Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Schimanski

Golden Member

Op 26 oktober 2016 23:45:46 schreef The Engineer:
Ik zou graag willen weten tot wanneer je je nog kan inschrijven voor de 24 december ronde :)

Er is geen termijn. je kunt je opgeven tot 23 december, maar zoals aangegeven gaan we tot maximaal een man of 25. Dus als je te lang wacht is het misschien al vol en kom je op de reservebank. Als je wilt komen, graag opgeven per e-mail.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

@Meneer Tidak (en andere)

Zoals eerder al aangegeven wil mijn vrouw ook iets maken om de inwendige mens te plezieren. Nu is het zo dat dat warm (heet!!) stukken lekkerder is dan lauw of koud. Is het mogelijk om gebruik te maken van enige facilitaire ondersteuning van Uw voertuig.... de camper? En dan bedoel ik mogelijk een gaspitje incl. pan, danwel een magnetron?

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
bprosman

Golden Member

Gaspitje (1 pit) heb ik eventueel wel.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

Dubbele pit op propaan (vanwege lage temperatuur) en enkele op blikjesgas aanwezig.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Met een dubbel pit is dat toch geen probleem pit1=pan, pit2=gasfles >:)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Volgens mij wordt er wel genoeg voedsel meegebracht :). De hele dag op weerstandjes bijten is ook niet alles.

Is het misschien handig als ik een laptop meeneem? Met m'n mobiel als hotspot kun je dan af en toe wat opzoeken.

En nog maar een keertje m'n vorige vraag (zie vorige post), zijn er misschien mensen die langs de A2 langs Eindhoven rijden, i.v.m. liften? Op zich kom ik er wel, maar liften is toch wel een stuk makkelijker.

Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
Tidak Ada

Golden Member

Als je geen vieze beestjes in je hotspot hebt, is dat perfect ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

noeste arbeid heeft geresulteerd in;

heb er zin aan !

Schimanski

Golden Member

ha, lekkâh. Klène beschuitstuiters.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Schimanski

Golden Member

.

[Bericht gewijzigd door Schimanski op vrijdag 28 oktober 2016 15:36:13 (94%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
pietplof

Golden Member

Inmiddels zijn enkele originele Drentse droge worsten en een Groninger leverworst aan mijn uitrusting voor morgen, toegevoegd.
Beide soorten zijn in Brabant niet te krijgen.

festina lente
Schimanski

Golden Member

Groninger leverworst is mij onbekend maar aangezien mijn roots in het hoge noorden liggen (oma: Uithuizermeeden, opa: Roodeschool, vader: Garmerwolde) wil ik daar morgen graag een plakje van proeven :9.

@Katz: soort van right Twix / left Twix maar dan met balletjes.

@PietPlof hieronder: de juiste naam was mij bekend (het valt onder gemeente Ten Boer), typefout verbeterd.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
pietplof

Golden Member

Het is Garmerwolde ; gargmerwolde ligt wellicht ergens bij jou in de duinen e.o. Maar zaker niet in Groningen.
Ik hoop tegen half acht te vertrekken en aankomen tegen tienen.
Tot morgen.

festina lente
Hewlett

Honourable Member

Drentse droge worsten gaan er wel in :-)

Morgen om 08:30 vertrekken, dan ben ik zo rond 10:00 in het Deurnse.

Wellicht ten overvloede, maar een zaklamp / hoofdlamp is handig voor in het relatief donkere onderdelen magazijn en voor in de gang er naar toe. Extra (volle) batterijen zijn ook wel handig :+

Ja, tot morgen!

Tidak staat al voor de deur in de camper?

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Helaas ga ik morgen niet redden. Geveld door de griep, voorlopig in bed vanwege de koorts :( Veel plezier morgen.

pietplof

Golden Member

Helpt het als wij tussen de hapjes door, en op weg van de ene afdeling naar de andere, even aan je denken? Beterschap!!

festina lente
Schimanski

Golden Member

Dat is jammer Jan, beterschap. 24 december kun je nog in de herkansing.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Ik weet nog niet precies hoe laat ik er morgen ben. Als ik met het OV ga rond 11 uur (gedoe met werkzaamheden), en als ik op de fiets ga ben ik er wel rond 10 uur. Maar dat is een behoorlijk stukje.

Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
guidob

Overleden

Als ik dit allemaal zo lees heb ik morgen buikpijn (van al het eten).

Zal wat drank meebrengen.

Ben weer thuis met een bescheiden buit, maar een hele leuke ervaring rijker!

Leuk om eens meegemaakt te hebben en leuk om een aantal van jullie ontmoet te hebben!

De balletjes waren ook een succes!

Groet

Kazt (die met heel veel ledjes ;))

Ook weer thuis, en weer met meer dan voorzien. Hoewel de voorraad in Deurne langzaam wat overzichtelijker wordt, blijft het leuk. Deze keer was er weer wat meer apparatuur (HF).

Compliment voor de catering en ieder die daar aan bijgedragen heeft. Echt goede vlaai, een bijzonder soepje van Tidak, diverse worst, ragout a mexico (!?), en veel meer.

Mijn aanwinsten:

pa3gws

Golden Member

Zo te zien heb je morgen wel wat te doen. :-p

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Dit topic is gesloten