Opruiming elektronica'verzameling'

Dit topic is gesloten

guidob

Overleden

Had ook weer een fijn dag en weer meer mee naar huis gesleept dan vooraf gedacht. Mijn dank aan de organisatie.

Deze keer veel axiale elco's ingeslagen, hier ligt nog een apparaat open waar hier en daar vervangen moet worden. Naast de standaard philips ook veel natte tantaal's. Heb ik voorraad.

Verder twee catalogi van meetapparatuur, grundig en philips (1979). En nog onderdelen voor de pace desoldeer stations, blijkbaar waren die uit Helenaveen verhuisd naar Deurne. En nog een aantal teflon coax kabels en speciale BNC kabels niet te vergeten.

Schimanski

Golden Member

Op 21 december 2014 23:50:19 schreef pietplof:...Vermoedelijk is een nieuwe snarenset nog te koop.

v. Schaik consultancy verkoopt snarensets voor veel philips spul. klik voor een lijst http://www.jvanschaikconsultancy.nl/snaren.html

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Deze keer had ik mij voorgenomen mezelf de hele dag vrijaf te geven en lekker ruim de tijd te nemen.
Dat heeft geresulteerd in weer een overvloed aan standaard spul waarmee ik m’n bakjes kan vullen. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord "Zo jij sorteert zeker graag?" :)
Nou, ik vind het geen straf om er op zondagmiddag even voor te gaan zitten. Had verder wel een druk weekend, dus alleen tijd gehad voor een grove voorselectie.

Het was vooral leuk om weer wat mensen te ontmoeten. Pax & Sine nog vriendelijk bedankt voor jullie hulp bij het struinen en op naam brengen van eea :)
Super als er mensen met zoveel parate kennis ff meedenken.
Ik heb niet met iedereen kennis gemaakt, had het leuk gevonden Markce nog eens de hand te schudden, we zijn elkaar misgelopen helaas. Volgende keer beter.

Bedankt allemaal voor de leuke dag, en dan natuurlijk vooral de mensen van de voortreffelijke organisatie!

Action expresses priorities LH
pax

Golden Member

Ook van mijn kant hartelijk dank voor de organisatie (Schimanski), de heerlijke snert (Tidak), de gastvrije ontvangst (Desire) en aan iedereen die verder een bijdrage heeft geleverd!

Leuk om ook eens gezichten bij alle namen te zien!

@LetterHenk een voorbeeld van wat je met de U664 kunt doen: http://techdoc.kvindesland.no/radio/complex_measurements/2005102815485…

groeten

cor/pax

pietplof

Golden Member

Schimanski; dank, inmiddels geregeld.

festina lente
Jinny

Golden Member

Op 21 december 2014 16:43:24 schreef Jinny:
Btw, heeft iemand er autosleutels gevonden, beide Opel, oude platte en een dikke met ingebouwde AB?

Sleutels bleken bij de buurman te liggen, bedankt voor de aandacht...
Ik is weer een gelukkig mensch....

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Dit topic is gesloten