zeker 
Ik zal een dezer dagen weer een lijstje van alle ingeschreven mensen hier posten, dat was vorige keer ook makkelijk voor de carpoolers.
@HenryS: nog steeds zin in die mega-grabbox?
hij is nog groeiende.
Op 8 mei 2013 18:56:58 schreef Roland van Leusden:
Hangt er een beetje af van wat je neemt, was de laatste keer voor een goed gevulde jumbo tas 100 Euro kwijt.Als ik het vergelijk met wat ik op beurzen betaal zijn de prijzen erg redelijk.
Zou ik mogen vragen wat je dan in je jumbo tas had?
[Bericht gewijzigd door offie op (24%)]
Roland van Leusden
Foto zegt meer dan 1000 woorden:

70 stangen ic's / componenten, een aantal electronica boeken en 40 printboortjes in diverse maten (niet zichtbaar).
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 8 mei 2013 20:04:34 schreef Kareltje:
@RS2^racer^: je hebt mail.
[...]Nou zeg, ook niet echt het lekkerste product van onze biefstukleveranciers voor op de BBQ.
[....]
Kareltje, vertaal maar in het Engels, dan begrip je wat ik bedoel 
Overigens staat Friedrichshafen nog niet vast, dus mijn plekje niet vergeven s.v.p.
Ik zou ook graag een lift krijgen naar helenaveen. Kom uit omgeving rotterdam. Vanaf welk station valt nog wel te overleggen. Deurne is nog te doen op de Ov fiets vanaf het station.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
"Helaas" gaat Friedrichshafen door, dus kan een andere liefhebber invallen.
Karel en Mans, Ik zal jullie mog een lijstje sturen met dingen, die ik al eerder heb gereserveerd, plus nog wat wensen (Ik zag dat er veelkopers stonden te trappelen).
Hopelijk kan ik een volgende keer wel. Het zal iig prevaleren.
Op 8 mei 2013 20:04:34 schreef Kareltje:
@HenryS: nog steeds zin in die mega-grabbox?hij is nog groeiende.
Die mag je (nog) houden, maar zet me maar op de lijst, ik kan Haasje93 eventueel vanaf Meppel meenemen.
Hallo Roland ,
Kun je me een PM sturen?
Ik wil je dringend eens wat vragen ivm. mijn reactie op een andere topic.
Thanks
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Dan stuur je 'm toch een email...
@hieronder: als je niet ingelogd bent kun je dat inderdaad niet zien.
[Bericht gewijzigd door Jochem op (53%)]
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Oh sorry , staat er toch, hoewel ik er zeker van ben dat het er net niet stond,
Misschien omdat ik toen niet ingelogd was?
Thanks
Op 14 mei 2013 09:42:45 schreef jefmen:
Ik zou ook graag een lift krijgen naar helenaveen. Kom uit omgeving rotterdam. Vanaf welk station valt nog wel te overleggen. Deurne is nog te doen op de Ov fiets vanaf het station.
Als ik mijn route een beetje verleg, kan ik je evt. oppikken in Deurne, en zo door rijden naar Helenaveen.
Ik pik Haasje daar ook op, tenzij hij in Meppel door Henry S daar opgepikt word.
@TA: het spijt me echt, Ik krijg onmogelijk een datum vastgelegd met alle agenda's die matchen.
Maar er is zeker een volgende keer.
* Kareltje die maar niet kan geloven dat Friedrichshafen leuker is dan Deurne en Helenaveen
Tidak Ada
Op 14 mei 2013 21:33:29 schreef Kareltje:
[...]
* Kareltje die maar niet kan geloven dat Friedrichshafen leuker is dan Deurne en Helenaveen
Maar Friedrichshafen is 'maar' drie dagen en maar één keer per jaar 
Toch blijft het een frustratie 
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Op 14 mei 2013 21:33:29 schreef Kareltje:
[...]
Als ik mijn route een beetje verleg, kan ik je evt. oppikken in Deurne, en zo door rijden naar Helenaveen.
Ik pik Haasje daar ook op, tenzij hij in Meppel door Henry S daar opgepikt word.
@ Karerltje ik heb henry een mailtje gestuurd, ik laat je het nog wel even weten.
kloppertje
Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
Kareltje, heb je ook nog altijd printboortjes te koop? Ik ben hard op zoek naar wat aanvulling van de voorraad.