Nieuwe pressostaat en alles loopt zonder foutcode naar groen knipperend vloerlicht. Iedereen hartelijk dank vooral EricN. Ook de suggestie dat de toevoer naar de pressostaatslang de oorzaak kon zijn was heel welkom.Dat was een gratis reparatie geweest en de machine is nu helemaal schoon. Nu voor € 25 incl verzendkosten binnen een dag klaar. Heel wat gezeur gehad over gewoon een nieuwe kopen. Waar zit overigens de print. Fouten willen ook wel door verouderde elco's komen.

[Bericht gewijzigd door guusje op (10%)]

Zelfde probleem, ook Ikea vaatwasser Renodlad. Zo'n 2,5 jaar oud. via dit forum mijn probleem opgelost. Bij mij zat de sensor direct op die witte opvangbak. Niks aan de sensor te zien. Geprobeerd met een borstel het pijpje schoon te maken, maar op een of andere manier was dat onvoldoende. Uiteindelijk het gat doorgeblaast met een rietje en toen kwam er een dikke sliertje met vuil uit. Ik kon tijdens het blazen ook echt voelen dat die sliert losschoot. super blij met dit forum. top

Niet vergeten de oorzaak aan te pakken. Drab stapelt zich na 2,5 j niet zomaar op.

En ja , de drab sliert ontstaat door te lage temperaturen, en alles er veel te vet er in te doen...