The Force
May The Force be with you...
Verdorie... helemaal niets meer hier in de buurt...
Iemand in omg. Den Bosch / Oss ze nog gezien ergens!?
Aj, dat is balen...
Het is de aldi, niet de Liddl.. (was de komma vergeten, sorry)
[Bericht gewijzigd door JuuL op ]
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
hmm, de aanbieding staat niet op de Lidl site 
Verdorie! Dan kan ik al mn weerstanden in die lades doen, heb ik mn kleinere bakjes voor onderdelen als transistoren enzo over... Moet toch maar ff gaan kijken
ik ben er net ff langs gegaan en ik heb ze niet zien liggen.
vertel ff waar in enschede je ze hebt gezien.
Volgensmij is het een beetje te vroege 1 april grap 
Op 19 maart 2005 16:27:34 schreef Electroboy:
ik ben er net ff langs gegaan en ik heb ze niet zien liggen.
vertel ff waar in enschede je ze hebt gezien.Volgensmij is het een beetje te vroege 1 april grap
Nee is geen 1 april grap...
Weet niet hoe het heet daar, Als je vanaf de Saxion naar het ziekenhuis toe fietst, eerste rotonde rechts, rechtdoor door stoplicht, en dan rotonde rechts. Snap je? 
The Force
LIDL?!
Was toch Aldi?!
Nou, dan ben ik mooi voor jan l#l vandaag de aldi's bij mij in de buurt afgegeaan

Maandag eens kijken bij de Lidl dan...
, wel een grap hoor!!
NIET BIJ DE LIDL.......
En nee is geen grap...ALs electroboy er niet eentje op de kop kan tikken gaan ze wel heel hard weg...
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
The Force
Oh, verkeerd gelezen hierboven... sorry...
Krijg je van al dat rijden...
Ik kijk maandag in Oss nog even. Heeft anders iemand tijd/zin over om er 2 voor mij te halen en op te sturen?! Ik betaal de extra kosten wel (ong. 5,50) dan is het nog goedkoper dan zelf de boel afschuimen hier.
Zijn hele fijne kastjes... (je moet alleen de scheidings-plaatjes wel vastlijmen, ze passen niet helemaal!!)
Op 19 maart 2005 16:59:49 schreef The Force:
Oh, verkeerd gelezen hierboven... sorry...Krijg je van al dat rijden...
Ik kijk maandag in Oss nog even. Heeft anders iemand tijd/zin over om er 2 voor mij te halen en op te sturen?! Ik betaal de extra kosten wel (ong. 5,50) dan is het nog goedkoper dan zelf de boel afschuimen hier.
Zijn hele fijne kastjes... (je moet alleen de scheidings-plaatjes wel vastlijmen, ze passen niet helemaal!!)
Of heb je er eentje gevonden? Want ik zit hier echt niet te ouwehoeren...
The Force
Nee, nog niet. Alleen deze kastjes heb ik een maand geleden in Oss gekocht bij de Aldi voor 9,95/stuk. ik ben er zeer tevreden over dus ik wilde er 2 bijhebben.
Ik heb ze dus al wel, maar er kunnen er nog 2 bij voro de onderdelen. (heb een hele zooi aan LED's en weerstanden die ik moet sorteren...)
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Blijkbaar is dit of alleen in Enschede het geval of ze zijn overal uitverkocht...
Electroboy zou iig met een beetje geluk er wel eentje te pakken moeten kunnen krijgen.
En aan de reacties van de rest maak ik op dat het weinig nut heeft om te kijken. Sorry jongens voor het blij maken met een dooie mus...
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
bij de heme hebben ze wel mooie vakjesdozen voor 4,50.
1 laag met veel vakjes en tussenschotjes. heb ik niet gekocht overigens. zocht nl iets staands, en die dingen waren liggend. ik zoek dus iets met laatjes.
als je nog eens een tip hebt kijk ik wel eerst ff op de site van het bedrijf dat met de tip te maken heeft.
Ik heb al zeker een jaar lang twee van deze kastjes, zijn erg handig omdat je zelf je laadjes kan op splitsen. Leuk goedkoop en zeker nuttig...
ik heb nog geen tijd gehad om weer eens naar de aldi te gaan. ik zal maandag ff kijken of ze er nog zijn
..
enne laat me niet voor niks fietsen he Juul, anders zwaait er wat 
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Op 20 maart 2005 22:12:16 schreef Electroboy:
ik heb nog geen tijd gehad om weer eens naar de aldi te gaan. ik zal maandag ff kijken of ze er nog zijn..
enne laat me niet voor niks fietsen he Juul, anders zwaait er wat
Hehe, je weet tenminste niet waar ik woon
. Je weet welke ik bedoel? Ik hoop echt voor je dat ze er nog zijn!
Ik heb jaren terug al eens van deze kastjes gekocht. Mijn verzameling is nu reeds 8 kastjes of zo. Deze kastjes komen zo ongeveer elk jaar wel eens weer langs bij de ALDI. Wellicht dat iemand anders ze ook verkoopt maar ik heb ze steeds weer bij de ALDI gevonden.
Dus gewoon effe wachten ....
Berry
Hey ik ben net bij de Aldi geweest ..
en ja hoor ze waren er nog
. Weer 2 nieuwe kastjes erbij 
thnx Juul.
andere CO leden moeten dan maar ff naar enschede komen vrees ik 
Op 21 maart 2005 17:58:54 schreef Electroboy:
Hey ik ben net bij de Aldi geweest ..
en ja hoor ze waren er nog![]()
. Weer 2 nieuwe kastjes erbij
thnx Juul.
andere CO leden moeten dan maar ff naar enschede komen vrees ik
Ah gelukkig! Was het tenminste niet voor niets!
Veel plezier ermee.