Van die UPSsen e.d. kan ik geen audiospecificaties zoals vervorming vinden.. Nah.
Je kunt er veilig van uit gaan dat ze daar voor kosten, rendement en afmetingen gegaan zijn in plaats van aan power quality anders dan spanning en basis frequentie, en scheiding.
Ook bij die 'power plant' heb ik mijn bedenkingen. Wat je wilt is een goede scheiding van het net, een breedbandige ringkern met veel capaciteit tussen de wikkelingen is dan al geen handig uitgangspunt. Daarbij is de tekst bepaald geen reclame voor de soort 
Gesteld dat je zoiets zou willen maken zou je na de gebruikelijke filters een goed gescheiden driefasen transformator als basis kunnen nemen, daar achter een twaalfpulsige of mooiere (de eerder gesuggereerde schakelende-) gelijkrichter opdat er weinig harmonischen ontstaan, dan nog een beetje bufferen en een ook weer schakelende eindtrap naar AC. Vervormingsarme sinus generatoren zijn met goede componenten vrij gemakkelijk te maken, zie de appnotes van LT e.d.
Ik denk dat ik de uitgang symmetrisch zou maken, met de optie voor single ended bedrijf voor de stekkerdraaiers en natuurlijk ook 115V / 60 Hz.
Als er daarna nog een netsnoer e.d. volgt dan moet dat wel met sense-aansluitingen uitgevoerd zijn. Zo kun je op de netaansluiting van de aangesloten apparatuur met beschaafde middelen echt een zeer lage netimpedantie waar maken.
Maar goed. Als je toch al driefasen hebt voed energie slurpende eindtrappen dan daar direct mee, het maakt veel uitdagingen drie keer zo klein..