Rosmalen 2019 radio en elektronica vlooienmarkt

Ja, daar raken we meestal wel het e.e.a van kwijt, en het is ook universeel genoeg om een overschot nog even in te pakken voor een volgende editie.

If you want to succeed, double your failure rate.

Is goed. Dan neem ik die mee. De kratten waarin ik ze mee neem zijn van de zaak, dus die moeten eind van de dag wel weer mee terug.
Moet ik evt. ook eerder aanwezig zijn?

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Je kunt de kratten bij het afleveren ook gelijk weer leeg mee terug nemen, dan gooien we het even over in kratten of dozen die we zelf mee hebben.

Je mag de kratten ook ophalen op het moment dat je zelf weer naar huis gaat, maar dan wil ik je wel vragen daar zelf aan te denken en zorg voor te dragen. Wij moeten al aan een hoop andere dingen denken bij het inpakken en opruimen, en niet heel het beursteam kan met elke afspraak rekening houden.

Eerder aanwezig zijn is niet nodig, we ruimen wel een plaatsje in (waarschijnlijk leggen we 10 stuks op de tafel en zetten we de rest van de voorraad onder de stand).

If you want to succeed, double your failure rate.

Prima. Dan zie je me zo vroeg mogelijk verschijnen.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
joopv

Golden Member

Op 4 maart 2019 20:25:58 schreef Sine:
*steekt ook handje op voor itanium cpu

Mooi voor in het rariteiten kabinet :)

Ze zullen niet zo veel waard worden als 4004's, maar wie weet..

Ik ga zelf niet naar de radiomarkt. Kan ik deze spullen bij iemand hier in Eindhoven dumpen?

chuckie

Honourable Member

Joop, ik kan de spullen morgenmiddag om een uur of 4 komen halen als dit kan?

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Tidak Ada

Golden Member

@Chukie, ga jij nog een kleinen ronde rijden, of is het omdat je dan toch in de buurt bent?
Die man in Bunde was in de veronderstelling dat je zaterdag langs zou komen (misverstand!). Als je daar niet meer komt, moet ik vrijdagavond daar langs gaan. Ik moet dan wel een plekje kunnen vinden om mijn busje voor de nacht te parkeren.
Ik rijdt niet via Eindhoven, maar neem dan de Belgische route via Maastricht.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
joopv

Golden Member

Op 5 maart 2019 14:29:44 schreef chuckie:
Joop, ik kan de spullen morgenmiddag om een uur of 4 komen halen als dit kan?

Jawel, maar bel even van te voren.

Tidak Ada

Golden Member

@Chukie,

Heb contact gehad met Hub in Bunde.
Hij is morgen thuis en wil graag dat je hem even van te voren belt op zijn vaste nummer. Dat heb ik je doorgemaild.

Groet,

T.A.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
chuckie

Honourable Member

Ok, wordt tegen de avond, ga eerst nog bij Joop langs in Veldhoven.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Tidak Ada

Golden Member

Laat even weten of het is gelukt. Ik weet niet wat hij allemaal heft, maar hij wilde er van af. Werkte bij Eurocontrol

Zie je zaterdag,

eric

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Is er nog interesse in wat condensatoren?

Ik heb er nog een aantal over van een renovatie van een UPS

- 6 stuks 200uF 300VAC (type: CBB69)
- 6 stuks 6800uF, 450V DC (type: Hicon FXA 6800)

Even rare vraag, maar die Hameg HM1507 van Skysoft, is die opgehaald, wat moet die kosten en kan ik die reserveren?

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
rbeckers

Overleden

De Hameg 1507 is een 150MHz analoge en digitale scoop.
Afhankelijk van conditie kan dat iets van 250 Euro zijn.

Shiptronic

Overleden

Meer bieden mag altijd, CO zal u erkentelijk zijn ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Schimanski

Golden Member

Op 8 maart 2019 22:37:20 schreef MNM(tm):
Even rare vraag, maar die Hameg HM1507 van Skysoft, is die opgehaald, wat moet die kosten en kan ik die reserveren?

Is geen rare vraag. We willen alleen iedereen gelijke kansen bieden dus reserveren doen we niet, wie het eerst komt.... De markt start om 9:00uur (deuren open), als je dan meteen naar de stand loopt maak je de meeste kans. Prijs moeten we nog bepalen, eerst willen we hem testen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Is er intresse in een LeCroy 9450 ? Dan wil ik proberen hem zelf mee te slepen naar de beurs voor Co, maar ik wil hem niet mee terug moeten nemen.
Hij is defect, maar hij start wel op en ik heb één kanaal recent zien werken. Er zit een extra ADC kaart bij van een eerdere reparatiepoging.
(Ik heb niet dit gehele topic gelezen)

mel

Golden Member

Op 9 maart 2019 09:21:06 schreef Aart:
Is er intresse in een LeCroy 9450 ? Dan wil ik proberen hem zelf mee te slepen naar de beurs voor Co, maar ik wil hem niet mee terug moeten nemen.
Hij is defect, maar hij start wel op en ik heb één kanaal recent zien werken. Er zit een extra ADC kaart bij van een eerdere reparatiepoging.
(Ik heb niet dit gehele topic gelezen)

[bijlage]

Wat is er kapot dan?
Als het niet te erg is, wil ik m mischien wel voor een leuk prijsje overnemen.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

...Gelukkig heeft mijn LeCroy 9400 de hoofdschakelaar aan de VOORkant. :)
Prachtige machines zijn het! Alleen beetje erg groot voor op een 'normale' werkbank. Vandaar dat ik die Hameg een zeer interessante 'vervanger' vind! ;)

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
Schimanski

Golden Member

Beste Aart, daar is zeker belangstelling voor. Als je hem mee wilt nemen graag (en mee terugnemen hoefje niet bang voor te zijn, daar zorgen wij wel voor).

(Schi)mans(ki), CO-Beursteam

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

Zijn die ULN2803's op rol er nog ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

@ Schimanski: Ok, ik ga het proberen te regelen.

Op 10 maart 2019 13:01:05 schreef bprosman:
Zijn die ULN2803's op rol er nog ?

Nee, die zijn vorige editie allemaal opgekocht.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik heb nog een tek 503 in de V&A staan, als niemand er op reageert wil ik die wel meenemen en bij de CO stand doneren. Of is die niet gewenst?

Verder heb ik nog een 2-tal CPU borden met op de ene een 68020 met allerlei peripheral chips uit de jaren 80 en een ander board met allerlei Z80 spul, zelfde periode denk ik. Waarschijnlijk komt dat 68020 board uit een laserprinter of plotter denk ik. Kan ik die ook meenemen? (beide ca 30x30 cm of zo)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.