Lijkt idd heel erg op de voorloper(?) van de TS-800
Pb/Li zal inhouden dat ie bedoeld is voor zowel lood als lithium
Bij de nieuwere TS800 moet je dat via een usb tooltje configureren
Over het algemeen zijn dit idd boost converters, die heb je nodig bij euro6 motoren (met slimme dynamo)
Pb/Li slaat op de laadpatronen. Loodaccu's willen bv equalizatie hebben, terwijl dat funest is voor een Lithium accu.
Idem met langdurig floaten op hoge spanning.
Dit ding lijkt een simpelere variant: gewoon 'iets' in, 14.4V uit. Dus prima om een AGM/GEL/oid accu te laden icm een slimme dynamo
Meestal zie je dit soort dingen in de 'luxere omgebouwde' bedrijfsbusjes. Ik weet bv dat Stedin/Liander dat soort dingen in hun bussen had
(Mijn collega heeft een oude Stedin Crafter)
Over het algemeen worden die dingen via een d+ geschakeld. Dat is een schakeldraad net zoals een versterker, maar dan vanaf de dynamo. Dus alleen 12v als de dynamo draait.
Een normale remote kabel schakelt via radio of contact, maar daarmee kun je dus de startaccu leegtrekken, want die werkt ook zonder draaiende motor.
Het hele idee is de 2e accu op te laden tijdens het rijden. Met optimale laadprofiele voor de 2e accu (is vaak een andere soort loodaccu) en met name relevant bij lithium het beperken van de laadstroom.
Bij een slimme dynamo (vaak euro6) is het nodig om de spanning te boosten zodat de 2e accu uberhaupt geladen kan worden