fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Mijn goede vriend Rene is 11 oktober overleden. Rene heeft me heel veel geholpen en veel geleerd mbt reparaties en meten. Hij las altijd op het forum mee maar door Parkingson was typen de laatste jaren erg moeilijk.
Roches
Domoticz en ESP8266, goede combo!!!
Ik ken hem zelf niet, maar ook mijn condoleances.
Parkinson is vreselijk als je van alles wil maar het niet meer kan.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Wel even schrikken, iemand uit de hogere regionen van het forum 
Oprechte deelname jegens zijn familie, vrienden en relaties.
Wat een treurig nieuws, heb in het verleden nog wel met hem gemaild over meetspullen enzo.
Sterkte toegewenst voor zijn familie en andere dierbaren.
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Oprechte deelneming aan kennissen, vrienden en familie.
Ben ooit bij hem thuis geweest en uitvoerig met hem over verschillende technieken gesproken. Was een bijzonder kundig mens.
We zullen hem missen.
Kennen is een groot woord zeker als je hem precies één keer hebt bezocht en daarna enkele malen heb gesproken.
Na een rondleiding in zijn werkruimte en uitleg over projecten en apparatuur voelde ik mij een oude beginneling.
Daar merkte je echter niets van; hij was een zeer aimabel man.
Dat hij moge rusten in vrede.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
miedema
Golden Member
René Beckers was een bijzonder mens.
Altijd gezellig om bij hem op bezoek te zijn, en ik heb veel van hem geleerd op elektronica gebied.
René had al heel lang (minstens 10 jaar?) parkinson.
René gaf geen pasklaar antwoord op een vraag, maar had de gave om je aan het denken te zetten, en zo zelf dat antwoord te ontdekken.
Door die Parkinson was typen uiterst moeizaam en vermoeiend. Dat resulteerde dan (ook op CO) in korte, soms wat cryptische berichten, waar heel goed over nagedacht was.
Die moest ik dan regelmatig heel zorgvuldig, meermaals lezen om de boodschap helder te krijgen. Om vervolgens te ontdekken dat ik door dat nadenken de oplossing al gevonden had.
Ook door die Parkinson werd het gearticuleerd spreken steeds lastiger. Dat maakte, samen met het Limburgs en mijn slechter wordend gehoor, dat ik René steeds slechter kon verstaan. Dat stond de laatste jaren helaas ons contact in de weg.
Gertjan.
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Gertjan, je had het niet beter kunnen verwoorden
[Bericht gewijzigd door fred101 op (10%)]
Volgens mij ooit wel in Rosmalen gezien. Verbaasde mij hoe weinig vragen hij stelde hier en hoeveel hij er juist beantwoorde.
Hij zal ook digitaal gemist worden.
Oef, dat is schrikken, Rene was tot voor een maand of twee nog redelijk actief op het forum, ik had ook geen idee dat hij aan Parkinson leed.
Ik heb Rene wel ontmoet op de eerdere beurzen in Rosmalen en hij is ooit eens bij me thuis geweest om wat apparatuur van handen te laten wisselen.
Altijd vriendelijk en scheutig met zijn vergaarde kennis.
We zullen hem missen.
Robbe de Smet
I'm only responsible for what I write but not for what you understand !