ik zou er een PC programma op los laten en geen ESP
QLP+ of iets anders wat

Kun je namelijk op het evenement gewoon een showtje starten, net zoals in die filmpjes: dit is theater/event light software die redelijk wat kan.

Je kunt zelf muziek mee laten starten....

Op donderdag 4 juni 2026 00:46:24 schreef CrossFireX:
In andere delen van de wereld is er volop eten te kort, en hier gaan we dan nog een beetje spelen met eten. Het smaakt dan vast nog beter... In plaats van blij te zijn dat je een lekker biefstuk op je bord hebt, neen dat is tegenwoordig te min geworden. Mensen zijn compleet gek aan het worden. Echt schaamteloos op deze manier doorgaan. Dit type mensen moet echt eens voor een 6 tal maanden in een arm land wonen om het aan den lijve te ondervinden wat echte honger met je doet.

+1. Te ziek voor woorden.

Op donderdag 4 juni 2026 09:37:57 schreef High met Henk:
ik zou er een PC programma op los laten en geen ESP
QLP+ of iets anders wat

Ik zou er een voorhamer op los laten.

het moest over de top: Dan gaan we over de top ook.

=> " ... De synchronisatie is nodig voor bestellingen waar tot vier dergelijke steaks tegelijk per gezelschap besteld worden. ... "

=> "... Even terug naar TS zijn doel. Als ik het goed begrijp heb je meerdere koffers waarvan de ledjes synchroon moeten knipperen. Betekend dit dat iedere individuele 'flits' gelijk moet zijn in alle koffers? Of moeten de koffers tegelijkertijd starten en stoppen? Verder, hoe handig ben je met elektronica, zoek je een soort kant en klare module of heb je de mogelijkheid zelf met 'arduino' oid aan de slag te gaan? Dit is wat ik zou doen:
- Iedere koffer een ESP32. ..."

=> " ... het moest over de top: Dan gaan we over de top ook. ..."

Mijn idee, ik zou vier mini-steak's in de koffer leggen met een trek-cobra.

( Hoe kom ik toch aan het rare idee dat TS hier de boel flink zit te stangen? )

Op woensdag 3 juni 2026 23:50:26 schreef High met Henk:
Op vraag van TS:
Esp32 met wifi
Powerbankje eraan
En WLED

Ja, ik dacht ook in deze richting dankzij AI. Ik ben niet super technisch maar dit ziet er goed te doen uit. Er zit al een powerbank in de koffers. De software om het controlesignaal te verzenden via de WiFi is eenvoudig.

De reden dat ik deze post maakt is omdat ik de ESP32-S3 en LEDs in China heb besteld, en het duurt ongeveer 10 dagen voor de producten aankomen op een freezone afleveradres. Gelukkig komen zo'n kleine bestellingen per vliegtuig, per boot is op dit moment ... moeilijk.

Je kunt zo'n steaks beter niet bestellen, is niet de moeite. Is meestal goedkoop vlees en veel show.

Dat is heel Dubai

Ras-al khaimah is veel relaxter.

Sharjah is beetje strikt.

Maarem ik ga er altijd op kosten werkgever heen :)