Prettige feestdagen en een productief 2018

Lambiek

Special Member

De aller beste wensen en veel gezondheid aan iedereen in 2018.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Aller beste wensen en een gezond 2018!!

Automotive engineer - www.easy-tech.nl

Beste wensen iedereen en knutsel je gezond.

(He, gerardmonique, ik kan nooit onthouden of de rode brug nu de ERASMUS- OF WILLEMSbrug is. Zeg het me aub.)

Aller beste wensen en een gezond nieuwjaar!!

GMT+1
Tidak Ada

Golden Member

Op 1 januari 2018 00:31:10 schreef Wim P.:
Beste wensen iedereen en knutsel je gezond.

(He, gerardmonique, ik kan nooit onthouden of de rode brug nu de ERASMUS- OF WILLEMSbrug is. Zeg het me aub.)

Een niet schokkend, maar hoog gespannen 2018, met hoge zefinducte, ook aan alle andere CO-ers toegewenst!

De Erasmusbrug (bijgenaamd de Zwaan) is deels rood. De Willemsbrug is oud en de van Brienenoordbrug(en) is/zijn wit...:..

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
" Assumption is the mother of all f*ckups ", toch trap ik er geregeld in.... How to kill a mosquito with an elephant? --> Surfin' on a AMD RyZen 9 5900x, 12 cores @ 3.7GHz, opgekieteld naar 4.9GHz.

De Erasmusbrug (bijgenaamd de Zwaan) is deels rood.

|:( natuurlijk.
en nu voorgoed erin stompen 8)7

Op 1 januari 2018 01:08:05 schreef Wim P.:
[...]
|:( natuurlijk.
en nu voorgoed erin stompen 8)7

Dan maar hier wat Luchtige Foto's
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Allemaal een Gelukkig Nieuw Jaar
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Op 1 januari 2018 00:43:32 schreef Tidak Ada:
De Erasmusbrug (bijgenaamd de Zwaan) is deels rood. De Willemsbrug is oud en de van Brienenoordbrug(en) is/zijn wit...:..

De Erasmusbrug ( bijgenaamd de Zwaan ) is Zilvergrijs. Zie Foto's ^ ^ ^
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
Tidak Ada

Golden Member

Waar hebben we dan dat rood vandaan? Ikweeg [vermaledijde iPhone] Ik weet dat de steunconstructie wittig is maar heb ook een rood “nabeeld” voor ogen. Zijn het soms de balken van de overspanning, die rood zijn/waren?

edit:
't Was dus en mix-up tussen beide bruggen. Mij staat de oude Willemsbrug nog voor ogen. De nieuwe is dus rood en de zwaan is natuurlijk wit (had ook zwart kunnen zijn, want er bestaan ook zwarte zwanen :+ )
/edit

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op maandag 1 januari 2018 11:57:19 (31%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

Ik ben in Rotterdam geboren.. Ik zou echt niet eens de weg weten naar die bruggen, laat staan dat ik weet hoe ze eruitzien.. :+

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Willie W

Golden Member

Aller beste wensen en een goed en gezond nieuwjaar.

Op 1 januari 2018 02:17:57 schreef Tidak Ada:
....
edit:
't Was dus en mix-up tussen beide bruggen. Mij staat de oude Willemsbrug nog voor ogen. De nieuwe is dus rood en de zwaan is natuurlijk wit (had ook zwart kunnen zijn, want er bestaan ook zwarte zwanen :+ )
/edit

Tidak er is mail in je box, met mooi beeld materie.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
Schimanski

Golden Member

Op 1 januari 2018 09:34:03 schreef mel:
Ik ben in Rotterdam geboren.. Ik zou echt niet eens de weg weten naar die bruggen,

Bij Hoek van Holland de Nieuwe Waterweg op en dan alsmaar rechtdoor. Kan niet missen ;)

Allemaal de beste wensen voor 2018

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
pietplof

Golden Member

De, o zo te waarderen, humor is gelukkig nog niet weggeknald.

festina lente
Hewlett

Honourable Member

Ook de beste wensen voor 2018.

Je kunt in Venlo op de Maas in een rubberbootje stappen, dan kom je vanzelf langs die bruggen in Rotterdam. :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Tidak Ada

Golden Member

Mijn idee, maar je was me voor ;).

Met een daartoe geëigende boomstam zou het ook wel moeten lukken >:)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op maandag 1 januari 2018 15:24:39 (53%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

Tidak en hewlett, haahha, doen we maar ff niet :)
Als ik daar dan aankom, ben ik al 10 keer verzopen >:)

[Bericht gewijzigd door mel op maandag 1 januari 2018 15:58:12 (37%)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Sine

Moderator

Mijn persoonlijke doel was onder de grote riolen te blijven ;)

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar ... dat er nog heel wat gefabriekt mag worden op onze hobby zolders/kelders/...

Henry S.

Moderator

Ook van mij iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ook van hieruit de beste wensen voor een voorspoedig en gezond 2018.
En veel begrip van jullie wederhelft!! ;)

maartenbakker

Golden Member

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Henk H.

Golden Member

De beste wensen voor iedereen op CO voor 2018! Moge iedereen veel projecten succesvol afsluiten (en ondertussen veel plezier beleven).

Ik heb alvast één goed voornemen omgezet in actie: Zojuist weer een donatie gedaan aan CO ;)

pamwikkeling

Special Member

Ook van hieruit welgemeende en beste wensen voor het nieuwe jaar.
Nogmaals mijn dank voor het delen van jullie kennis.