Garagepoort en toegangshekken tegelijk openen.

Kan mijn iemand vertellen of ik met de sturing LCU40H mijn toegangs hekken samen met mijn garagepoort kan laten open gaan op hetzelfde moment? Zo hoe?

Mvg
Seppe63

Op welke spanningen werken beide?

Welke sturing zit op je garagepoort?

[Bericht gewijzigd door Vovpvi op woensdag 19 februari 2020 09:07:20 (38%)

De jacht is mooier dan de vangst....
Anoniem

Met een contact op 3 en 30 van de LCU40H gaat het hekwerk open
Nu nog detecteren dat de garagepoort open gaat

Ze werken beiden op 24vdc maar ik weet niet welke merk de motor is van de garageopener staat niet vermeld op de handleiding. Maar appartementen kan ik de poort en het hekken openen of sluiten. Niko zou ik ze graag samen laten open gaan met één knop op de afstandsbediening. Kan dit zo ja hoe?

vergeten

Golden Member

Op 19 februari 2020 11:35:17 schreef anoniem015:
Met een contact op 3 en 30 van de LCU40H gaat het hekwerk open
Nu nog detecteren dat de garagepoort open gaat

Nu kan iedereen het volgen :)

Hier helemaal kompleet te vinden

[Bericht gewijzigd door Jeroen op woensdag 22 juli 2020 22:39:47 (2%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Op 19 februari 2020 07:11:55 schreef Seppe63:
... mijn toegangs hekken samen met mijn garagepoort ....

Je hebt dus 2 hekken en een garagepoort? Dan gaat het niet lukken met deze sturing, tenzij je een relais gaat inbouwen.

De jacht is mooier dan de vangst....

Ik kan nu ofwel één deel openen of de twee delen of de garagepoort openen. Elk met hun knop op een zender nu wil ik de vierde knop gebruiken om zowel het hekken als de poort tegelijk te openen. Als daar een relais in moet dan is dat voor mij ok. Alleen zou ik, iemand willen vinden die dit kent en wilt komen doen. In de buurt van Merelbeke.

Anoniem

De programmering van de 4de knop op de AB lijkt me 'a piece of cake' voor de installateur van deze installatie

anoniem015 je hebt gelijk, na wat overleg met de installateur is het hem gelukt om dit op deze wijze te installeren. Toe ik dit las van u was het al opgelost maar toch bedankt voor de goede raad. Hopelijk hebben er andere mensen iets aan. Ik wil dan ook gebruik maken om iedereen te bedanken mee te helpen zoeken naar een oplossing. Bedankt iedereen.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op woensdag 22 juli 2020 22:39:56 (2%)