Even een update van de laatste vraag
Ik heb de ingang van de versterker kortgesloten, via een soldering dus er komt nu geen ingangsignaal binnen, ik heb tevens de transistor Tr15 2n3904 kortgesloten EC om de eindtrappen geen ruststroom te geven ,en zoals ik al vermoede werkte dit niet, daar dat ik deze test al eerder had uitgevoerd bij binnenkomst van de versterker, blijf de lamp zonder belasting uit , en met opstarten van de versterker, en een belast van 8 ohm aan de uitgang gaat wel meteen de lamp branden ,dus aan de ruststroom lig het niet .
Ook als de versterker zonder belast aan de uitgang is ingeschakeld en de lamp blijf uit, en ik doe dan de belast van 8 ohm eraan blijf de lamp ook uit ,dus het probleem is gewoon niet veranderd
Als de versterker nu eenmaal is opgestart met de weerstand van 8 ohm eraan , en de lamp van de stroom begrenzing brand , en ik trek de belasting van 8 ohm er van af dan gaat hij gewoon weer aan,de weerstand is ok is een 7,99 ohm draadgewonden over deze weerstand staat dan ook een spanning van +7,8 volt ik meet dan ook een sinus van 100hz op de uitgang ,als dat aanwezig is ,dan zit op de afvlakelko's een spanning op de C16 +9.4 volt en op C12 -39 Volt
Met een lamp van 75watt
Mvg