Hi flash2b, :-)

Weet je hoe vaak ik naar de PM9585 50ohm feedtrough terminator heb gezocht op allerlij markten en jij scoort er twee op een markt!
Op mijn "hebben" lijstje staan wat van dat soort adapters want ik heb er maar twee die goed zijn en één van die twee is het Philipps model.

Dank voor de foto's weer leuk om te zien.

Groet,
Bram

Ha Blackdog,

Welke connectoren heb je er het liefst opzitten ?

Groet,
Henk.

Hi Henk, :-)

De gene die ik heb is de gene die flash2b ook liet zien, dat is de PM9585 en deze is BNC, male-female.

Verzwakkers zijn er hier zat aanwezig alleen de Philips PM9585 feedtrough terminator gebruik ik vaak om b.v. een scoop zijn interne afsluiter te beschermen als er wat meer vermogen aanwezig is.

Groet,
Bram

Had er vandaag zelf ook een kraam.
Leuk om een paar zaken te zien die bij mij gekocht zijn.
Veel plezier er mee.
Het was volgens mij inderdaad minder druk.

Wel gezocht, maar niet gevonden helaas.
Een enkele analoge meter ongeveer 60V ~ of gelijkspanning, slechts ene, maar had er geen vertrouwen in.
Had ik wat gevonden, had ik er ook wat extra componenten bij meegenomen.

Entreeprijs, och, die mensen mogen ook wel wat hebben, ik wordt er niet arm van.
Een bakkie pleur, broodje, en totaal nog geen €10 op de dag, en toch plezier, ik weet plaatsen die meer kosten.

Je bent volgns mij wel mijn kraam langs gelopen, maar hebt de koffie gemist.
We konden op dat moment je naam niet herinneren, dus ook niet naroepn. Koffie was toen overigens al op.

Ik ben alle kramen 2 of 3 keer langs gegaan.
Helaas ken ik geen enkel gezicht van jullie, wel een oude kennis daar gezien, maar pas thuis eraan gedacht van "die ken ik nog, helemaal vergeten een babbel te maken". iets teveel focus op wat ik wilde hebben.

Ach, de markt bij Lichtmis ( Meppel) biedt nieuwe kansen.

Misschien willen de gezamenlijke CO moderatoren weer een t-shirt ontwerpen en dan vallen de actieve leden weer op tijdens markten.
Mijn oude shirt is versleten en nu in gebruik als poetslap.

Op 4 juli 2022 22:58:27 schreef pietplof:
Ach, de markt bij Lichtmis ( Meppel) biedt nieuwe kansen.

Misschien willen de gezamenlijke CO moderatoren weer een t-shirt ontwerpen en dan vallen de actieve leden weer op tijdens markten.
Mijn oude shirt is versleten en nu in gebruik als poetslap.

Maar dan ook in de maten veel X'en en een L please :+

En in het zwart, anders zie je mijn baard niet. :+

Op 5 juli 2022 09:55:54 schreef fatbeard:
En in het zwart, anders zie je mijn baard niet. :+

Kleedt ook slanker af :+

Zwart is voorbehouden aan het beursteam O-) >:)

Op 5 juli 2022 10:25:11 schreef Tidak Ada:
Zwart is voorbehouden aan het beursteam O-) >:)

BLM -> Beursteam Lives Matter :P