chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Hallo mede forum genoten
Dit jaar staan we met Circuits Online weer op de Lichtmis en waarschijnlijk ook op de dag van de radioamateur in het Autotron in Rosmalen.
Onze voorraad is redelijk uitgeput en daarom willen we weer een ophaaldag organiseren om het een en ander aan te vullen.
Als er forum leden zijn die wat spullen kunnen missen kom ik die op zaterdag 2 augustus ophalen.
Het liefst wel spullen die eventueel verkoopbaar zijn, dus geen CRT's, VGA snoeren en oude printers o.i.d..
Jullie steunen ons geliefde forum en geven ons dan wat financiële armslag om het forum in de lucht te houden.
Jullie kunnen reageren in dit topic en/of op mijn meel adres in mijn profiel.
Ik neem dan contact op i.v.m. de planning.
Met de allervriendelijkste groeten,
Chuckie (Tom)
benleentje
Golden Member
IK heb 2 oude zware Philips voedingen 0 - 150V 0-3A en 0 - 70V 0 - 6A. Type nr weet ik even niet omdat de frontplaten ergens anders liggen. Ik heb ze al deels uit elkaar gehaald omdat de analoge meter waren overleden. IK wou er digitale meter inzetten maar vond het teveel werk In weet niet of daar nog interesse in is. Ze zijn werkend weg gezet maar dat zegt ook niet zo heel veel.
Ik heb nog wel wat spul staan wat ik ooit wou repareren en wat half uit elkaar ligt. Veelal ook voedingen.
Paulinha_B
Honourable Member
Misschien is Portugal wel erg ver voor u, Tom
? Logies is nochtans beschikbaar!
Geen erg hoor, ik mik erop om dit jaar toch nog een of andere markt te bezoeken, ik breng dan wel een en ander mee.
chuckie
Honourable Member
@Benleentje
Ben in het verleden ooit eens bij je geweest, in Rotterdam dacht ik?
@Paulinha_B
Portugal is een tikkeltje ver, hoewel ik op zo'n dag toch zeker 900km rijdt door heel Nederland en Belgie.
Mijn gegevens heb je Tom, regio Den Haag.
Ik heb een en ander klaar staan waaronder de befaamde zonnepaneeltjes.
Neem maar even contact op als je wil.
Mocht iemand in de regio Den Haag wat kwijt willen mag dat ook naar mij dan kan Tom dat in een keer meenemen zonder allemaal aparte adressen af te gaan.
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Ik heb nog een aantal industriele barcode (hand) scanners liggen (2 geloof ik). Ook nog een doosje met kabels waar aan weerszijden een SUBD25 connector aan zit.
Hier en daar wat print materiaal voor sloop waar nog leuke onderdeeltjes op zitten. Ik moet even inventariseren wat er precies ligt.
Als er behoefte aan is, heb ik hier 2 stuks AN/GRC9 radiosets. Ik hoor het wel.En een Philips analoge scoop, 20MHz.
benleentje
Golden Member
Op woensdag 16 juli 2025 22:54:39 schreef chuckie:
@Benleentje
Ben in het verleden ooit eens bij je geweest, in Rotterdam dacht ik?
Ik heb wel in Rotterdam gewoond, maar ik dacht dat ik toen ook al in Schiedam woonde maar nu is het zeker Schiedam.
IK vind het altijd wel bijzonder dat sommige mensen zo een goed geheugen hebben, mijn geheugen is meer een zeef, maar een machine die ik 10 jaar geleden uit elkaar heb gehaald krijg ik dan wel weer in elkaar. Maar daar komt wat mij betreft ook logica bij kijken.
Maar zijn die spullen de moeite waard was mijn vraag?
[Bericht gewijzigd door benleentje op (40%)]
Op donderdag 17 juli 2025 05:00:23 schreef mel:
Als er behoefte aan is, heb ik hier 2 stuks AN/GRC9 radiosets. Ik hoor het wel.En een Philips analoge scoop, 20MHz.
Dat zijn in principe wel leuke sets voor een radiomarkt. Zijn het alleen de kale sets of zijn er nog toebehoren bij (DY-88 voeding, kabels, microfoon, etc.). Philips scoopjes doen het ook altijd leuk op de kraam.
gr. Mans (Beursteam)
Hmm, ik zou ook wel een doosje kunnen samenstellen met wat bruikbaar spul waar ik niks mee ga doen. Maar 2 augustus ben ik afwezig ivm vakantie.
chuckie
Honourable Member
Dank allen voor de reactie's.
@benleentje, zeker is het welkom, ik heb hier nog wat DM's liggen die zouden we er met sorteerdag in kunnen bakken.
@Mel, daar is zeker behoefte aan, zou het ook op een ander tijdstip op kunnen halen daar ik tegenwoordig deels verantwoordelijk ben voor het open houden van de Roer en Swalmentunnel , dus redelijk in de buurt ben.
@Henry 62, oei, inventariseren...als het enigzins lijkt op mijn werkplaats ga je minimaal een half jaar nodig hebben, moet ook een hoop doneren.
@revado, wordt dat weer in Wassenaar?
@PE9SMS, soms is het voor mij ook mogelijk op een ander tijdstip, geef maar door wanneer het wel kan.
Op donderdag 17 juli 2025 19:21:27 schreef chuckie:
Dank allen voor de reactie's.@revado, wordt dat weer in Wassenaar?
Bij mij thuis is makkelijker deze keer, dat is Den Haag ( Mariahoeve) .
Ik app je het adres wel even.
Op donderdag 17 juli 2025 17:32:29 schreef PE9SMS:
Hmm, ik zou ook wel een doosje kunnen samenstellen met wat bruikbaar spul waar ik niks mee ga doen. Maar 2 augustus ben ik afwezig ivm vakantie.
Via een ander CO lid in de buurt?
Weet niet waar je woont, anders kan het ook via mij.
chuckie
Honourable Member
Aah, Mariahoeve, volgens mij moest ik daar vroeger uit de trein stappen als ik naar mijn vader in Voorburg ging.
Ik zal het wel vinden...
chuckie
Honourable Member
Tuurlijk kom ik bij je langs, wie kan jouw knuffels nu weerstaan?
Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe kasteel.
chuckie
Honourable Member
Heb een metalen behuizing met trafo liggen, wil ik wel kostenloos opsturen naar het beursteam (ook af te halen in midden Friesland). Scheelt weer MP gedoe.
Op donderdag 17 juli 2025 16:03:22 schreef Schimanski:
[...]Dat zijn in principe wel leuke sets voor een radiomarkt. Zijn het alleen de kale sets of zijn er nog toebehoren bij (DY-88 voeding, kabels, microfoon, etc.). Philips scoopjes doen het ook altijd leuk op de kraam.gr. Mans (Beursteam)
alleen de kale sets.En kom maar halen wanneer je in de buurt bent, Ik ben thuis. (met pensioen)
Hoi Tom,
Ik weet niet of je ook in de buurt van Westzaan komt, zoja heb ik wel e.e.a. wat je mee mag nemen t.b.v. CO.
Onder andere led borden zoals deze:
Zit in 3 bakken van 40x60 en 40 hoog en 2 bakken van 20 hoog.
Ik heb ook een aantal dozen met 'cholesteric LCD's'.
Ze zijn veel te fragiel om te versturen dus beursverkoop zou beter zijn.
Ik hoor het graag.
chuckie
Honourable Member
@Henk H. Trafo kom ik wel ophalen, of ik nu rij of de DHL...
@Hubie Ziet er goed uit en kan prima in de route mee, er zijn er nog een paar in de buurt.
@Rob W. Ik kom graag in de buurt van Westzaan, ik heb vroeger in Akersloot gewoond dus ken de buurt redelijk (ooit zelfs een vriendinnetje gehad daar), dus wat dat betreft geen probleem.