Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

pietplof

Golden Member

BoemRook; kersen en slagroom dus heul veul kilocalorieën en dat heb ik nodig voor de barre tocht van Deurne naar huis.
Dan moet ik mijn goede vrouw Maria uitleggen wat ik allemaal wil/kan doen met de aangeschafte spullen.

festina lente
Tidak Ada

Golden Member

Heer Plof, is daarvoor een glas goede LBV port niet veel beter geschikt?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Als ik genoemde explicatie thuis zou moeten geven heb je volkomen gelijk maar genoemde echtgenote gaat mee naar Deurne en dus ook weer mee terug.
In de auto, op de terugweg ( bijna 180 minuten) wil zij uitleg en tijdens het rijden een fraaie port consumeren levert vermoedelijk wat problemen op.

festina lente

Sorry voor de wat late reactie, maar is er nog een plek vrij voor 29 oktober?

Schimanski

Golden Member

Ik heb de mails van afgelopen week verwerkt.

Dienstmededelingen
- Fatbeard zoekt vervoer vanuit A'dam

Deelnemers 29 oktober 2016

[Bericht gewijzigd door Schimanski op dinsdag 25 oktober 2016 11:01:33 (75%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

@Schimanski:
Ik zie dat ik voor de 24 Dec. niet bij staan, en kan dan met Leendert Both of Etiolate meeliften.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
Schimanski

Golden Member

Je had je i.d.d. voor beide data opgegeven, ik heb de deelnemerslijst gecorrigeerd.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

IK (leendert both) heb me toch ook voor beide dagen aangemeld

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Zoals ik al eerder vermelde is mijn aanmelding onder voorbehoud. Ik heb eens op m'n werk gevraagd wat er gedaan wordt de dag voor kerst. Wss draaien we dan dagdienst i.p.v. middagdienst. Of ik vrij kan vragen valt ook nog te bezien. Ik heb net 3 mnd mijn contract en sta dus meteen in de min dankzij de bouwvak. Maar ik ga het anders wel proberen.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
haasje93

Golden Member

Hoelaat gaan we van start komende zaterdag?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Hewlett

Honourable Member

Volgens mij om 10:00 in Deurne.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Leuk, ik heb er al zin in :).

Zijn er misschien nog lift opties? Ik woon dicht langs de A2/N2 bij Eindhoven (kaartje), komt iemand daar langs, die daar toevallig ook nog een tussenstop wil maken?

Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
maartenbakker

Golden Member

Ik ga het zaterdag helaas niet redden i.v.m. ziekenbezoek in de middag. Ik hoop er in december wel bij te zijn.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Zaterdag 29 oktober 2016, 10:00 - 16:00 uur.

Houdt rekening met het weer, in de loods is geen verwarming. Als het buiten koud is, dan is het binnen ook koud ;). De weersverwachting is echter gunstig (12 à 13 graden en droog)

Dienstmededelingen
- Fatbeard zoekt vervoer vanuit A'dam

Deelnemers 29 oktober 2016

  1. Hewlett
  2. bprosman
  3. Guidob
  4. GerardMonique
  5. TonHek
  6. Markce
  7. Kazt
  8. kVA16
  9. Chuckie
  10. Jinny (+ chauffeur)
  11. Fatbeard
  12. PietPlof
  13. Sine
  14. Missisippi
  15. Blackdog
  16. javanree
  17. KoenP
  18. Kloppertje
  19. Benleentje
  20. Bert_Camper
  21. Boemrook
  22. Haasje93

Deelnemers 24 december 2016

  1. Hewlett
  2. Markce
  3. Jinny (+ chauffeur)
  4. Etiolate
  5. Maarten Bakker
  6. Nightwalker
  7. Benleentje
  8. GerardMonique
  9. Bert_Camper
  10. Cyrano
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

Nog 4 nachtjes slapen :-)
@Mans, stuur jij nog een adres ?

[Bericht gewijzigd door bprosman op dinsdag 25 oktober 2016 11:46:25 (40%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
fatbeard

Honourable Member

Jottem.
Ik heb alleen nog geen vervoer... :'(
Maar een lift van/naar enig treinstation tussen A'dam en Deurne is ook goed...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Op 25 oktober 2016 11:37:47 schreef bprosman:
Nog 4 nachtjes slapen :-)
@Mans, stuur jij nog een adres ?

Bram.
Ik heb het adres, en ik zit dan naast je.. als mijn navigatie-skills goed zijn.... zijn we er voor sluitingstijd.

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Hi fatbeard,

Als het goed is moet het zaterdag gaan lukken :-)

Groet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Schimanski

Golden Member

Bram, je hebt in mijn mail van 30 september een bijlage met routebeschrijving ontvangen. Ik heb de mail opnieuw gestuurd.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Op 2 oktober 2016 21:07:25 schreef Tidak Ada:
"Begrafenisvlaai"? Lekker met pruimedanten! :9~

Gadverdamme; Sjwarte Proemenvlaoi, bedoel je.
Maar okee, bij voldoende animo neem ik er eentje mee.
Zal ik wel moeten bestellen denk ik, dus roept u maar…

@Heer Plof: kersen slagroom staat genoteerd, ook mijn favoriet...

Hewlett

Honourable Member

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Tidak Ada

Golden Member

Ik kon hem een paar jaar geleden nog in Liessel kopen. Die ging er in als koek bij de heren :9

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

De ingrediënten voor de balletjes zijn vandaag ook even ingeslagen! :)

Ik zou graag willen weten tot wanneer je je nog kan inschrijven voor de 24 december ronde :)

In verband met mijn onvoorspelbare planning dacht ik het eerst te laten schieten, maar ik zou toch graag wel langs komen*.

*) Eventueel met een +1, als dat mag?

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Tidak Ada

Golden Member

Er is a.s. zaterdag zelfs nog een plekje over....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dit topic is gesloten