Het grote interessante aanbiedingen topic deel 7

Wederom gaat een heuse elektronicawinkel en -website per medio april verdwijnen. Ditmaal geen economisch motief maar een die in het kader van de "de oude Drees" valt. Na ruim 30 jaar gaan de eigenaar(en) met pensioen. Dientengevolge vindt er een uitverkoop plaats met interessante kortingen. Hieronder de link:
http://www.grootaers.nl

Groet Twan.

Een wijze uil wordt eerst geboren als uilskuiken!

Aldi Hellevoetsluis gooide bijna alle non-food* met 50% korting de deur uit vandaag. Volgens kassa medewerker is dit bij alle Aldi's zo.**

Panasonic EY7441LF2S gekocht voor 25€. Soortgelijke Hitatchi DS18DJL ook 25€. Allebei met twee accu's (resp. 14,4V 2,0Ah en 18V 1,5Ah).

Als je Googled zijn ze beide heel ruim over de 100€ per stuk.

Tevens een Aldi huismerk 2,5Ah 20/40V accu nu voor 20€. Recent hier op de site ergens nog genoemd, dus zal hem eens openmaken en wat foto's maken hoe ze dit doen. En heb al eerder Action 4Ah accu's (destijds ook 20€ aanbieding) in defecte 2Ah Lidl accu's gezet, dus dat ga ik hier waarschijnlijk ook mee doen. Of gebruik 'm als 40V fietsaccu ;)

* geloof dat de vitrinekast was uitgezonderd
** ik zou niet nu nog in de auto springen, maar als je vlak bij een Aldi woont, is even binnenwippen misschien de moeite waard.

RAAF12

Golden Member

Binnen gewipt :-)

Bij de Aldi een DCF77 klok voor €9.99
De gebruiksaanwijzing heeft wel fouten, 433MHz????
Maar de klok doet het goed en kan ook aan de muur bevestigd worden.

tijd
datum
dag
weeknummer
maanstand
temperatuur
alarm

@Raaf12 en de batterijtjes doen minsten 2 jaar !

Arco

Special Member

Bij de Aldi een DCF77 klok voor €9.99

Model is in de loop der tijd niet veel veranderd... ;)
Ik heb 3 van deze (conrad, met dcf) die nu bijna 30 jaar oud zijn en nog steeds uitstekend werken... (batterijen gaan ook jaaaren mee...)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Henry S.

Moderator

Op 23 januari 2023 17:22:30 schreef RAAF12:
Bij de Aldi een DCF77 klok voor €9.99
De gebruiksaanwijzing heeft wel fouten, 433MHz????

Blijkbaar overgenomen van een versie met buitenunit.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
joopv

Golden Member

Ik heb nog steeds een Junghans RC Alarm1, in 1989 gekocht bij de Kijkshop. Dat was toendertijd een van de eerste commercieel verkrijgbare DCF gestuurde klokjes, voor 149 gulden meen ik. Was best een fiks bedrag destijds.

In die 34 jaar heb ik 2 keer een batterij vervangen.

Op 20 januari 2023 15:42:38 schreef r-p:
Aldi Hellevoetsluis gooide bijna alle non-food* met 50% korting de deur uit vandaag. Volgens kassa medewerker is dit bij alle Aldi's zo.**

Vandaag bij Aldi Spijkenisse langs geweest en gevraagd of ze ook die actie hadden gehad van alle non-food voor de helft (om te kijken of ik nog wat boormachines kon scoren).

Het verrassende antwoord was: nog niet, in februari een keer.

Zag verder geen boormachines of andere echt interessante dingen, maar ga het toch in de gaten houden: zal vantevoren aangeplakt worden op de winkel. (Ik kom eens per week bijna langs, dus kleine moeite, ze wisten niet de precieze datum).

Maar als de 20V/40V acculader dan inderdaad van 10€ voor 5€ wordt verkocht, neem ik die wel eentje mee.

bprosman

Golden Member

Op 23 januari 2023 17:22:30 schreef RAAF12:
Binnen gewipt :-)
[bijlage][bijlage]Bij de Aldi een DCF77 klok voor €9.99
De gebruiksaanwijzing heeft wel fouten, 433MHz????
Maar de klok doet het goed en kan ook aan de muur bevestigd worden.

tijd
datum
dag
weeknummer
maanstand
temperatuur
alarm

Is die 433MHz niet voor een externe (buiten) temperatuur sensor ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Ja maar naar ik begrepen heb, heeft deze dat niet.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
bprosman

Golden Member

https://estore.st.com/en/nucleo-c031c6-cpn.html

Nu (tijdelijk) met gratis shipping

Use code STM32C0-FREESHIP for free shipping

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Leuk bordje.
Lijkt vanuit de US verstuurd te worden, let er wel op dat er dan invoerrechten en BTW op verschuldigd gaan zijn. En wellicht ook wat administratiekosten bij de bezorger.

bprosman

Golden Member

Op 2 februari 2023 08:56:11 schreef Swake:
Leuk bordje.
Lijkt vanuit de US verstuurd te worden, let er wel op dat er dan invoerrechten en BTW op verschuldigd gaan zijn. En wellicht ook wat administratiekosten bij de bezorger.

Ik vraag het me af, maar we zullen het zien. Het word vanuit Mouser verstuurd dus hoeft niet per se vanuit de US.
Invoerrechten lijkt me niet voor $12.
Er kwam in totaal 7.35 Euro bij. 2.35 Euro BTW en 5 Euro (FedEx) handlings kosten.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Henry S.

Moderator

Mouser verstuurt alles vanuit de VS.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
bprosman

Golden Member

Op 2 februari 2023 09:27:19 schreef bprosman:
[...]
Ik vraag het me af, maar we zullen het zien. Het word vanuit Mouser verstuurd dus hoeft niet per se vanuit de US.
Invoerrechten lijkt me niet voor $12.
Er kwam in totaal 7.35 Euro bij. 2.35 Euro BTW en 5 Euro (FedEx) handlings kosten.

Er kwam in totaal 7.35 Euro bij. 2.35 Euro BTW en 5 Euro (FedEx) handlings kosten.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
GJ_

Moderator

Invoerrechten is pas vanaf 150 euro. BTW moet altijd betaald worden.

fatbeard

Honourable Member

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
revado

Honourable Member

Mooie prijs inderdaad!

Zelf gebruik ik spuitbussen.
Makkelijk menemen en de alcohol verdampt niet als de fles open staat.
Die zijn bij Farnell weer goedkoop, 400 ml voor 2,12 ex btw.

Ik kocht "laatst" 6L van dat spul bij Hofer Chemie. 22.24 in mei 2021. (en minder dan een euro duurder in '14 en '17).

ik betaal geen BTW bij die gasten, dus voor particuleren moet je rekenen met EUR 26.91 voor 6 liter.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
RAAF12

Golden Member

Bodycam bij de Action voor €9.99 Doet 720p en HD 1080p, max 32GB sdcard, nightvision. Foto maken kan ook. Leuk!

revado

Honourable Member

Op 13 april 2023 17:46:29 schreef RAAF12:
Bodycam bij de Action voor €9.99 Doet 720p en HD 1080p, max 32GB sdcard, nightvision. Foto maken kan ook. Leuk!

[bijlage]

Leuk en zeer betaalbaar speeltje.
Goede tip @RAAF12 !

joopv

Golden Member

Ik heb de indruk dat er door Action restpartijen opgekocht en voor erg lage prijzen in de winkels gedumpt worden.
Restpartijen waar iets aan de kwaliteit aan mankeert, of verouderd is en waar je geen support meer op kan krijgen.

Ik zou in ieder geval het bonnetje bewaren.
Action rekent er gewoon op dat:
- zoveel % van de klanten niet teruggaat met een defect product maar het gewoon dumpt
- zoveel % van de klanten niet de moeite neemt om bonnetjes te bewaren

Sine

Moderator

Overstock en restpartijen, ja.

Maar geen afkeur.

Toch wel !
Onlangs een partij led disco verlichting (op batterijen) moeten testen en opnieuw verpakken, dit omdat zo? 60% niet werkte.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/