Op 27 mei 2005 17:44:46 schreef Bastiaan:
[...]
Bij mij ;) Dus ik zie je email graag tegemoet!

Onderweg :)

Het knipperen is idd wel een beetje storend, maar echt heel storend nou ook weer niet... Het zou wel beter staan als er wat meer banners zouden staan, hij staat er nu zo in z'n eentje... Is het ook zo dat als er voldoende geld wordt overgemaakt de banner weer weg gaat?

Wat een gezeik over zo'n klein bannertje, die je na een paar posts weggescrollt hebt...

...

[Bericht gewijzigd door Stynus op ]

Dit is meer aan de admin van de site gericht dan aan de andere, maar als je op de banner klikt, dan klik je op

http://www.circuitsonline.net/adserv...%26year%3D2005%26month%3D6

, het is toch de 5de maand, en niet de 6de??

URL was wat te lang

[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]

Op 27 mei 2005 20:49:30 schreef Ives:
het is toch de 5de maand, en niet de 6de??

Ik heb die URL zo van Elektuur gekregen. Maar het is wel logisch, aangezien de reclame voor het juni-nummer is (6e maand).

Op 27 mei 2005 19:40:04 schreef Dennis:
[...]
Zet er dan ook ff een IBAN & BIC/SWIFT bij ;)

staat er nu bij

Op 27 mei 2005 17:30:13 schreef Ives:
Rechts onder de menu staat een banner van elektuur, maar ik zou het wel beter vinden dat hij beter helemaal bovenaan naast Circuitsonline zou staan.

tja, zie ik dus niet, gebruik firefox en heb norton internetsecurity...

@mods: mss delicate vraag, maar hoeveel kost jullie deze site, dus alles bij gerekend...

Op 27 mei 2005 21:51:50 schreef Blanckaert Tim:
[...]
tja, zie ik dus niet, gebruik firefox en heb norton internetsecurity...

@mods: mss delicate vraag, maar hoeveel kost jullie deze site, dus alles bij gerekend...

hoezo?
je begrijpt toch wel dat we deze informatie niet zomaar op internet gaan zetten...

ik vind die knipperende banner wel storend maar als het nodig is om co te redden zet dan alle leg ruimte maar vol! :)

(en dan net zolang tot er genoeg geld is, dus hoe meer beanners, hoe korter ze staan)

suc6 ermee.
(krijgen jullie geld als ik op dat ding klik? want dan wil ik wel ff klikken erop.)

Op 27 mei 2005 21:53:13 schreef Jeroen Boere:
[...]

hoezo?
je begrijpt toch wel dat we deze informatie niet zomaar op internet gaan zetten...

ja eig wel, maar kan je cijfers gebruikte webspace en bandbreedte dan wel geven of ook niet?

Op 27 mei 2005 21:53:13 schreef Jeroen Boere:

Is dat dan allemaal zó geheim? Er zijn sites zat die volledig door donaties betaald worden. Een teller geeft dan elke maand de reeds ontvangen donaties en het gedoelde bedrag weer.

Op 27 mei 2005 22:04:52 schreef Thomas:
[...]
Is dat dan allemaal zó geheim? Er zijn sites zat die volledig door donaties betaald worden. Een teller geeft dan elke maand de reeds ontvangen donaties en het gedoelde bedrag weer.

het is geen top secret...
maar wij geven die gegevens liever niet prijs

@ bl. tim:

per maand ongeveer 13 gig, site is paar honderd mb groot (incl. dbase)

De kosten van de site zijn niet relevant voor jullie en zullen derhalve ook niet openbaar bekend worden gemaakt. Dat zijn dingen die intern bekend moeten zijn en ook daar behoren te blijven ;)

[Url=Hier]http://www.shockmedia.nl/hosting/pakketten.html[/] moet je al een goed idee krijgen ..

Alleen heb je natuurlijk geen idee van verkeer en opslag van deze site, eventuele kortingen/sponsoringen weet je ook niet ...

Maar je hebt een idee :)

-- edit --

Ah, jeroen was me voor, nu weet je al wat meer variabelen :)

[Bericht gewijzigd door Sine op ]

Op 27 mei 2005 22:09:45 schreef Sine:
[Url=Hier]http://www.shockmedia.nl/hosting/pakketten.html

moet je al een goed idee krijgen ..

Alleen heb je natuurlijk geen idee van verkeer en opslag van deze site, eventuele kortingen/sponsoringen weet je ook niet ...

Maar je hebt een idee :)

-- edit --

Ah, jeroen was me voor, nu weet je al wat meer variabelen :)[/quote]

tja, of die veriabele relevant zijn... site groeit...
exacte cijfers krijg je toch niet. dus is het maar gissen naar de kosten, voor jullie een vraag, voor ons een weet ;)

Op 27 mei 2005 21:40:01 schreef Hugo Welther:
[...]
staat er nu bij

Kleinigheidje is onderweg... Al lang op CO, en misschien niet zo'n actief lid als anderen hier, maar toch al wel veel geleerd ;)

Op 27 mei 2005 22:09:05 schreef Jeroen Boere:
[...]

het is geen top secret...
maar wij geven die gegevens liever niet prijs

@ bl. tim:

per maand ongeveer 13 gig, site is paar honderd mb groot (incl. dbase)

Gebruiken jullie wel datacompressie?

Volgens mij is de top 1 ergenis van de dagelijkse internetgebruiker wel banners...niet voor niks dat de opkomst van software om deze ongevraagde krengen weg te krijgen steeds groter wordt.

Jammer hoor...

Miezjel

Ik snap niet waar je last van heb bij een (dergelijke) banner, of die van bv shockmedia hierboven.

Popups zijn erger idd ;)

Op 27 mei 2005 22:13:01 schreef Jeroen Boere:
[...]

tja, of die veriabele relevant zijn... site groeit...
exacte cijfers krijg je toch niet. dus is het maar gissen naar de kosten, voor jullie een vraag, voor ons een weet ;)

voor jullie inderdaad een weet, maar het feit dat jeroen de site zelf blijft betalen zonder iets te vragen wil toch alleen maar zeggen dat hij het aprecieert dat zijn werk, zijn site gebruikt wordt, en doordat gebruikersaantal hem niet wil opdoeken, want dan zou zijn creatie, die heel erg bekend is, gewoon verdwijnen, hij geniet ervan dat iets wat ooit heel klein was nu uitgegroeit is tot heel grote site...

Die Elektuurbanner is reuze handig voor degenen die geen abonnement (meer) hebben. Met 1 klik heb je de inhoudsopgave van de nieuwe Elektuur en kun je voor jezelf uitmaken of je die wel of niet wilt kopen toch? Er vanuitgaande dat deze banner maandelijks wordt ge-update natuurlijk.... Wat mij betreft mogen er wel meer banners zoals deze komen (:))

[Bericht gewijzigd door Atlantis op ]

Op 27 mei 2005 17:10:23 schreef mts plus:
idd. hij valt hooguit een beetje op.

Maar ik blijf het gezeik er over onzin vinden.
Moeten ze maar goeie virusscanner kopen. heb je nergens meer banners :)

Virusscanner niet zo direct, eerder firewalls ;)

Of gewoon adblock downloaden.

Of gewoon ons de kans geven een deel van de kosten die we maken terug te verdienen.