Citroen Dyane bedrading

Met de juiste schoenlepel, past alles :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
High met Henk

Special Member

Op 25 mei 2023 07:16:51 schreef Paul Welther:
Nog even off topic

Die is wel heel netjes onder de kap verwerkt...
Vraag me af hoe het er binnen uitziet.

Hoewel de bestel eend met Ferrari motor bruter zal rijden, vindt ik dit wel knapper gedaan..

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

De bak en koppeling zit achterin is de complete aandrijflijn van een alfa 75. Is heel netjes gedaan tunnel erin gemaakt etc. Hij heeft ook nog 1 met een alfa 33 boxer erin. En alles met Rdw keuring.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl

Wow! Ik vroeg me al af met welke schoenlepel er nog een versnellingsbak was bij ingepropt geraakt. Het moet wel een administratieve lijdensweg geweest zijn, stel ik me voor.

Als je de goede personen treft die meedenken valt het mee. Wel een jaar bezig geweest om een superperformance cobra op euro4 door de keuring te krijgen met name de uitstoot was een uitdaging.....

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
Tidak Ada

Golden Member

Maar heeft die Dane dan nu achterwielaandrijving ???
't Kan niet gekker, een Dyane met achterwielaandrijving: Wipt-ie van voren op bij het wegrijden....|:(

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Heb zelf ook een Alfa 75 gehad. Transaxiale aandrijving.
Heb je wel bekijks als je met je eentje half driftend wegtrekt bij een stoplicht. >:) Een eend met 50/50 gewichtsverdeling.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op 25 mei 2023 13:24:40 schreef Paul Welther:Hij heeft ook nog 1 met een alfa 33 boxer erin. En alles met Rdw keuring.

Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Ik kan me herinneren van vroeger (jaren 80) dat je dat never nooit voor elkaar kreeg (de keuring dus).

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
pa3gws

Golden Member

Mooi sta je met je dikke Audi naast een oude Dyane voor het stoplicht en bij groen licht zie ja alleen nog maar de achterlichtjes. :P
Heb ik overigens zelf ook een keertje gehad ik stond met mijn Ford Capri 2 liter V6 voor het soplicht en naast mij een Renauld 4 ook die heb ik nooit meer gezien. ;-)

[Bericht gewijzigd door pa3gws op vrijdag 26 mei 2023 20:00:50 (39%)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
High met Henk

Special Member

Tja. Dat ging ook prima met Scorpio v6 (vooral de 24V)

Maar men verbijt zich ook nog weleens in mijn huidige SUV van 1999. Met 2.1 T wil dat ding toch nog redelijk van zijn plek...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Jinny

Golden Member

Ik weet nog onze 3L V6 Nissan Maxima...
Er stond geen aanduiding op en mijn lief had er lol in om jonge mannen met golfjes en escordjes een gedeukt ego te bezorgen door rondjes om ze heen te sturen...
Ze won iedere stoplichtsprint met dat ding.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Oeps, volgens mij ben ik verantwoordelijk, voor dit volledig ontspoorde topic :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/