communiceer je klungelig en dan gaat het op fora altijd mis.

Ik vind mezelf helemaal niet klungelig communiceren. En al zegt het hele forum dit, het interesseert mij niet wat jullie vinden. Ik ben hier niet om vrienden te maken.
De mensen IRL vinden mijn manier van communiceren helemaal prima, dus daar maak ik me echt geen zorgen om.

Ohja, en als je oprecht denkt dat kritiek onterecht is... Niet op door blijven zaniken.

Ja dat denk ik oprecht, heb ik totaal geen twijfel aan. En de reden dat ik door blijf zaniken is omdat ik niet tegen onrecht kan. Niet alleen tegen mezelf btw maar in het algemeen.
En ik ben slim genoeg om te beseffen dat het totaal geen nut heeft om tegen kuddedieren in te gaan. Maar mijn gevoel wint het dan toch soms.

IK wil het wel voor TS opnemen. IK vind hem geen zeikerd. Ik vind wel dat hij soms te hard naar antwoorden zoekt en soms iets meer geduld mag hebben.

@Benleentje, daar kan ik me wel in vinden. En dan weet ik ook van mezelf. En zoals ik eerder al had gezegd vind ik jou ook één van de weinig hier op dit forum (samen met REW en FCcapri) die echt de moeite neemt om de vraag/mijn hersenspinsel te begrijpen en beantwoorden. Iets echt willen uitleggen ipv iemand dom te laten voelen.
Ik denk dat jij goed met mensen om kan gaan. Dat mag ook gezegd worden.

Fijn weekend allemaal :)

Op donderdag 5 juni 2025 12:38:12 schreef blurp:
[...]

Ik zie het heel simpel. Er zijn 4 mogelijkheden, in een waarheidstabel:

Ik:         Anderen:   Resultaat:
Normaal     Normaal    Normaal gesprek
Zeikerd     Normaal    Gezeik
Normaal     Zeikerds   Gezeik
Zeikerd     Zeikerds   Gezeik

(Oftewel: CO is een OF-poort :-)

Als er dus gezeik is zijn er twee mogelijkheden:
- Ik ben geen zeikerd, maar ik wil niet met zeikerds in discussie, dus ik reageer niet -> Einde gezeik
- Ik ben ook een zeikerd. -> gezeik gaat door tot mods de discussie sluiten

M.a.w.: Als je reageert op gezeik ben je zelf een zeikerd :-)

ROTFLOL

Op vrijdag 6 juni 2025 08:45:46 schreef InHogereSferen:
[...]

Je kan over me zeggen en ouwehoeren wat je wil. Maar aan mijn ogen mankeert niets. Dat is een man.

Wow, nu ben je echt afgeschoten wat mij betreft, moet er eerst een foto van mijn doos staan of zo?
Beleefdheid is je niet aangeboren en ik betwijfel of je het gaat leren...

Op vrijdag 6 juni 2025 09:08:02 schreef Jinny:
[...]

Wow, nu ben je echt afgeschoten wat mij betreft, moet er eerst een foto van mijn doos staan of zo?
Beleefdheid is je niet aangeboren en ik betwijfel of je het gaat leren...

Nee alsjeblieft niet.
Beleefdheid moet van 2 kanten komen wat mij betreft. Maar buiten dat, ik benoem gewoon een feit.
En wat je zaait is wat je oogst.

Dit is echt van een ongekende onbeschoftheid. Normaal krijg je eerst een waarschuwing maar jij hebt in één keer een ban verdient. Ik ga niet eens tellen hoeveel forumregels je overtreed, je gedrag naar één van de meest gerespecteerde forumleden is al ruim voldoende. Jouw soort hufterigheid hebben we hier niet nodig, opdonderen.