Op 25 november 2015 23:43:31 schreef henri62:
Pfffff eigenwijs is ook wijs..., ondertussen hebben twee andere ook bevestigd dat het de UBB code is! Dus controleer zelf eens de werkelijke code die in de post zelf staat en niet zeggen dat de post goed is geweest. Is niet zo, punt uit.
I rest my case.

Uiteraard heb ik dat gedaan. Jij kunt niet de UBB-code van het oorspronkelijke bericht inzien. Je kunt wel quoten, maar in quotes worden (externe) afbeeldingen (door de forum software) altijd vervangen door een link naar de afbeelding.

Op 26 november 2015 07:33:26 schreef Arco:
Het is inderdaad heel verwarrend, want FF geeft dan gewoon een aaneengesloten blok tekst weer, zonder dat je weet waar de plaatjes thuishoren.

Ja, ik ga kijken of dat wat duidelijker te maken is.

Op 25 november 2015 23:43:31 schreef henri62:
[...] Pfffff eigenwijs is ook wijs..., ondertussen hebben twee andere ook bevestigd dat het de UBB code is! Dus controleer zelf eens de werkelijke code die in de post zelf staat en niet zeggen dat de post goed is geweest. Is niet zo, punt uit.
I rest my case.

Je zou je ook af kunnen vragen of Jeroen, die Circuits Online van de grond af heeft geprogrammeerd, niet gewoon precies weet waar hij het over heeft.

https://www.kaartje2go.nl/kaarten/hoog-van-de-toren-blazen/img/hoog-van-de-toren-blazen.jpg

Kijk "op jouw manier" bijvoorbeeld eens naar de UBB-code van mijn prima werkende plaatje hier boven. Dan zie je vast ook ineens die dubbele haken verschijnen. Helaas heb jij je onvoldoende verdiept in de manier waarop een quote van een ander in je eigen reply verschijnt, terwijl Sine je dat toch al duidelijk probeerde te maken.

edit: Jeroen was me net 13 seconden voor :)