Op 18 augustus 2019 14:04:43 schreef Jochem:
HT uit..
Tja, ik weet niet.. is het echt nodig? Heb je dat al lang uit staan? Merk je het in de praktijk?
Tjek, ik merk het eigenlijk helemaal niet, nu is mijn voorkeur altijd "echte" cores geweest tegen het "valsspelen" wat HT toch een beetje is.
mijn vorige CPU was een i5-2500, die had geen HT
Is het echt nodig ... geen idee, maar ik mis het niet.
Mijn laptopje heeft het toch wel iets stuk drukker dan jouw bak als ik het zo bekijk. Qua geheugen is het vooral firefox. Nou ben ik wel iemand die 50 tabbladen tegelijk open heeft staan, maar daar zou firefox m.i. wel wat beter mee om mogen springen.
Woo, dat is ERG druk, ff is vrij memory hungry, maar dit is wel extreem.
Op 18 augustus 2019 14:27:34 schreef Dratsabylgu:
Vanmorgen vroeg opgestart hele dag op gewerkt, firefox, onedrive en autodesk desktop app draaien terwijl ik screenshot maakte.
Jep, dat is ongeveer wat je verwacht.
Op 18 augustus 2019 14:34:17 schreef fcapri:
pas terug van vakantie, dus de pc draait nog maar 2dagen. maar dit is mijn beeld, die dikke piek @ 100% is systeminfo|find "Time:" die ik heb laten runnen, maar toen merkte ik dat de uptime gewoon ook bij taskmanager staat
heb ook verschillende tabbladen open van chrome, alsook diverse programmas onderaan
[bijlage]
op de linkse achtergrond krijg ik dus een rating van 1.0 van microsoft.
en in vergelijking met de desktop pc op mijn werk, is deze sneller van werken. die op het werk heeft zoveel rommel op de achtergrond draaien dat die niet vooruit gaat
Het ding moet staan te swappen dat het niet leuk is met 2G ram, nu valt dat met een SSD minder op, maar het is ver van optimaal.
Die '1' krijg je volgens mij al als windows er uberhaupt op boot 
Ik snap ook niet dat je er nog op kan werken, ik heb hier ook nog een gen 1 i5 staan, en dat ding begint me al te vervelen als ik er wat op moet doen.