Voor een project in ontwikkeling zou ik graag willen bestellen bij Reichelt.
Aangezien de kosten de waarde van de onderdelen benaderen,
wil ik graag een inkoopactie op poten zetten voor diegenen
die net als ik zinnens zijn bij Reichelt te bestellen, maar (voorlopig) afwachten tot hun bestelbedrag hoog genoeg is.

Ik zou deze actie ten laatste over precies drie weken (di 14 maart 24u00) willen afronden.

Het nut hiervan is de kosten te delen.

Ik zal hier ongetwijfeld veel werk mee hebben maar ik heb het er voor over om eindelijk eens van die waanzinnig hoge kosten af te zijn.

Een [IA] houden is nieuw voor mij, dus nuttige en /of praktische suggesties om dit vlot en efficiënt af te ronden, zijn welkom.

(voor alles, behalve wat lopende [IA]'s betreft)

Ben je net 2 dagen te laat :(
http://www.samenkopen.net/action/934330

[Bericht gewijzigd door JuuL op ]

Geeft niet, er zullen altijd wel gegadigden zijn.

Misschien wel interesse. Liefst langer open, of meteen betalen mogelijk... Ik kan pas begin maart betalen, en de bank doet er vaak een week over :(

Inkoopactie bij deze verlengd tot dinsdag 14 maart 24u00.

Heeft iemand een catalogus van Reichelt? Hebben ze ETD kerntjes?

Nee, op het eerste zicht zie ik het niet staan in hun catalogus.

misschien heb ik ook wel interesse. Hebben ze de DS2401 van Dalles Semiconductor? Als het goedkoper uit zou vallen dan de stukprijs + 7,50 handelingskosten (dacht dat het ongeveer zoveel was) dan wil ik wel meedoen.

Hoe bedoel je ?
7,50 € in totaal ? Of mogen de behandelingskosten niet méér bedragen dan 7,50 € ?
Ze hebben hem in elk geval voor 1,95 €.

[Bericht gewijzigd door Wim P. op ]

nou ik wilde er laatst 2 bestellen, ben even vergeten welke online shop ook alweer, en daar kostten die dingen iets van 2 euro en centen per stuk. Er kwamen behalve de verzendkosten nog bijna 8 euro handelingskosten bij. Opzich vind ik het niet erg om wat meer te betalen, maar bijna 4 zoveel als de prijs van het component vind ik wat overdreven. Zeker omdat ik er maar 2 nodig heb.

1,95 euro is dus al goedkoper dan die ene shop. Wat jij waarschijnlijk wilt doen met je actie is voor meerdere mensen meebestellen waardoor er maar één keer deze handelings- en verzendkosten betaald hoeven te worden. Deze kosten worden dan verdeeld onder de bestellers (hoe meer, hoe goedkoper dus) en jij zorgt voor de verdeling van de bij jou aangekomen bestelling. Of heb ik het dan niet goed begrepen?

Als ik dus bijvoorbeeld 2 van die componenten mee wil bestellen en jij kunt me de bijkomende prijs (incl. verzenden) geven, en die is aantrekkelijk, dan doe ik uiteraard mee. Het initiatief is zeker goed! :)

Dat is inderdaad de bedoeling.
Er is dus géén minimumbedrag.

Op 22 februari 2006 22:15:46 schreef Wim P.:
Dat is inderdaad de bedoeling.
Er is dus géén minimumbedrag.

ok, als er meer informatie is dan hoor ik het wel, heb iig interesse! ;)

Wat houd je tegen je bestelling te plaatsen ?

Ik ook wel:).
€28 euro verzending is achterlijk:(

[Bericht gewijzigd door jossie op ]

Dit is de echte.
Ik bestel voor mezelf op de 14e maart, wie meebestelt, is welkom.

Zonder gedoe: nu bestellen, betalen, bestelling doorgeven aan Reichelt, bestelling ontvangen.

Meer is er niet aan .
De praktische kant voer ik wel uit.

Op 23 februari 2006 00:40:49 schreef Wim P.:
Dit is de echte.
Ik bestel voor mezelf op de 14e maart, wie meebestelt, is welkom.

Zonder gedoe: nu bestellen, betalen, bestelling doorgeven aan Reichelt, bestelling ontvangen.

Meer is er niet aan .
De praktische kant voer ik wel uit.

'echte' IA's worden op www.inkoopacties.net of www.samkenkopen.net gedaan;).

Op 23 februari 2006 00:42:17 schreef jossie:
[...]
'echte' IA's worden op www.inkoopacties.net of www.samkenkopen.net gedaan;).

Denk dat dat makkelijker is. Veiliger voor (ver)koper...
En geen gedoe..

Op 23 februari 2006 00:49:21 schreef Sandertje:
[...]

Denk dat dat makkelijker is. Veiliger voor (ver)koper...

Voor de koper maakt het niet zo veel uit, maar het is (administratief) zeker veel makkelijker.

Als je slim bent doe je het via een van de bovengenoemde sites, gemakkelijk, overzichtelijk en besteld is besteld.

Op 23 februari 2006 00:50:01 schreef jossie:
[...]
Voor de koper maakt het niet zo veel uit, maar het is (administratief) zeker veel makkelijker.

Kan best, ik heb er nog nooit eentje opgezet. Wil het wel een keer doen als mede organisator omdat ik een indruk wil krijgen hoe het gaat.

Op 23 februari 2006 00:54:06 schreef Sandertje:
[...]

Kan best, ik heb er nog nooit eentje opgezet. Wil het wel een keer doen als mede organisator omdat ik een indruk wil krijgen hoe het gaat.

Ik ben er met eentje bezig (bijna klaar :D).
Ik vind het iig een makkelijk systeem, zitten alleen een paar bugjes in...