Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
hallo,
ik heb laats wat gesampled bij microchip, dit is de 26e april verzonden. (volgens hun site en ook volgens e-mail bevestiging*)
ik zou graag zo ongeveer willen weten waneer het dan aankomt.
wie heeft er vaker bij microchip gesampled en na hoeveel tijd kwamen die samples aan?
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Bij mij heeft het eens (wel al een paar jaar geleden) 2 maanden geduurd. Maar je moet niet zeuren, wees blij dat je ze überhaupt krijgt. Anders koop je ze toch gewoon zelf.
[Bericht gewijzigd door Thomas op ]
elmowww
PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Meestal zij ze wel redelijk snel... mn laatste samplesorder was voor de 16f737, die farnell blijkbaar niet kent (:(). Die had ik in twee weken in huis.
Had je ookal een verzendingsbevestiging gehad?
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 19 mei 2005 07:18:11 schreef elmowww
Had je ookal een verzendingsbevestiging gehad?
wel een emailtje, eerst dat ze m de 4e mei zouden verzenden, en daarna dat ie de 26 april verzonden was.
nee ik wil niet zeuren dat t niet snel is, maar zou willen weten of het normaal is dat het nu al 23 dagen duurt.
ik vind t wel een goede service dat dat kan, mischien zal ik er later ook eerder wat kopen daardoor, mischien wel veel, wie weet?
klein is fijn
Moderator
Op 20 mei 2005 09:23:27 schreef emerald:
Bij Maxim heb je de samples steeds binnen de 5 werkdagen.
Ook niet waar, heb wel eens twee of drie weken op iets moeten wachten. Wel perfecte service kwa berichtgeving trouwens.
Als je bij TI sampled, dan heb je echt de samples binnen 48uur in huis...
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 20 mei 2005 09:42:10 schreef klein is fijn:
Bij Maxim heb je de samples steeds binnen de 5 werkdagen.
Ook niet waar, heb wel eens twee of drie weken op iets moeten wachten. Wel perfecte service kwa berichtgeving trouwens.
Als je bij TI sampled, dan heb je echt de samples binnen 48uur in huis...
Maarja, bij Maxim of TI heeft de TS niet besteld, of wel?
Lucky Luke
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Op 20 mei 2005 16:29:14 schreef Lucky luke:
neen, ik heb niet bij maxim of ti gesampled.die hebben toch geen pic's, of wel?
pic's niet maar wel microcontrollers (dacht ik toch)
Jochem
Op 20 mei 2005 16:29:14 schreef Lucky luke:
neen, ik heb niet bij maxim of ti gesampled.die hebben toch geen pic's, of wel?
Nee, ik vond de opmerking over de levertijden van maxim of ti dan ook enigzins overbodig.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
ehms, vraagje, er staan daar behoorlijk veel samples op de site. betaal je dan dus een enorme berg verzendkosten ofzo? (ik neem aan dat ze hun spul niet zomaar weggeven)
Jochem
Op 23 mei 2005 10:31:40 schreef MAH:
ehms, vraagje, er staan daar behoorlijk veel samples op de site. betaal je dan dus een enorme berg verzendkosten ofzo? (ik neem aan dat ze hun spul niet zomaar weggeven)
Ze geven hun spul zomaar weg.
Op 23 mei 2005 10:31:40 schreef MAH:
Dat heet nou marketing 
MAH
aha, en zit er ook een limiet aan? of verzendkosten? ik bedoel: kan je zomaar allemaal samples aanvragen? of zijn er dan allemaal regels?
klein is fijn
Moderator
Samplen kan, maar met mate. Ik ga niet zeggen dat het mag, want volgens veel is het niet "netjes"... Ik bestel ook af en toe wel eens een sample, ik vind dat dat moet kunnen, zolang je maar niet een hele verzameling ongebruikte chips bij elkaar sampled...
MAH
Jochem
MAH
is er ook iemand die dus ervaring heeft met microchip? (m.b.t. verz.kst. en betaling?) kijk, ik wil natuurlijk best verzendkosten betalen, maar een creditcart heb ik niet...
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 24 mei 2005 20:16:43 schreef MAH:
is er ook iemand die dus ervaring heeft met microchip? (m.b.t. verz.kst. en betaling?) kijk, ik wil natuurlijk best verzendkosten betalen, maar een creditcart heb ik niet...
goed en snel
heeft de meest gangbare PIC's voor relatief weinig geld.
MAH
Op 24 mei 2005 20:50:25 schreef MAH:
en wij (leden) mogen hier geen reclame maken:P??
Tuurlijk wel! Maar niet overdreven.
Toch 
MvgEat
Lucky Luke
Op 24 mei 2005 20:31:14 schreef Jeroen Boere:
[...]goed en snel
heeft de meest gangbare PIC's voor relatief weinig geld.
helaas heeft voti alleen 20 pins 16f628, bovendien heb ik al een 18 pins 16f628 gesampled dus is kopen geen optie omdat die anders ongebruikt blijft liggen tot ik weer eens wat met microcontrollers ga doen (heb t druk)
ik hoop wel dat de gesamplede binnen enkele weken hier is...
(samples zijn eigenlijk voor prototypes hé, nu weet ik waarom het ontwikkelen van prototypes zoveel tijd kost
)
Lucky Luke
Op 23 mei 2005 20:57:15 schreef MAH:
maar je moet wel verz. kosten betalen? hoeveel? met creditcart?(heb ik dus niet)
o, verzendkosten, phoe, niet op gelet (shit, straks ben ik alsnog E5 kwijt...)
MAH
Op 24 mei 2005 21:23:18 schreef Lucky luke:
o, verzendkosten, phoe, niet op gelet (shit, straks ben ik alsnog E5 kwijt...)
ik neem aan dat je moet betalen voor ze gaan verzenden?
)