Het was een mooie dag voor een radiomarkt. Beetje een thuiswedstrijd gezien Marjolijn, mijn XYL vlakbij "De Buorskip" woont. Het was de 40ste keer en de markt werd door de burgemeester van de gemeente Opsterland geopend en er was wat zoetigheid voor de eerste bezoekers. Ik was van 09:00 tot 13:00 op de markt geweest. Van CO heb ik alleen Haasje93 gezien en even gesproken. Ook nog wat gekocht, jazeker:
Klassieke Fluke 8024B multimeter, zo goed als nieuw in tasje met originele meetsnoeren. Data Precision 1750 opknapper, 3.5 digit meter uit 1977, gewoon leuk ding voor weinig. Drietal mini-circuits verzwakkers, 3dB, 10dB en 20dB. Stang met originele Intel P2112A-4 SRAM bij de repeater groep Heerenveen en een bedrag in de pot gestopt om die NON node in de lucht te houden. Twee CPU eurokaartjes met een 65C22 VIA, 65C02 CPU en TMS9914 GPIB controller. Doosje PFE216Z Stryroflex condensatoren, 300 stuks voor 4 euro. Koopje op de beurs was toch wel 4 nieuwe Radiall R570012105 3GHz coax relais in de SPDT serie voor 70 euro.
Fluke 27 meter nieuw in koffer, robustere meters zijn er niet gekocht bij Skye Electronics, al jaren heeft deze verkoper nieuwe Fluke 27 meteres te koop en staat daarmee vaak op radiomarkten, gisteren dan maar eentje gekocht.