Als je Zuid-Limburg (omgeving Valkenburg) komt heb "ik" nog wel spul, zou ik even moeten overleggen of diegene tijd genoeg heeft om hetgeen hij zelf interessant vindt ertussenuit te halen.
Onder andere buizen, trafo "setjes" (alle trafo's nodig voor bv EL84 versterker), apparatuur, modern spul, twee dozen met dozen van die MR25 (oid) 1% weerstanden in vage waardes, verder geen idee, was in totaal zo'n halve pallet.

Tom woont (net als ondergetekende) in Zuid Limburg, dus dat moet te doen zijn. Als het in een personenwagen past kan ik ook nog wel wat ophalen.

Dan kan jij of Tom ook hier langskomen, Venlo ligt op de route.

Van de m45 op het eind heb ik er 5 liggen en de 005 op het eind 4.

Heb nog paar PC ATX kasten staan, met inhoud (specificaties zo niet bekend).

Woon in Zwolle, weet niet of Zwolle ook op de lijst staat (weet nog niet of ik aanwezig kan zijn namelijk).

@Tom stuur je nog een mailtje als en hoe laat je ongeveer langs komt?
Dan weet ik ook of ik de spullen moet opgraven ;)
Of moet ik een mailtje sturen met mijn adres?

Ik heb eventueel nog:
- een Eizo Flexscan 19 inch RGB crt monitor (nieuw, donker opgeborgen, maar toch vergeeld)
- een 48cm crt kleurentelevisie
- een Anet6 3d printer met plexiglas behuizing
- twee Philips N45xx recorders
- wat divers klein spul
- wat opbergbakjes (stuk of 40) open 20x20x20cm

Indien interesse zal ik de boel uitgraven...

Ik heb hier nog een nieuwe HP laserprinter, hij hoort het te doen,maar niet op mijn OS.. die stel ik ook te beschikking.

Vandaag in een gulle bui de kelder opgeruimd.

Zo even uit mijn hoofd
2 lompe 19" Phillips voedingen met allebei een vast staande meter waarvan 1 frontplaat is gedemonteerd.

2 halve 19" Philips voedingen beide deels defect. Van 1 werkt de stroom regeling niet meer dus i.p.v. van max 3A doet hij nu 7A en gaat dan in beveiliging.

Krat met panelmeters, waarvan nog ook nog wat nieuw spul
Krat met auto audio spul met 3 versterkers, auto radio speakers, 70cm zenders voor packet en 2 packet modems zonder documentatie hoewel ik wel iets van documentatie heb maar weet niet meer of deze er ook tussen zitten. En nog wat HF spul.

Mengpaneel

En nog wat los spul wat in 1 van de kratten is verdwenen.

IK zou het nog waarderen als ik voor zaterdag een tijd door krijg wanneer ik zeker thuis moet zijn.

Oops. Ik heb weer eens iets stoms gezegd.

Hoe verwijder ik dit bericht?

[Bericht gewijzigd door Kortsluiting_Online op (81%)]

Op dinsdag 29 juli 2025 23:51:01 schreef Kortsluiting_Online:
Als je nog in de buurt van Zaandam komt... Onderstaande is blijkbaar gratis af te halen.

https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-zelf-en-verbouw/meetapparatuur/m2…

Nee, dat is een waarschuwing voor malafide advertenties.

Op donderdag 17 juli 2025 00:06:34 schreef henri62:
Ik heb nog een aantal industriele barcode (hand) scanners liggen (2 geloof ik). Ook nog een doosje met kabels waar aan weerszijden een SUBD25 connector aan zit.

Van het weekeinde opgegraven en opgekuist, net even fotos van gemaakt:

Ik heb 3 van die scanners + bijbehorende kasten van DLOG:
3 x scanner kast van type: DLog DNet DC
3 x scanner : DataLog DL80
2 x voetje voor de scanners.

En nog 3 kabels weerskanten SUBD 25 polig en ook 25 aders denk ik, ca 10 m stuk.

Nu nog kijken hoe ik ze op plaats van bestemming krijg. Helaas kan ik dus niet op 2 aug.

Er volgt nog een post met een ander kastje.

Hier heb ik er 1 van: kast type : DLOG DA 980E
De SUDB-D connectoren (37 en 2x15p) krijg je er ook bij.

Helaas 1 plaatje van de '1' kwijt.

Al dat scanner spul zit precies in 1 bananendoos.

Wordt vervolgd met nog wat ander grut wat bij me weg mag.

[Bericht gewijzigd door henri62 op (10%)]

Er komt al met al weer een mooie aanvulling voor de CO stand, klasse!

Helaas kan ik zelf 15 november niet, baal ik van als een stekker. Vrouwlief net een vakantie geplanned.

PS: Ik heb ook nog 7 EVSE's van een dubbele 58W bak liggen voor sloop onderdelen. Ik weet dat er de nodige X/Y folie caps in zitten en andere HV C-tjes geloof ik. Zal ik ze erbij mikken?

Verder nog een leuk printje van Philips CE (zal wel tot een discussie leiden wat het is/vandaan komt):

In ieder geval 2 mooie DC/DC converters er op.

[Bericht gewijzigd door henri62 op (24%)]

Hallo Henri
Ik heb Maarten nog niet gezien in dit topic, maar als ie het pcb'tje ziet, gaat hij waarschijnlijk helemaal los;)
15 november niet? We staan sowieso ook op de lichtmis, altijd goed voor een bakkie en een koek...
Even een ander dingetje, kun je mij je adres en gsm nummer nog even doorsturen?

Ja die zal wel reageren, ik heb trouwens ook nog een doosje spullen sinds 2020 bewaard voor Maarten, wat nog naar hem toe moet. Zal eens een emailtje sturen hoe we dat regelen.

De lichtmis is dat 27 september? Ik moet kijken of ik dan kan.

Als het goed is heb je al eens eerder wat bij me opgehaald, al die dozen van onze wijlen modelbouw vereniging, je busje zat toen ramvol. Daar zijn die scanners/kabels trouwens ook een restant van. Volgens mij kon dat toen niet meer mee. ;)

Oja, dat kan ik me nog herinneren, hadden jullie geen nieuwe locatie meer gevonden?
Ik heb nu ook de aanhanger mee (het groene gevaar), dus.... ;)
De Lichtmis is inderdaad 27 september bij Zwolle, altijd heel gezellig.

Zo, dit is onderweg met revado. Er zit misschien nog een verdwaalde halfgeleider ergens tussen ook.

Op zondag 27 juli 2025 18:27:52 schreef bprosman:
[...]
Ik heb daar vrij compleet een schema van gemaakt.
Maar zoals de Duitsers zeggen : "Zonder geweer", en hopelijk niet teveel "labeltjes" :+
[bijlage]

Dank je wel! Ik heb het overgenomen op de makerspacewiki.

@Lucky Luke
Het ziet er goed uit en ik ben blij dat mijn aanhanger mij vergezelt.

Wordt een pittige rit morgen...zal morgen pas laat in de avond thuis zijn denk ik.
Allemaal alvast heel hartelijk bedankt voor de bijdragen, ik zie jullie morgen.

(compleet off-topic en niet ernstig te nemen)
Ooit hoorde ik een liedje in de zin van "zaterdag is de dag van de aanhangers" alleen was het in het zuid-zuidbrabants dus "remorkskesdag". De ene verhuisde een koelkast naar oma, de ander bracht tuinafval naar het containerpark, nog een ander ging meubelen afhalen bij de ikea - maar op zaterdag had iedereen wel een reden om zijn aanhanger aan te hangen. Join the club, Chuckie!

Op vrijdag 1 augustus 2025 21:34:54 schreef chuckie:
@Lucky Luke
Het ziet er goed uit en ik ben blij dat mijn aanhanger mij vergezelt.

Wordt een pittige rit morgen...zal morgen pas laat in de avond thuis zijn denk ik.
Allemaal alvast heel hartelijk bedankt voor de bijdragen, ik zie jullie morgen.

Er is hier al weer het nodige bij gekomen vandaag.
Morgenochtend bij een kerk nog wat geluidsapparatuur halen en dan staat alles klaar in de garage voor je Tom.
Goede reis! je hebt wat kilometers te gaan.
App of bel maar even als je deze kant op komt.

Dan ben ik meer fan van de dire straits met money for nothing. Dat gaat er ook over dat ze aan het verhuizen zijn. En het is ook nog eens voor CO dat ze echt geld voor niets krijgen, bijna voor niets dan alleen hard werken.

Op vrijdag 1 augustus 2025 21:43:30 schreef Paulinha_B:
(compleet off-topic en niet ernstig te nemen)
Ooit hoorde ik een liedje in de zin van "zaterdag is de dag van de aanhangers" alleen was het in het zuid-zuidbrabants dus "remorkskesdag". De ene verhuisde een koelkast naar oma, de ander bracht tuinafval naar het containerpark, nog een ander ging meubelen afhalen bij de ikea - maar op zaterdag had iedereen wel een reden om zijn aanhanger aan te hangen. Join the club, Chuckie!

Dan was ik dat voor, vandaag een rit met de aanhanger gereden.
Op zèn haags" "vrèdag , anhangâh dag ."

Tom is hier om 9 uur al geweest, maar zo te horen heeft hij tot ver in de nacht nog werk.. Hij moet het hele land door..