Het grote interessante aanbiedingen topic deel 6

Dit topic is gesloten

Op 26 november 2021 14:48:00 schreef Jeever:
Soldeerboutje voor € 5,00
Vandaag door een mailtje van Eleshop geattendeerd op een tijdelijke einde voorraad aanbieding: een batterijgevoed soldeerboutje voor € 5,00!

Ha,ha
Kun je meteen de goedkope Panasonic's van de Action opstoken.

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
wtt

Golden Member

Wel weer jammer dat een tent zoals Action met z'n specs dan weer niet verder komt dan art nr en kleur... :-(
Ik was wel benieuwd naar het vermogen, om zo een beter vergelijk te kunnen maken met die 8W versie van Eleshop. Oplaadbare AA's kunnen immers meer leveren dan 1,5Ah. En die 4V van dat Action ding... Li-ion? Moet haast wel.

Ik zag die van de action ook al, maar er zijn geen losse reservepunten te krijgen. Althans niet in de winkel.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Action is een Chinese dozenschuiver. Dan moet je uitzoeken waar op aliexpress je puntjes kunt krijgen.

Ik heb geen idee of het wat is. Ik heb een andere bout van Action gehad, maar die kon rechtstreeks de kliko in.

Arco

Special Member

Hier staat meer info over de Action bout (ander plakmerk, bij Action is dat Ferm)
https://vonroc.com/soldeerbout-4v

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Shiptronic

Overleden

Op 26 november 2021 15:13:29 schreef Arco:
Voor iets meer heeft Action een oplaadbare incl lader: https://www.action.com/nl-nl/p/ferm-draadloze-soldeerbout/

Knap 3 foto's, en het deel wat we willen zien staat er niet op, die zit in de houder |:(

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Die aanbieding van de lidl, dat is wel een goede. Ik wilde graag crocodillen klemmen bestellen, de iets degelijkere variant die ze hier verkopen. helaas kom ik niet vaak in nederland nu met corona.
Maar kan het wel als subtiele kadoo tip doorgeven aan een nederlandse vriend. Ik ben bijna jarig. De prijs is goedkoper dan op aliexpress :+

bprosman

Golden Member

Op 26 november 2021 17:28:54 schreef Arco:
Hier staat meer info over de Action bout (ander plakmerk, bij Action is dat Ferm)
https://vonroc.com/soldeerbout-4v

Lijken inderdaad de zelfde puntjes. Zijn gewoon massieve staafjes dus niet zo spannend.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
flash2b

Special Member

Er zit wel een verwarming element in hoor, kijk maar naar de aansluiting die lijkt op een fietslamp voetje.

Je kan nieuwe stiften op AliExpress vinden.

High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 11 januari 2022 22:41:42 schreef brains:
Die aanbieding van de lidl, dat is wel een goede. Ik wilde graag crocodillen klemmen bestellen, de iets degelijkere variant die ze hier verkopen. helaas kom ik niet vaak in nederland nu met corona.
Maar kan het wel als subtiele kadoo tip doorgeven aan een nederlandse vriend. Ik ben bijna jarig. De prijs is goedkoper dan op aliexpress :+

Ze zien er goed uit. Lidl lijkt wel een zendamateurmarkt nu, mijn aankoop:

Ook accu's, Tronic van 2500 mAh. Ze hadden ook Philips maar die waren maar 1300 mAh.

wtt

Golden Member

Altijd leuk, die mensen die het aanbiedingenschap (bijna) geheel leegtrekken.
Ga je die 5 (VIJF!) dozen krokoklemmen (a 80stuks per doos) werkelijk zelf voor de hobbie gebruiken?!
Ik ben benieuwd wat er straks te zien valt bij 'show your projects'..
Of wordt het toch V&A? ;(

Er lagen er erg veel, er zijn daar zeker nog 10 a 20 dozen over. En 5 km verder is nog een Lidl.

En ja, die gaan we gebruiken. Een doosje gaat naar een collega in het buitenland. En er gaat er waarschijnlijk nog een weg. Ik ben met een hoop grotere projecten bezig. Maar nu heb ik weer een tekort aan kabels met banaanstekker.

Helaas kan ik ze niet showen. Maar ik kan later wel een product laten zien. Hoop ik tenminste.

Wat me wel tegenviel bij Lidl waren de Philips AA accu's, slechts 1300 mAh. Hoe dat kan?

Shiptronic

Overleden

AAA in een dikkere verpakking?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Nou 1300 is wel veel voor een AAA. :-)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Sine

Moderator

Dat is ook al aardig proppen.

In mijn ervaring gedragen de cellen met iets lagere capaciteit zich beter bij hogere stromen.

High met Henk

Special Member

Helaas waren de krokodillen hier al op....
Had van de week weinig tijd..

Leven staat hier met die kut covid elke week op zijn kop dankzij zwalkbeleid.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
RAAF12

Golden Member

meer dan 14 miljoen in lockdown
https://www.theguardian.com/world/2022/jan/05/desperation-as-chinas-lo…
In de USA klagen ze dat veel niet geleverd wordt in de supermarkten wegens gebrek aan mensen die het spul moeten leveren/produceren.
Zover is NL nog niet, het RIVM verwacht de piek in NL eind van deze maand. Ik zou maar alvast een paar extra blikken erwtensoep inslaan......
Overigens liggen hier zat krokobekjes, morgen maar eens kijken of er nog accucellen over zijn...

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op zondag 16 januari 2022 22:00:10 (10%)

bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Sine

Moderator

Bieden via marktplaats is al een harde Nee.

65 euro voor een stapeltje blik ... ik pas :P

Arco

Special Member

Tja,

't Is nu eenmaal meer waard als alleen het materiaal vanwege de zeldzaamheid.
Bij de Nachtwacht kun je nu eenmaal ook niet zeggen: "Wat, 500 miljoen euro voor een oude lap met verf erop?" ... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
High met Henk

Special Member

Ik heb zelf een kolomboor den zetbank ter beschikking...

mocht er nog wat gefreesd zijn: die is ook beschikbaar ;)
Gek genoeg moet ik nog eens een ponsen setje kopen...

[Bericht gewijzigd door High met Henk op woensdag 2 februari 2022 09:03:26 (19%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Dit topic is gesloten