Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

mel

Golden Member

Is september dan van de baan?
Ik dacht dat de meeste in Augustus op vakantie waren..

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Tidak Ada

Golden Member

Op 8 juli 2017 08:29:50 schreef benleentje:
Het is soms zo jammer he, dat ik volgens de forum regels maar 1 account mag aanmaken.

?

:? ?????????

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bprosman

Golden Member

Is september dan van de baan?
Ik dacht dat de meeste in Augustus op vakantie waren..

#confused, hier ook die vraag.
Augustus lukt me niet , maar September wel.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Het is soms zo jammer he, dat ik volgens de forum regels maar 1 account mag aanmaken.

Je mag wel voor 2 kopen... :-)

Tidak Ada

Golden Member

.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zaterdag 8 juli 2017 13:27:29 (99%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
maartenbakker

Golden Member

Ik had ook ergens in m'n achterhoofd dat het september zou worden. Ik heb langzamerhand het meeste wel gezien, maar als het in september is kom ik misschien wel. Ik had sowieso nog handel opzij laten leggen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

NOGMAALS:

De genoemde datum 23 september valt samen met de gewilde (verplichte) beurs op de LICHTMIS......

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
maartenbakker

Golden Member

Ik heb het momenteel nogal druk met diverse beslommeringen, dus het overzicht wat kwijtgeraakt. Om herhalingen te voorkomen ga ik het topic nog maar es doorlezen. Door zelfde beslommeringen kan het zijn dat ik augustus niet ga redden.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Op 8 juli 2017 15:40:58 schreef Tidak Ada:
NOGMAALS:

De genoemde datum 23 september valt samen met de gewilde (verplichte) beurs op de LICHTMIS......

Ja dat weet ik... Dat heb ik ook al aangegeven middels een edit van mijn post... als het september wordt dan is het de 30e. Dus maak de verwarring nu alsjeblieft niet groter dan het nu al is!!!

De aanleiding was dat als er naar MIJN mening te weinig animo zou zijn voor de 12e augustus we het op 30 september proberen. Piet Plof probeert alleen nog wat zieltjes te winnen voor de 12e, en daar is niets mis mee vind ik.

Echter, zoals het er nu naar uitziet kan 12e aug. wel doorgaan. Als er daarnaast ook nog voldoende animo is voor de 30e september dan organiseren we die dag ook. Ik zal dit met Desiree overleggen. Twee keer naar Deurne in korte termijn, daar moeten jullie toch wel van watertanden.

Ik mis alleen nog wat bekende "big spenders" op de lijst. Laten we hopen dat ze zich voor de 30e aanmelden en hoewel ik nog geen akkoord heb met Desiree wil ik meteen maar de inschrijving openen voor 30e september (naast 12 aug. waar je ook nog voor kunt opgeven).

dus opgeven voor 12 aug., 30 september of beiden.

Mensen die het al hadden aangeven heb ik er al opgezet ;)

De rest graag AANMELDEN PER E-Mail (krijg je ook adres + route van mij)

Deelnemers 12 augustus 2017

  1. Markce
  2. GerardMonique
  3. Hewlett
  4. rfhead, Stuur mij nog even een mail!!!
  5. Kazt
  6. Blackdog
  7. TonHek
  8. PietPlof
  9. Peterr
  10. Benleentje
  11. Cyrano
  12. Glenntronics
  13. Erik78
  14. Meetlint
  15. BC108
  16. Jeroen Vreuls
  17. Blauw Lampje

Deelnemers 30 september 2017

  1. bprosman
  2. Jinny + chauffeur
  3. sander1238
  4. maartenbakker
  5. Mel
  6. Bert_Camper
  7. GerardMonique
  8. KoenP
  9. Dijkmane
  10. Kridri
  11. Hewlett
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Ha Mans,

Die 30 september was mij - en blijkbaar anderen ook - ontgaan.

Sorry voor de eventuel ontstane verwarring.

Groet vanuit mijn vakantielocatie,

[TA]

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jinny

Golden Member

30 september was mij ook ontgaan, maar dat heeft zich al automatisch geregeld zie ik.
Helemaal in orde.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Heb me aangemeld voor 12 augustus, ben benieuwd of ik wat leuks tegenkom.

Have you debounced your buttons today?

Zou bijna aanmelding voor de hete balletjes willen! :) Tidak??

pietplof

Golden Member

Ga Tidak nou niet te veel op het schild hijsen; straks valt ie eraf.
En hete balletjes op 12 augustus.....
Met enige moeite herinner ik mij een bijeenkomst in de zomer waarbij het zo verrekte heet was de we de gasfles voor de barbeque nauwelijks nodig hadden.
Maar, hoe dan ook, de gedachte 12-08 staat thans rotsvast in mijn agenda.

festina lente
Tidak Ada

Golden Member

Straks gaan ze me nog Abraracourix noemen :D
Overigens waren die hete balletjes niet van mij (dan zouden ze véél heter geweest zijn (hoge scoville tolerantie) >:) )
Die waren toch van Kazt zelf?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Schimanski

Golden Member

melige bui: klik

Aantal aanmelders stijgt, maar we zitten nog lang niet vol hoor...

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Tidak, ja die waren van mij! Maar ik heb af en toe een goed excuus nodig om ze kunnen maken; ik doe de dame hier op de bank en de wc er hier geen plezier mee! ;) PS nog pittiger? Oe..

Schimanski; :)

Jinny

Golden Member

Ik lust hete balletjes, zelf maak ik wel eens gevulde eitjes met Jolokia Blut...
Dat lijkt niet iedereen te kunnen trekken....

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
pietplof

Golden Member

Eetbare balletjes kunnen mij nauwelijks heet genoeg zijn.
Een proeve van bekwaamheid kan op 12 augustus aanstaande worden afgelegd.
Ik meld mij als vrijwilliger voor de jury.

festina lente

ken er wel 1 die de sambal oelek met de eetlepel uit de pot eet, maar je krijgt mensen ook op de kast door een kiwi met schil op te eten :P

waar rook was, werkt nu iets niet meer
maartenbakker

Golden Member

Ik kom niet verder dan Spaanse balletjes. Beetje peper, beetje knoflook maar niets overdreven.

@hieronder: ik zie dat bovenstaand bericht wel erg dubbelzinnig is. Ik bedoelde dat ik die graag eet, het is niet verplicht om iets mee te nemen

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 14 juli 2017 22:05:47 (44%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Is het bedoeling om wat eetbaars mee te nemen?
Van af hoe laat kun je er terecht?

pietplof

Golden Member

Als je voor de eerste keer aanwezig bent is een introductiehap bijkans vereist.
Besef dat je van de tijd dat je daar rondstreunt ongeveer 30% zoekt en 70% eet, drinkt en keuvelt.
En of er na de speurtocht nog meer op het programma staat is nu nog geheel onduidelijk.
De zeer gewaardeerde collega TidakAda komt heel soms verrassend uit de culinaire hoek.

festina lente

Iets voor de b.b.q .?iets voor bij de koffie ? Moet ik de magnatron meenemen?
en vooral hoe laat begint het ?
heb ook nog wat leuke besturingssystemen om weg te geven , gooi ze wel in de bus

Ik ga verstek moet geven voor de 12de augustus. De volgende keer hoop ik er bij te zijn en zal ik mij aanmelden.

Dit topic is gesloten