Op 28 juli 2013 14:15:22 schreef peter kik:
En toevallig nog iemand die me meer info zou kunnen geven over een brandstof cel?
Kan vast wel, maar die zijn vermoedelijk nog duurder dan een aggregaat, en daarvoor ben je al 5-10 mille kwijt. Aanhanger moet er dan ook nog bij.
Ik zou investeren in een dikke verlengkabel, liefst 3 fase. En dan maar hopen dat je ergens een plek vind waar je 8 kW mag en kunt afnemen. Je bent dan zo goed als zeker aangewezen op evenementenvoorzieningen die gemeenten nog wel eens hebben aangelegd, maar ook daar is een grens aan het af te nemen vermogen.
12V HiFi
meer over car audio: www.12vhifi.nl
Op 28 juli 2013 14:13:18 schreef peter kik:
oh ja de merken zijn lanzar Amerikaanse makelaardij competitie spul, dus met test rapport etc. erbij. Wat ik er van weet is dat hoe harder ze moeten werken hoe beter ze presteren, Vroeger iets kleinere 720 watt gehad voor 2 woofers maar dat stampte buitengewoon wedstrijd 144 decibel dus das wel aardig toch?maar die worden dan ook echt bloedheet zonder uitval of iets dus. Wat ik denk echte watts. de andere versterker is voor de gewone luidsprekers dus veel minder te leveren en dat is een pioneer etc. etc.
Veel tekst maar weinig info.. om een goed antwoord te geven wil ik graag van je weten welk merk EN type versterker het gaat, dan zoek ik zelf de specs er wel bij en kan ik je wel aangeven hoeveel het spul totaal trekt. En als ik dat zo lees valt het nog wel mee denk ik.
Lanzar Optidrive 2000d oid?