maar klagen over Ali mag blijkbaar wel

Nee helaas dat mag niet, er zijn hier veel mensen die Ali heilig hebben verklaard.

Ik heb zelf ook goede ervaring met Eleshop qua garantie afhandeling.

Op vrijdag 24 januari 2025 20:14:21 schreef buckfast_beekeeper:
[...]
Met 3A kom je ook niet ver. Om oxaalzuur te sublimeren heb ik 14V en 10A nodig gedurende 10 minuten en dat meerdere keren na elkaar.

Niemand zegt dat je dat vermogen moet gebruiken. Ik heb ook een conventionele 10A voeding. Die moet op haar tenen lopen om de 10A te leveren. Op de, nochtans ruime, koellichamen heb ik dan ook 2 deftige Pabst ventilatoren moeten plaatsen en dan wordt deze nog meer dan aanraakbaar warm.

Oxaalzuur sublimeren? Daar wil ik meer over weten. Mijn vrouw heeft mijn oxaalzuur (kristallen) ingepikt om haar bijenvolkjes mee te behandelen tegen varroa. Oplossen in water, druppelen in de kast en die natte bijen schurken tegen de andere aan..; ik dacht eerder aan verstuiven, maar heb niet de imker-cursus gevolgd en ging uit van gezond verstand.... De 10A voeding zal bij ons het probleem niet zijn.

Op zondag 26 januari 2025 09:23:51 schreef fred101:
[...] Nee helaas dat mag niet, er zijn hier veel mensen die Ali heilig hebben verklaard.

Dat was toch slechts voorbehouden aan Rome?

Op zaterdag 25 januari 2025 09:26:11 schreef Jinny:
[...]

Hoef ik ook niet echt, 17 ton extra doet de waterlijn max 15 cm zakken.
En een ton de m² haal ik ook wel qua draagvermogen..

Volgens mij is jouw bootje wel een maatje groter dan Fred's drijvende service-werkplaats.

Op zondag 26 januari 2025 09:23:51 schreef fred101:
[...] Nee helaas dat mag niet, er zijn hier veel mensen die Ali heilig hebben verklaard.

Ik heb zelf ook goede ervaring met Eleshop qua garantie afhandeling.

Niet zo op je p*k getrapt he?

Ali heeft zijn plaats, of je dat nou leuk vind (of zoals in jouw geval) niet.
Of je die voeding nou koopt met een eleshop sticker er op of hetzelfde ding rechstreeks bij de chinees met een ander naampje er op. Het enige verschil zijn de prijs en de service die je al dan niet kunt verwachten.
Bij eleshop heb je daar wat zekerheid.

Op zaterdag 25 januari 2025 13:06:19 schreef RAAF12:
Heb je merktekens buiten boord? Dat vind ik altijd mooi om te zien als die
schuiten langs de Maasboulevard varen!

[bijlage]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Plimsoll

Die schakelende voedingen zijn lekker licht en goedkoop maar nothing beats a linear PSU.

Dat is mijn mening :-)

Nee, hoeft niet...

En er hoeft ook echt niets mis te zijn met schakelendende voedingen.

Daar is ook niets mis mee. Echter om ze goed schoon en stil te krijgen is wat lastiger en word bij budget voedingen denk ik niet gedaan. In SMPS is die meetapparatuur zit is wat schoner en stiller dus het kan wel. Op zich ook niets mis mee maar heel soms heb je wel een schone voeding nodig. En daarom ook heb je meerde verschillende voedingen nodig, dat is wat je ook al zei.

Op zondag 26 januari 2025 09:49:14 schreef soldeersmurf:
[...]

Volgens mij is jouw bootje wel een maatje groter dan Fred's drijvende service-werkplaats.

Zou het?
Zo groot is ie niet hoor...