Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

pietplof

Golden Member

Tidak; hotel.
Een Restaurant met die classificatie gaat ons budget ietwat te boven.
Tijdens mijn werkzame bestaan meer dan eens gegeten in 1 en zelfs een keer in een 2 sterren restaurant maar de sfeer aldaar aanwezig paste mij niet en de prijs eigenlijk ook niet maar ja zakelijk gezien doe je wat.
Schimanski; zoals al veeeel eerder opgemerkt, wacht ik rustig af maar de startblokken zijn dichtbij.
Mocht er sprake zijn/worden ( brrr wat een Nederlandse zinsconstructie) van een ,,noodgeval" wil ik wel is in mijn schuur rondkijken of er nog schragen en tafelbladen ( of oude deuren) te vinden zijn .

festina lente

OK, meerdere jaarlijkse topics over dit fenomeen zijn voorbij gekomen op dit forum. De mensen die er zijn geweest weten waar het over gaat en wat er te kopen valt.

Kan iemand mij en nieuwe bezoekers vertellen wat "dit is" Gewoon een algemeen verhaaltje. (niet teveel uitbreiden :-) )

I love it when a plan comes together !
pietplof

Golden Member

Laatste resten van voorraden van een man die als handelaar op electronivavlooienmarkten stond.
Zo kort genoeg?

festina lente

het valt ook niet meer onder een opruiming na zoveel jaren een agenda/topic en nog bijlange na niet alles opgeruimd. het is meer een elektronica markt op uitnodiging eigenlijk :)

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Schimanski

Golden Member

Ritmeester, de foto's geven een indruk. Heel veel onderdelen, alles is te koop

http://www.uploadarchief.net/files/download/helenaveen1.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/onderdelenloods2.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/de%20eerste%20blik%20in%20de%20loods.jpg

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Mooi ! Mij is het nu duidelijk geworden over hoe en wat.

I love it when a plan comes together !
Schimanski

Golden Member

Het is zover. De datum is bepaald op 18 juli a.s. We gaan in ieder geval naar Deurne, maar er wordt ook nog navraag gedaan of we in Helenaveen terecht kunnen. Net als vorige keren max. zo'n 20 mensen i.v.m. de toch wel beperkte ruimte in Deurne. Locatie/route zal ik per mail sturen.

Vooraanmelders uit dit topic heb ik al op de lijst gezet, maar er kunnen nog wel een paar bij. Aanmelden alleen per e-mail bij mij...

Deelnemers 18 juli 2015

  1. Bprosman
  2. Jinny, zoekt nog vervoer
  3. Peter R.
  4. GerardMonique, kan waarschijnlijk met Pax meerijden.
  5. PietPlof
  6. Alex P.
  7. Hewlett
  8. Ruben_Lichtenvoorde
  9. Nightwalker
  10. Chuckie
  11. Haasje93
  12. Blackdog
  13. Markce
  14. Tidak
  15. Shiptronic
  16. Pax
  17. Maarten Bakker, alleen als we ook naar Helenaveen gaan.
  18. GuidoB
  19. Sander1238
  20. Henry S.
  21. kVA16
  22. BenLeentje
  23. Hugo Welther
  24. Paul Welther
  25. Sine

Nog wat tips, met name voor de nieuwkomers.

  • Er is redelijke verlichting, maar we raden je aan een zaklampje mee te nemen.
  • Indien van toepassing, vergeet de oogprothese (leesbril) en/of vergrootglas niet!
  • Voel je niet bezwaard allerlei lekkers mee te nemen.
  • Een smartphone met internet is handig om datasheets van obscure onderdeeltjes op te zoeken.
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
blackdog

Golden Member

Hi Tidak Ada,

Betekend dit dat er weer snert en roggebrood mee komt *grin*

Gegroet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Schimanski

Golden Member

En ondergetekende ;)

Ik heb geen aanmelding in dit topic gezien (behalve een opmerking dat je pas na 21 juni kan), maar ik zet je erop.

Blackdog: je weet het nooit, het kan zomaar snertweer zijn in juli.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Shiptronic

Overleden

Ik moet ook maar eens een keer weer die kant op komen, staat in de agenda. snert is voor de winter BBQ? gooi hem zo achterin.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op woensdag 24 juni 2015 12:24:11 (26%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
pietplof

Golden Member

Is het weer zover, heb ik alweer het inschrijvingsmoment gemist?
Maar het risici te voorbarig te zijn ( ,,lezen is ook een kunst") neem ik dan maar; ik wil ook weer meedoen.

festina lente
Jinny

Golden Member

Ha, bedankt..
Inderdaad, vervoer is noodzakelijk.
Zelf trek ik dergelijke afstanden niet meer achter het stuur na mijn ongeval.
Wie mij oppikken wil?
Ik zorg voor koffie en koek onderweg.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Tidak Ada

Golden Member

Bij warm weer zou een ijskoude soep ook kunnen :9~

BBQ kan als er voldoende liefhebbers zijn, maar liever niet met zulk warm weer als de vorige keer.

@pietplof, jij stond al op de lijst ;).

P.S.:
Ik kan voor blackdog ook voor hete bliksem zorgen, Grin!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Aan die foto's te zien moet dat het Mekka van de elektronicafanaten zijn.
Vooral die middenste foto spreekt mij erg aan.

Zou daar graag eens willen in snuisteren maar ik heb zelf al een stuk voorraad liggen voor mijn nakomelingen ;) zodat ik mijn voorraad binnen de perken wil houden.

Een chocolademagazijn voor iemand op dieet.

LDmicro user.
Shiptronic

Overleden

@MGP, We komen wel even langs om de voorraad in te perken. Kan je daarna met een gerust hart gelijk door naar Deurne ;)_

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Shiptronic

Overleden

Ja prima ! , nog 2 plekken over (PS de kofferbak is wel iets kleiner geworden, dus niet te veel mee nemen :) )

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
kVA16

Golden Member

Zet mij maar bij de lijst (mailtje inmidels verstuurd). Hopelijk heb ik dit keer meer geluk als de vorige keer en kan ik nu wel van de partij zijn.
Bbq wordt hem niet voor mij. Mogelijk neem ik wat fruit of iets anders lekkers uit de Westlandse groentetuin/kweekserre's mee.

benleentje

Golden Member

Als er nog plaats is wil ik er ook graag bij zijn.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
Jinny

Golden Member

Wie uit de kop NH of West Friesland?
Of Amsterdam?

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Schimanski

Golden Member

Zo lijst is bijgewerkt, 25 man... In principe zitten we nu vol, als er nog aanmelders zijn dan komen die op de reservebank.

@Tidak, BBQ eerst na overleg met Desiree!!!

@MGP, ik heb je erbij gezet maar nog geen mail ontvangen. Kom je wel/niet?

@PietPlof, je stond er al bij ;)

@Henry S. Ik zal pluggen/chassis delen voor Siemens meetapp. voor je meenemen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Bedankt voor het aanbod maar ik kom niet.

LDmicro user.
Tidak Ada

Golden Member

Mans, ik heb ook niet gezegd dát er een BBQ zou komen. Ik reageerde alleen op opmerkingen van Ship met àls, àls...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Datum staat genoteerd. Eens kijken of we wat standaard componentjes kunnen aanvullen.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Dit topic is gesloten