[NL] Hoe maak ik een stroomkringschema

Dit topic is gesloten

Zit uw zoon toevallig op het roc van twente? de gieterij? gwn een vraag
als dat zo is kunnen wij hem wel helpen op shool

Op 9 januari 2012 02:29:54 schreef weardguy:
...je wordt als 16 jarige puber geacht het zelf allemaal uit te zoeken, en wordt dus vrijwel meteen voor redelijk complexe materie geplaatst.

Ja, ik geloof direkt dat er veel mis is in het onderwijs. Echter, bij de nieuwe methode hoort dus dat je kennis verwerft door de juiste vragen aan de juiste mensen te stellen. Of uit literatuurstudie. Ik kan me niet voorstellen als je de juiste vragen stelt, dat die leraar dan geen bruikbare info geeft. Een juiste vraag is natuurlijk niet: "ik snap er niks van, leg het me uit". En het lijkt me al helemaal niet ok als pa de opdracht gaat uitvoeren.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Zo gaat het tegenwoordig wel op school,,

ik heb er zelf vrij veel last van, je stelt een vraag aan de leraar, en die zeggen dan eerst zoek zelf maar uit, en dan zoek je het zelf uit, en na een paar weken komen ze ff langs, en dan lekker lax zeggen, pff snap je het nog steeds niet, leraren zijn lax tegenwoordig, de meeste bij ons hebben skijt aan wat er ons wordt geleerd. of je nu slaagt of zakt.

Hallo,

Een stroomkringschema kun je omzetten naar een ladder diagram. Is het dan zo dat je het stroomkringschema 90 graden moet draaien?

Met vriendelijke groet

Op zo'n manier kun je net zo goed een uitgekochte boer voor de klas zetten als een leraar.

De spanning is te snijden, welke mes moet ik daarvoor gebruiken?
Shiptronic

Overleden

Pas op , hele bejaarde koe!

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
GJ_

Moderator

Op 6 december 2020 22:46:04 schreef Maarten-Klaas:
Hallo,

Een stroomkringschema kun je omzetten naar een ladder diagram. Is het dan zo dat je het stroomkringschema 90 graden moet draaien?

Met vriendelijke groet

ja. Of nee, hangt er van af waar je woont. In de VS en Japan tekenen ze net als die ladders van links naar rechts. Daar zijn die ladders op gebaseerd.

Maar als je meer over ladderdiagrammen wil weten moet je even een nieuw topic openen, dit is wel een heeeeelmoude.

Dit topic is gesloten