Zo ben ik ongelooflijk klaar met Wish...
Ik heb daar ooit een robot arm gekocht, volgens de productfoto met servo's erbij, wat ook redelijk de prijs was, als je het vergelijkt met Nederlandse prijzen.
Mooi binnen voor 5 december, is het een simpel houten bouwpakketje. OK, dat mag... Maar vervolgens géén Servo's erbij...
Fok it!
Goed... had ik onvoldoende opgelet oid. Lamagaan.
Even geleden zag ik een mooie krimptang voor 1 euro. Natuurlijk een promotieprijs, maar goed... Ik heb hem besteld en na enige tijd, waarbij ik ook al te horen kreeg dat het geregeld zou worden, kreeg ik bericht dat het product niet meer leverbaar was.
Men was zo fatsoenlijk om die ene euro terug te storten.
Gatverdegatver... Ik wil gewoon die tang voor die prijs. Zeg dat bij het bestellen dat ze er niet meer zijn of dat ik telaat ben. Niet nog eens na bijna een week.
Onlangs een mooi bandschuurmachientje gezien op die mooie Facebook popup reclames. Ook daar weer afwegend een te verwachten prijs van 16,- voor iets wat in Nederland ca 40,- zou kosten.
Het komt binnen, blijken het alleen schuurbanden te zijn. Voor een prijs die in Nederland nooit op 16 euro zou komen.
De foto liet duidelijk een machine zien.
Verlakkerij dus...
Maar goed, ze zijn hypergevoelig voor negatieve reclame, dus dat ook geuit.
Jullie snappen wel dat ik HELEMAAL klaar ben met Wish.
Behoudens een paar artikelen die niet snel genoeg werden geleverd, heb ik eigenlijk nooit ellende gehad met Ali Express.
Nu ik Wish reclames op mijn Facebook heb geblokkeerd, krijg ik allemaal reclames van andere (onbekende) spelers, die na opening toch weer Wish blijken te zijn.
Wat een ratten...