Op 2 april 2018 19:36:58 schreef Flagada:
[...]
Ik vind het moeilijk om je reactie serieus te nemen. Ga je nu echt beweren dat het merendeel van de referenties van dat artikel verzonnen zijn, net als het artikel zelf? En dat de auteurs aluhoedjes verkopen? Heb je er langer dan 3 seconden naar gekeken?
Flagada, ik sla wel eens meer de bal mis, en steeds meer omdat ik er ondertussen al enkele jaren niet meer middenin zit, maar ik beweer zelden iets dat uit de lucht gegrepen is, al lijkt het voor sommigen zo.
Wel het ziet er erg professioneel en officieel uit, en goed onderbouwd en met sterke referenties, maar ik zie soms intuitief of iets niet helemaal comme-il-faut is. Beroepsmisvorming?
Als ik de naam van de geleerden google die in vette letters in de hoofding staan kom ik op volgen de website uit:
https://website.worldgn.com/wp-content/uploads/2017/08/Final_report_Ya…
Toch aluhoedjes verkopers? Maar dan iets gesofisitkeerder. Herken je de ronkende namen van de geleerden uit jouw "onderbouwde" document? En als ik in de hoofding het woordje "Zen" lees weet ik al hoe laat het is ondanks dat de klokken nog steeds achterlopen. .
Je bezweert dat er nog nooit effect is aangetoond van RF want dat heb je ooit op 'toonaangevende' symposia gehoord. Wat voor symposia? Zijn er proceedings te vinden? Hoe heetten die symposia? Hoe lang geleden überhaupt? Ik zou nu kunnen zeggen dat alle sprekers op die symposia aandelen hadden in de telecom industrie, dat ze valse resultaten toonden en bezig waren met een grote 'cover up'. Maar dat doe ik niet, ik kom gewoon met verifieerbare studies.
Als je niet eens weet wat het EMC symposium is, heeft het geen zin verder uit te wijden. Het is idd alweer 8 jaar geleden dat ik nog geweest ben, maar er is sindsdien fundamenteel geen echt spectaculaire ommezwaai van de inzichten gebeurd. Helaas kan ik daar niet meer naartoe, want je wordt er enkel toegelaten als je aanwezigheid beroepsmatig verantwoord is. Want de plaatsen zijn beperkt. Bovendien kost het nogal wat. Behalve de reis, en de hotelkosten is het geloof ik zo'n 1000Eu deelnamekosten voor de ganse week..
Uit de eerste de beste link die ik gevonden heb in je document blijken die verfifieerbare studies toch met een korreltje zout te nemen.
Ook in wetenschappelijke kringen zijn er hele ketens die zich internationaal met nogal controversiële studies bezighouden. Er worden zelfs echte wetenschappelijke congressen over aliens gehouden. De reeds genoemde Erich Von Zaniken was daar één van.