Hoe het beste deze speciefieke topic openen?

Beste mods,
Voordat ik 1 of (meerdere) topics open over dit onderwerp zou ik graag even advies vragen hoe ik het beste kan doen.
Zal kort omschrijven waar ik een topic voor wil openen.
Ik zou graag een elektrische bakfiets bouwen maar vanaf de grond af aan. Dus geen bestaande bakfiets ombouwen.
Er bestaat daarvoor een open source project die ik als basis wil gebruiken en aanpassen naar mijn wensen. (http://www.xyzcargo.com/)
Nu zou ik hierover graag een topic starten. De bedoeling van de topic is om ervaringen uit te wisselen en ideeën op te doen. Verder zou ik mijn ervaringen ook willen delen met andere. Wie weet heeft er iemand nog iets aan. Ik wil zeker niet alles vragen, hoe ik alles moet doen. Ik heb al research gedaan en zal ook gevonden info linken in de topic.
Mijn vraag is: open ik 1 topic waar ik alle vragen op gebied van elektronica zoals motor, aansturing, accu's, opladers, bekabeling e.d. stel als ik vragen heb (geen mechanische vragen want dat zal off topic zijn)
Of open ik diverse topics voor de verschillende onderwerpen? En als ik 1 topic open in welk gedeelte beste plaatsen? Voertuigtechniek of algemne electronica?

GJ_

Moderator

Gewoon één topic in voertuigtechniek lijkt me het beste.