Van de blauwe Philips solid aluminium met de rode afdichting heb ik hier nog een grote voorraad NOS liggen.
Helaas geen 10uF 16V.
Wel:
15uF 16V
15uF 6,3V
22uF 40V
100uF 10V
68uF 16V
47uF 10V

Van de oranje radiale uitvoering heb ik nog wel enkele 10uF 16V liggen.

Deze solid alu serie van Philips was geen lang leven beschoren.
Zeker deze axiale uitvoering is zeldzaam.
Waarschijnlijk omdat ze te duur werden na de opkomst van betrouwbare tantaal elco's

Mocht er interesse zijn dan kan ik er wel tegen verzendkosten opsturen.

Philips heeft heel lang niet of nauwelijks aan tantaal gedaan. De solid aluminium condensatoren kregen later een ingegoten radiale behuizing, plat en oranje.

BRAINBOX,

Hartelijk dank voor je aanbod.

Maar ik had nodig:

10 uF 25V (9X)
22 uF 25V (2X)
100 uF 25V (2X)
220 uF 63V (2X)
220 uF 450V (2x)

Ik heb inmiddels
+ filmcondensators (WIMA MKS 10uF 50V) en
+ Nichicon Type KY/BE LXS Elko's (Low ESR 10 000 Hr @ 105 Graden C) besteld.

(Ik ga alleen UNIT5 "Power Supply" en UNIT 11 "Z-amplifier" "reviseren"; enkel voedingsrails om de calibratie niet te verstoren.

Ik moet er toch in om een defect Netfilter en een RIFA rookbom te vervangen.
Een gezonde voeding is goed voor de levensduur van het apparaat.

Voor de rest blijf ik ervan af, want de PM3264 scoop werkt goed (en een ander pijnpunt: de EHT Cascade) is al vervangen.

Als ik te diep ga spitten, maak ik misschien iets irreversibel kapot.

Overigens is de mythe van betrouwbare tantaal elko's wel een beetje afgezworen.
In Tektronix en REVOX apparatuur zijn deze zeer onbetrouwbaar gebleken (ook omdat er geen marge werd genomen 6V Tantalen op een 5V voedingsrail bv. is echt te weinig.
Tegenwoordig hanteert men blijkbaar een factor 2 (maar ik heb gelezen dat ontwerpers de order van hun baas kregen om deze "krengen" niet meer te gebruiken.

Ook in deze scoop zitten 8 tantalen, gelukkig met grote voorschakelweerstanden en een grote spannings marge, dus ik laat ze maar zitten.