Geert111
Golden Member
Goeie morgen,
Heeft er iemand een idee waar deze 4 draden juist aan het printje horen te zitten?
Bedankt voor de hulp
Mvg/Geert
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Op dinsdag 22 april 2025 09:53:04 schreef fred101:
De eerste kleur moet daar, de tweede ergens erboven, de derde links en de vierde hier.
O ja, dat was het 
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Op dinsdag 22 april 2025 09:53:04 schreef fred101:
De eerste kleur moet daar, de tweede ergens erboven, de derde links en de vierde hier.
Volgens mij is dit verkeerd om, fred101, het is: "De eerste kleur moet daar, de tweede ergens erboven, de derde hier links en de vierde links hier.
Geert111
Golden Member
Sorry, er is iets fout gegaan met de foto's, ze waren te groot en ik had niet gemerkt dat ze geweigerd waren. ?
nonius
set SCE to AUX.
Lijken mij gewoon de 4 standaard kleuren van een USB-kabel. + = rood; -=zwart; en data + en data - groen/wit.
Volgens mij is het groen/wit gewoon een kwestie van uitproberen (50% kans), zonder risico op schade, maar 100.0% garantie hierop geef ik ook weer niet....
Om echt 100% zeker te zijn zou u de spoortjes van D+ en D- vanaf het IC op het printje kunnen volgen (even opzoeken in de datasheet), en ook op de USB-plug even doormeten met welke draden (groen of wit) D+ en D- verbonden zijn.