Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Iets voor de b.b.q .?iets voor bij de koffie ? Moet ik de magnatron meenemen?
en vooral hoe laat begint het ?
heb ook nog wat leuke besturingssystemen om weg te geven , gooi ze wel in de bus

gefrituurde halfgeleiders, mag je thuis laten.
Bah :)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Schimanski

Golden Member

Op 14 juli 2017 22:44:55 schreef bc108:
Iets voor de b.b.q .?iets voor bij de koffie ? Moet ik de magnatron meenemen?
en vooral hoe laat begint het ?
heb ook nog wat leuke besturingssystemen om weg te geven , gooi ze wel in de bus

We hebben koffie, dus iets lekkers erbij is altijd welkom. Maar iedereen neemt wel wat mee, er is dus altijd voldoende te snoepen. Magnetron hoef je niet mee te nemen.

We beginnen altijd zo rond 10:00 uur en tegen 16:00u wordt iedereen toch wel geacht aan zijn stutten te hebben getrokken ;)

@kridri, jammer. Ik zet je er alvast bij voor de 30e september. OK?

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
mel

Golden Member

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Op 14 juli 2017 23:10:49 schreef Schimanski:
[...]
@kridri, jammer. Ik zet je er alvast bij voor de 30e september. OK?

Heel goed! Ik zal je nog een mail sturen!

Schimanski

Golden Member

Op 15 juli 2017 03:26:05 schreef mel:
Nu nog graag het adres..

Ha, ik zal het nog maar eens quoten uit het aanmeldttopic.

AANMELDEN PER E-Mail (krijg je ook adres + route van mij)

Waarom per e-mail? Ik ga de adresgegevens hier niet openbaar neerzetten, en kan ook niet achter iedereen gaan aanlopen die alleen in het topic heeft laten weten miscchien wel te willen komen.

Dus, iedereen is van harte welkom maar stuur mij even een mail (adres staat in mijn profiel).

Deelnemers 12 augustus 2017

  1. Markce
  2. GerardMonique
  3. Hewlett
  4. rfhead, Stuur mij nog even een mail!!!
  5. Kazt
  6. Blackdog
  7. TonHek
  8. PietPlof
  9. Peterr
  10. Benleentje
  11. Glenntronics
  12. Erik78
  13. Meetlint
  14. BC108
  15. Jeroen Vreuls
  16. Blauw Lampje
  17. Florick

Deelnemers 30 september 2017

  1. bprosman
  2. Jinny + chauffeur
  3. sander1238
  4. maartenbakker
  5. Mel
  6. Bert_Camper
  7. GerardMonique
  8. KoenP
  9. Dijkmane
  10. Kridri
  11. Hewlett
  12. Cyrano
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Schimanski

Golden Member

Van een tweetal mensen heb ik geen mail ontvangen en ik weet daarom niet of ze wel of niet langskomen volgende week zaterdag (12 augustus).

rfhead en Mel willen jullie mij nog even mailen ter bevestiging, je krijgt dan ook adres + route toegestuurd.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Beetje OT; komt er toevallig nog iemand langs Baco Army Goods voor de 12e? Kan verzendkosten schelen! ;)

Tidak Ada

Golden Member

Indien ja, dat zou ik graag die 3-wing schroevendraaier van ze willen hebben (€ 2,-).
Mooi om stekkerblokken e.d. open te maken :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Hewlett

Honourable Member

Morgen ga ik naar de Baco. Katz, mits de spullen betaald zijn en niet een paar kuub groot zijn (en een ton of wat wegen) wil het wel meenemen :-) De Tidak schroevendraaier kan ik wel tillen.

Je meel adres is niet zichtbaar. Mail mij maar even voor een betalings referentie o.i.d, beste is wellicht ook om ze te bellen.

Kan zijn dat het te kortdag is. Ik ga morgen op de ochtend, ik ben in Ijmuiden voor 11 uur.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Hewlett

Honourable Member

... en meel terug. Geen probleem, dat gaan we regelen.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

Schimanski, je hebt meel :) (Zetmeel,Kameel of e-mail..doorhalen wat niet gewenst is :) )

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Hewlett

Honourable Member

Voor beide heren is de missie geslaagd :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Tidak Ada

Golden Member

Fijn, zie je volgende week in Deurne!

Groet,

T.A.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Misschien Tamelijk laat dag, maar ik kom waarschijnlijk met het OV, zou iemand mij op station Deurne op kunnen komen halen? Verder Via PM.

Met vriendelijke groet,
Florick Wibier

expert in percussive maintenance
pietplof

Golden Member

Vertel hoe laat je denkt aan te komen en gezien het aantal auto rijdende collegae mag je aannemen dat er tenminste één wel even naar Deurne tuft.

festina lente
Schimanski

Golden Member

Morgen is het zover, struinen in de Deurnse loodsen. We zijn met een man of 17 (ook na een herinneringsmail heb ik niets meer van rfhead vernomen).

Ik kreeg nog wel een mail van Desiree met het volgende verzoek betreffende parkeren.

hallo

de zoon van de eigenaar heeft een vriendenweekend op het terrein bij de loods. Vrienden in de wei. Nu gaan ze daar kamperen en spellen doen. Dus er is verzocht om de auto's meteen vooraan op het terrein bij het woonhuis te zetten.

willen jullie dit doorgeven aan de gasten ?

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Vrienden
Ik dacht vandaag fijn de trip naar Deurne voor te bereiden tot mijn liefste opeens zei dat ik morgen langs haar zijde verwacht word grin :). Ik ga deze keer dus aan mij voorbij moeten gaan.
Spijtig

Shiptronic

Overleden

Ik had gehoopt ook nog even langs te sneaken, maar kreeg al een andere uitnodiging om even iets leuks te gaan te gaan doen, beide moet ik afserveren ivm Storingsdienst :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik heb mijn vriendin zo gek gekregen dat ze voor morgen een stuk of 20 empanadas maakt.
@Florick mocht je nog niemand gevonden hebben om je op te pikken bij het station dan kan ik dat eventueel wel doen.

Have you debounced your buttons today?

De balletjes staan te pruttelen! :P

Dit topic is gesloten