opel corsa 2024 zenderlijst verkeerde namen en logo's zowel dab+ als fm

Op zaterdag 29 augustus 2026 07:12:09 schreef alaina:
Szuki swift in bezit radiozenders perfect maar een probleem is dab+ regelmatig geen muziek en hele systeem blokkeerd dan kan ik ook geen enkele zender meer aanklikken precies dat het muurvast zit motor stilzetten en dan uitstappen verhelpt het probleem maar enkele minuten daarna weer van het zelfde enkele keren voorgehad nu ineens werkt het wel iemand idee ? Dus gans het systeem dat crasht.
Hier is er ook sprake van zie ik.
https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/showthread.php?tid=31169

moderne radio's zijn nogal gevoelig mbt de boordspanning. als je start wil menig radio uitvallen en helemaal opnieuw opstarten of doet dat niet maar loopt dan net na het starten wel vast vanwege die spanningsdip. als dit niet vanaf het begin was, dan heb je kans dat de accu begint te komen. zeker als er ook start/stop opzit en die niet meer werkt..

Op zaterdag 29 augustus 2026 21:20:05 schreef testman:
[...]

moderne radio's zijn nogal gevoelig mbt de boordspanning. als je start wil menig radio uitvallen en helemaal opnieuw opstarten of doet dat niet maar loopt dan net na het starten wel vast vanwege die spanningsdip. als dit niet vanaf het begin was, dan heb je kans dat de accu begint te komen. zeker als er ook start/stop opzit en die niet meer werkt..

Het is de radio alleen dab+ wat vast loopt en geen enkele knop meet werkt overschakelen naar fm of am gaat wel steeds alleen de dab+ wat vast loopt ook andere zenders of vernieuwen zenderlijst gaat dan niet ook het geluid valt wegals ik de motor dan uit zet portier even open en dicht doe dan werkt alles terug maar het is alleen in de regio Genk Meeuwen en Bree waar ik het had hier in mijn regio doet de radio het goed als ik nog eens naar die regio ga en de radio doet het opnieuw dan zal ik eens een film ervan maken en hier posten. In ieder gevan zaterdag en vandaag geen problemen meer gehad.