En ik kom er al 25 jaar en ook dit jaar weer...

Volgend jaar misschien, ik heb een open dag van de universiteit in Antwerpen waar ik heen moet :(

Op 14 maart 2005 09:55:43 schreef daniel56:
[...]

ik zal er ook zijn

Ik ben het wel van plan..maar krap in het geld momenteel..en ik weet hoe dat gaat met dat soort beurzen..money money...
Als ik kom trek ik fry ook wel mee. Of tie nou wil of niet ;).

ik zit er ook nog aan te denken om er heen te gaan maarjah ik kan zo nog geen vervoer vinden en de trein is toch wel aardig prijzig

-- Een lijstje --

Deze komen vrij zeker:
° Carel M.
° murphy
° KatRuud
° Amateur19
° STARTOURS G24T
° IC
° KT88
° RD12TF
° High-Voltage
° echtepino
° daniel56
° DJD XTREEM
° shiptronic
° Rob007
° hobby-ist
° fripster

De volgende mss:
° DIY
° Fry
° Jorrit

[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]

Als je de website gelezen hebt en het artikkel dat Co heeft geplaatst heb je kunne nlezen dat de beurs ook een soort van meeting point is voor bekenden aangezien er in voorgaande topics waaonder die van HEB gesproken werd om eens een meeting te organiseren is het misschien een leuk idee om dat op deze beurs te doen dus zou ik een poll bij dit topic willen plaatsen

Poll: Wat zou jij vinden van een Meeting Spot voor CO leden ?
[*]Goed idee
[*]Mij niet gezien
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=49155&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Waar staat dat berichtje ???

Ik ben zeker van de partij.. Ben al een jaar of 8 aanwezig..

Maar op rosmalen heb ik nooit zo veel tijd.. Loop met PA en oom mee.. dus dat is 2x de markt helemaal aflopen naar stuff.. En dan met een zeer volle auto weer op huis aan :P

Kan iemand mij vertellen waar dat berichtje staat????

Gezien ;)

Hoe zit het er nu juist mee? met die "M & G" ?

Ik krijg zojuist bericht van de organisatie. Als je vóór de kassa's wilt afspreken dan is dit het handigst in de hal van het Autotron (hier staat een oude telefooncel). Na de kassa's is de handigste plaats direct na de entree aan je linkerhand. Dit is in de buurt van de NL club (luisteramateurs) bij de stands m45 en m46.

Veel plezier zaterdag!

[Bericht gewijzigd door Chris Dorna op ]

En waar wordt het nu ;) ?

Hmmm, helaas ik kan niet ik moet een labo inhalen...

Mijn financiele toestand laat mij noodgedwongen thuis zitten. Voor diesel voor de weg heen en terug heb ik nog net genoeg, dan is het op...
:( Echt heel jammer, want het lijkt me erg leuk.
Misschien dat fry nog op eigen vervoer komt, maar aangezien hij zich niet heeft geroerd in deze topic, denk ik dat ook hij niet komt.

Das slecht nieuws DIY :(
Ik had er graag heen gewild.

wie wil wel bij de oude telefoon gaan posten maar het zou dan wel prettig zijn om te weten hoelaat iedereen dan komt

@Fry woor woon je precies Ic en ik koemn van uit goor tis ongeveer een uur en een kwartier rijden vanaf ons mocht je nou ergens tussen rosmalen en goor wonen is het misschien mogelijk dat wij je ophalen

enne wie weet of er een pinautomaat zit ?

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

Op 16 maart 2005 17:04:19 schreef STARTOURS G24T:
wie wil wel bij de oude telefoon gaan posten maar het zou dan wel prettig zijn om te weten hoelaat iedereen dan komt

@Fry woor woon je precies Ic en ik koemn van uit goor tis ongeveer een uur en een kwartier rijden vanaf ons mocht je nou ergens tussen rosmalen en goor wonen is het misschien mogelijk dat wij je ophalen

enne wie weet of er een pinautomaat zit ?

* High-Voltage is smorgensvroeg al daar...

Ik blijf ook de hele dag normaal.

Edit:
Is er iemand die in de buurt van "Van Dijken" of de "Baco" woont en die naar die vlooienmarkt komt????

Ik woon in Haarlem dat is hemelsbreed denk ik net 15 KM van de Baco in IJmuiden, of bedoelde je die niet???

GR Richard

Op 16 maart 2005 21:22:31 schreef Amateur19:
Ik woon in Haarlem dat is hemelsbreed denk ik net 15 KM van de Baco in IJmuiden, of bedoelde je die niet???

GR Richard

Deze:
BACO ARMY GOODS.B.V.

KROMHOUTSTRAAT.36 1976 BM IJMUIDEN

Kom jij naar die vlooienmarkt ?

Edit:
* High-Voltage kijkt op het lijstje...

Je staat erbij ;)

Mijn vraag: Zou jij voor mij in de Baco zo een buisje (XX1080) willen halen en dat zaterdag mee naar de vlooienmarkt brengen? Ik meen dat het iets van een 11.35€ kostte.

[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]

Op 16 maart 2005 21:25:19 schreef High-Voltage:
[...]

Kom jij naar die vlooienmarkt ?

Edit:
* High-Voltage kijkt op het lijstje...
Je staat erbij ;)

Het antwoord staat in het lijstje dat jij hierboven bij houd ;)

@High Voltage

Waarom de vraag eigenlijk???

Ga jij met Openbaar of eigen vervoer???

GR Richard

@Amateur19
Heb je al een mailtje gestuurd naar KT88? Ivm hoelaat in Hilversum.

A_GreetFromEat