rare jongens, die chinezen (leuke/onhandige verpakkingen)

En dan maar raar vinden dat RS en Farnell relatief duur zijn: daarom dus....

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Op 6 augustus 2014 18:54:31 schreef Henry S.:
Bij RS zoveel mogelijk artikelnummers met een P gebruiken, helaas heeft in dit geval al iemand de hele reel verknipt en in zakjes gedaan...

Dat van die P wist ik dus nog niet bij RS. Als ik zoek op SHT21 krijg ik alleen de non-P versie te zien... En inderdaad hebben die prutsers vooraf al de hele reel verknipt, in plaats van enigzins on-demand. Ach, nu heeft een van hun concurrenten mazzel.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Henry S.

Moderator

In het prijslijstje staat een link voor grotere aantallen, dan kom je bij het artikel met P uit. Deze artikelen worden in bulk of op stick/reel geleverd.

Tja... ik heb ook al eens 100 zakjes met 5 elcootjes elk mogen uitpakken...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Jinny

Golden Member

Op 8 juli 2010 16:37:55 schreef Tidak Ada:
[...] Die Yanks zijn dus nog vééél ráááárder:
Dit vond ik in de bovenstaande link van rew:
http://cgi.ebay.nl/Ocular-2-x-16-LCD-Character-Module-OM1628-GNN-02-/3…:

"Nu kopen" $5.99
Verzending $67.99

Dat is mij ook overkomen, van een stepdown converter kon ik er tegen een prijs 50 bij de grote C krijgen, maar ik had er maar een paar nodig...
Dus bestel ik die dingen in de USA voor ik meen 2 dollar oid per stuk, 10 van die dingen...
Komt er dus nog eens meer dan 70 dollar aan verzendkosten bij.....
Had ik er 50 gekocht bij C was ik goedkoper totaal uit geweest, en had ik er wat kunnen uitdelen... :(

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

nu heb ik er ook nog 1tje, vandaag ontvangen uit china,

duck-tape does miracles...so do I
blackdog

Golden Member

Hi,

LM358 uit China laten komen, EOO heeft ze voor 0,2 Euro/stuk ...

Gegroet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
bjokal

Golden Member

Op 3 januari 2015 17:13:12 schreef Peter R.:
nu heb ik er ook nog 1tje, vandaag ontvangen uit china,

Heb ik hier in NL ook wel eens gehad, bij de firma Nedis.
CMOS IC's in een blokje normaal styrofoam, en IC-voetjes in een blokje ESD-schuim |:-(

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
If you want to succeed, double your failure rate.
Lucky Luke

Golden Member

Hoeveel henrgy zit er in een baattery? Nou, ongeveer een liter:

Op de verpakking staat het wel goed:

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Lucky Luke

Golden Member

Ah, die had ik nog over het hoofd gezien. Ik denk ook niet dat dat past, 1500 MAH.

Qua vreemde verpakking (Ik heb er geen foto's van en spectaculair is het ook niet): Pinheaders uit china, in PVC folie rook iig naar "strandbal" / zacht pvc, in PVC bubbelfolie, en dat weer in PVC folie, in een bubbelenvelop. Zo breekbaar zijn die dingen niet...

Meer folie dan pinheaders. Niet erg milieuvriendelijk...

En de female headers, met buigzamer pinnen, gewoon los in een zakje in een bubbelenvelop. En dan komen ze ook prima heel aan...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Thevel

Golden Member

Meer folie dan pinheaders. Niet erg milieuvriendelijk...

Ach, in Engeland gaan ze er iets aan doen, plastic rietjes worden verboden.

Tidak Ada

Golden Member

Ze kunnen er hier ook wat van!:

Ik moest gisteren 45 meter plastic halen op de milieustraat om dakplaten te verpakken. Het zat keurig op een voorraadrol, zoals ze het hadden aangekregen. Uiteindelijk kreeg ik die 135m2 als een "chinese prop" aangereikt. Het was blijkbaar te veel moeite om het op te vouwen of te rollen.
Het kostte me meer dan een uur om het enigzins ordelijk op een koker terug te krijgen :( Ik moest er wel €75 voor betalen!!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 21 augustus 2019 15:22:59 schreef Tidak Ada:
Ze kunnen er hier ook wat van!: ...

In Hengelo gaat dat anders. Ik wil asbest platen verwijderen van een schuurtje. Vergunning aangevraagd en was rap binnen. Daarin stond ook dat ik naar het milieu plein kon gaan voor plastic folie om de platen te verpakken.

De dikke plastic folie werd netjes van de rol afgesneden en kon ik gratis opgevouwen meenemen. Dit is de standaard in Hengelo.

I love it when a plan comes together !
Tidak Ada

Golden Member

Geen vergunning, maar een sloopmelding. Hier alleen dat lompe “Chinese” knoedel plastic. Voor de rest hetzelfde. Melding was ‘s ochtends voor 8 uur al binnen, binnen 15 uur dus....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Diamon

Golden Member

Op 21 augustus 2019 15:22:59 schreef Tidak Ada:
Ze kunnen er hier ook wat van!:

Ik moest gisteren 45 meter plastic halen op de milieustraat om dakplaten te verpakken. Het zat keurig op een voorraadrol, zoals ze het hadden aangekregen. Uiteindelijk kreeg ik die 135m2 als een "chinese prop" aangereikt. Het was blijkbaar te veel moeite om het op te vouwen of te rollen.
Het kostte me meer dan een uur om het enigzins ordelijk op een koker terug te krijgen :( Ik moest er wel €75 voor betalen!!

Als dit mij was overkomen, mochten ze die "chinese prop" houden en het opnieuw proberen.

Tidak Ada

Golden Member

Helaas moet ik dat spul gebruiken, om mijn dakplaten te kunnen inleveren bij dezelfde personen. (Ambtelijke regels.... :( )

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †