een isra puntje ophangen zonder complicaties blijkt lastig
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Guidion heeft bij werk voor UPC een tamelijk slechte naam, maar dat blijkt hier eens geen enkel probleem als ik het verhaal op Radar zo lees (al was het makkelijker geweest als zij wel ISRA's hadden mogen aanleggen). Wat een raar, bureaucratisch gedoe en het bewijst voor mij ook weer eens een keer wat voor een gebrek aan fatsoenlijke service en schrijnend gebrek aan kennis er bij XS4ALL (=KPN!!!) is. Dat is immers (gegeven de huidige opzet bij de KPN, niet ideaal maar wel ruimschoots bekend verondersteld) wel degelijk de (enige) partij die het kan regelen, ook al zijn ze dat volgens hun voorwaarden niet verplicht (het achterdeurtje dat door de -known to be morons- klachtenafhandeling ontkend wordt is, hoe onhandig ook, de aangewezen weg want moederbedrijf KPN heeft immers niets met de klant maar wel alles met de lijn te maken).
Verder (en op basis van dat verhaal) nog een tip: Als je voor ADSL kiest, neem minstens een belbudget-abo erbij. Als er een (POTS- of ISDN-) nummer aan de lijn hangt, is toch makkelijker voor KPN om storingen te voorkomen (jouw ADSL bij de buren aanleggen omdat de lijn onherkenbaar is; komt vaker voor dan je lief is) en verhelpen (verantwoordelijkheid is duidelijker).
Anoniem
Oh hier ook niet. laatst trekkapje op schouw laten plaatsen.
200Eu maeriaal en 600Eu voor 2 uur werk. Dat is 300Eu per uur!
Akkoord, het is gevaarlijk werk zo met een ladder op het dak.
Maar de verhoudingen zijn toch stilaan zoek als je zelf 20 uur moet werken om iemand één uur voor jouw te kunnen laten werken klopt er iets niet meer.
En dan maar klagen dat de kleine zelfstandige zijn brood nauwelijks verdient.
Op 22 mei 2013 22:45:36 schreef High met Henk:
een isra puntje ophangen zonder complicaties blijkt lastig
Die mevrouw/meneer gaat fout bij punt 5.
Hij heeft terecht bij punt 4 geconstateerd dat hij geen contract heeft met KPN, maar toch...
"5. Ik bel met KPN." 
EricP
mét CE
Ik blijf toch bij mijn heldere standpunt: Ik heb een overeenkomst met jou. Jouw dienst doet het niet. Ik betaal niet voor dingen die het niet doen. Los het op.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
wat een gedoe met die antieke kabels in huis, gelukkig kun je dit jaar overstappen naar draadloos 4g internet voor thuis 
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Op 23 mei 2013 00:27:04 schreef Hensz:
[...]
Die mevrouw/meneer gaat fout bij punt 5.
Hij heeft terecht bij punt 4 geconstateerd dat hij geen contract heeft met KPN, maar toch...
"5. Ik bel met KPN."
Oh. Ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad. Ik heb dan voordat ik met partij A de verbinding verbreek gezegd: Ik heb een contract met jullie. Jullie zijn wettelijk mijn aanspreekpunt, maar omdat jullie het vriendelijk vragen zal ik even jullie procedure doorlopen en even met B bellen.
(M'n mobieltje die ik van <mobiel-bellen-maatschappij> had gekocht/kregen was kapot. Moest ik met "nokia-care-center" bellen of zo. )