Op 28 mei 2005 22:38:15 schreef Jeroen Boere:
[...]

klopt, mogen mensen dan niet van gedachte veranderen?

iedereen die nu loopt te zeuren over die banner moet zich eens achter de oren krabben wat het allemaal wel niet kost. dit is een gratis medium, up to date, behulpzaam en nog een hoop andere factoren... en dan kan er ineens een klein bannertje niet meer vanaf? triest, zeer triest.

Volgens mij is jouw beste verdediging de aanval of niet jeroen???
Ik dacht dat ik hier mijn mening wel mocht geven? en dat het geen kwaad kon om nog een een herinnering te geven over een quote die ooit gemaakt is dat CO bannerfree zou blijven!
Interresant topic dit....

Ik zie de banner al niet meer, die hoort er nu gewoon bij.

Even voor de goede orde: donaties zijn natuurlijk NIET verplicht, ik kan me zo voorstellen dat de vele studenten hier hun spaarzame centjes wel nuttiger kunnen besteden.

Aan de andere kant moet die nieuwe Citroen C5 2.2 HDI break die mij beloofd is natuurlijk wel ergens van betaald worden he :-D

Zo'n ding went inderdaad snel, na twee dagen valt het al niet meer op, mede omdat je het ding alleen ziet bij de bovenste drie berichten van een topic...
Ben het niet helemaal eens met het kleurtje, maarja, valt wel lekker op zo.:P
Veel erop klikken zal ik niet zo doen, maar er is een kleine maar fijne donatie de goede kant op aan het gaan...

Op 28 mei 2005 20:53:52 schreef KT88:
[...]
Dan is alles behalve Internet Exporer een goede keus ;-)
Offtopic: voor je e-mail bij voorkeur geen Outlook Express gebruiken, en liever ook niet op MSN.

Dat, tesamen met het gebruik van Hitman Pro (www.hitmanpro.nl) zorgt bij mij al voor jaren computerplezier zonder al te veel spam- en virus ellende.

wel, gebruik firefox(veel veel beter) en momenteel gaim...omdat ge vo msn 7.0 IE 6.0 ,nodig ebt, ze beginne daar door te hebben dat hun producte naar beneden gaan...en wrm nog outlook als gmail bestaat(gebruik wel nog outlook, maar sporadisch)

Op 28 mei 2005 22:55:16 schreef KT88:
Aan de andere kant moet die nieuwe Citroen C5 2.2 HDI break die mij beloofd is natuurlijk wel ergens van betaald worden he :-D

Jij neemt wel met weinig genoegen hoor. Kon je geen echte auto regelen? ;-)

Op 28 mei 2005 23:50:29 schreef fzwart:
[...]

Jij neemt wel met weinig genoegen hoor. Kon je geen echte auto regelen? ;-)

HAHAHAH ik dacht nog... zal ik het posten... maar heb het toch maar kunnen laten...

Laten we nu maar ff ophouden te zeiken over een klein bannertje.
Jeroen doet zijn best om de site leuk en gratis te houden voor de gebruikers.
Alles kost nu eenmaal geld en ik vind dat hij het al knap lang doet zonder sponsoring.
De banner staat er en zal niet snel meer weggaan ik denk eerder dat het er misschien nog wel een paar meer worden.
Boeie CO blijft CO en online en dat is wat telt

@Team goed bezig!

slotje?

Op 28 mei 2005 23:55:35 schreef The Headhunter:
.....
Boeie CO blijft CO en online en dat is wat telt

@Team goed bezig!

slotje?

En met deze worden sluiten we de discussie.

Namens het TEAM, bedankt. Daar doen we het toch voor.
Met of zonder bannertje.