Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
zorgen voor later, 0,5 euro is maar een schatting hé ze moeten mij nog mailen met exacte kosten! 0,5 euro is hoogstwaarschijnlijk de 'grondprijs' dus zonder bedrukking/verzending etc.. + er moet ook nog wat winst op gemaakt worden om CO.net te steunen.
[Bericht gewijzigd door Koen Van Vlaenderen op ]
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Op 31 maart 2003 19:28:32 schreef Syb:
ja hoor, gooi er maar een slot op!!! In dat topic ging niks verkeert, liep lekker en had je al aardig wat onder elkaar staan, maag ik weten waar dit in vredesnaam op slaat? OP deze manier kom je nergens natuurlijk, als je alle topic's kapt die er wat mee te maken hebben.Ik vind dit echt nergens op slaan, give arguments hiervoor zou ik zeggen...!!!
prijzen heb ik nu ook voor zwart op wit. Maar weet niet of je daar nog in geintereseert bent.
WTF heeft het voor nut om in 2 topics over hetzelde onderwerp te hebben ? alleen maar verwarrend ! het moet gewoon in 1 topic blijven deze dus 
[edit] EN NU ISSIE WEER OPE
[/edit]
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 31 maart 2003 22:18:45 schreef MiTcHeLL:
[...]
[edit] EN NU ISSIE WEER OPE[/edit]
Ja joh, best verwarrend he?!
Jullie kunnen daar nu lekker verder babbelen over je t-shirts.
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
Mitchell ga je nou ophouden met nutteloze dingen te posten 
Ik steek hier tijd en moeite in, een beetje medewerking is toch een minimale vorm van respect.
Aedolon
Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
Op 31 maart 2003 20:42:55 schreef Bastiaan:
[...]
Jazeker kan dat, dat lijkt ons allemaal veel beter. We houden het in dit topic voorlopig wel op pennen en muismatten.
Er zijn bedrijven dat muismatten maken van afgedankte printplaten maar ik kan me niet direct herinneren welk bedrijf... zou zeer toepasselijk zijn, niet ?
Anne-Sjoerd Brouwer
Newbie member
Op 1 april 2003 06:15:35 schreef Armani:
ik vind muismatten toch beter dan balpennen. Een balpen is ook maar een balpen tenslotte
En wat wil je daarmee zeggen? Een muismat is toch ook maar een muismat? Ik denk dat er beter balpennen gemaakt kunnen worden omdat mensen misschien een of twee muismatten zullen bestellen, terwijl ze meerdere balpennen zullen bestellen.
wat moet je met 2 muismatten, en zoals ook al eerder vermeld, veel mensen hebben nu een optische, en geen mat meer nodig.
Pennen is wel een geinig idee. zo er wel een stuk of 10 willen denk ik.
Pennen is wel een geinig idee. zo er wel een stuk of 10 willen denk ik.
Ik schat dat die pennen minstens 1 Euro/stuk gaan kosten.
+ er moet ook nog wat winst op gemaakt worden om CO.net te steunen.
Dus, euh, ik zal er al zeker geen 10 gaan bestellen.
Hoe zit het trouwens dan met het betalen van die dingen?
Er zijn hier nog al wat (geïnteresseerde) Belgen ook, als wij geld overmaken naar een Nederlandse rekening, dan betalen wij zo'n 7 Euro verwerkingskosten extra.
Op 1 april 2003 10:55:20 schreef Armani:
Er zijn hier nog al wat (geïnteresseerde) Belgen ook, als wij geld overmaken naar een Nederlandse rekening, dan betalen wij zo'n 7 Euro verwerkingskosten extra.
Koen ffies lief aankijken 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 1 april 2003 10:55:20 schreef Armani:
Hoe zit het trouwens dan met het betalen van die dingen?
Klopt, moet je maar ff verhuizen ofzo 
Nee hoor, geintje, wordt dan allemaal voor gezorgt. Je kunt als het zover is je bedrag overboeken naar een Belgische rekening zodat je niet die idiote extra kosten kwijt bent.
mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
ik heb nog een ontwerp voor het opdruk:
en daar dan CO in
[Bericht gewijzigd door mauritzzz op ]
mauritzzz
Koen Van Vlaenderen
Op 1 april 2003 11:42:49 schreef Tristan:
[...]
Koen ffies lief aankijken

Ik voel me net een smokkelaar 
mauritzzz
...
[Bericht gewijzigd door mauritzzz op ]
Op 1 april 2003 14:18:33 schreef mauritzzz:
[...]
waar slaat dit op
Mauritzzz, ik begrijp best dat je 12 jaar oud bent, en nog niet zo veel van netiquette afweet, maar je zult er toch een keer aan moeten wennen, en het in bold zetten van zinnen doe je niet, en je vraagt dingetjes NETJES. Bovendien is het een domme opmerking, want het lijkt me duidelijk: Koen woont in Belgie, en nou moet hij regelmatig voor het sturen en ontvangen van geld en goederen zorgen, van of naar Nederland. Zo lijkt hij net een smokkelaar.
Koen Van Vlaenderen
Op het feit dat ik meestal betrokken ben bij NL<->BE transacties.
Vroeger gingen de Belgen in de grensstreek altijd Boter en Hesp enzo halen bij de Nederlanders omdat dat daar goedkoper was en omdat ze de grens overgingen op niet gecontroleerde plaatsen om zo de BTW te omzeilen enzo..
Nu dat de grenzen 'open' zijn doordat de Europese unie de binnengrenzen vrij heeft gezet kun je niet meer 'smokkelen' maar de historische achtergrond blijft.
MiTcHeLL
Op 31 maart 2003 22:40:48 schreef Koen Van Vlaenderen:
Mitchell ga je nou ophouden met nutteloze dingen te posten
Ik steek hier tijd en moeite in, een beetje medewerking is toch een minimale vorm van respect.
Als je toch geld ervoor gaat uitgeven waarom zet je dan niet gewoon op een bekende site een banner
Bij deze alvast mijn excuses voor de bovenstaande smile 
Anne-Sjoerd Brouwer
Newbie member
Op 1 april 2003 15:36:59 schreef MiTcHeLL:
[...]
Als je toch geld ervoor gaat uitegeven waarom zet je dan niet gewoon op een bekende site een banner
Waar slaat die reactie nu weer op?
Koen probeert een idee uit te voeren van wat mensen op CO en steekt daar energie en moeite in. Als je niks nuttigs te melden hebt, lees dit topic dan gewoon niet door.
Koen wil hier ook geen geld mee verdienen, en aangezien de merchandise alleen interessant is voor mensen op CO is het ook niet zinvol om een, betaalde, banner te plaatsen
MiTcHeLL
Op 1 april 2003 15:46:40 schreef Anne-Sjoerd Brouwer:
[...]
Waar slaat die reactie nu weer op?
Koen probeert een idee uit te voeren van wat mensen op CO en steekt daar energie en moeite in. Als je niks nuttigs te melden hebt, lees dit topic dan gewoon niet door.
Koen wil hier ook geen geld mee verdienen, en aangezien de merchandise alleen interessant is voor mensen op CO is het ook niet zinvol om een, betaalde, banner te plaatsen
Ik neem aan dat merchandise voor het algemeen bedoeld wordt om bekend te worden dus dan zou je toch ook gewoon een banner ergens neer kunnen zetten.
dit kost naar mijn mening alleen maar meer geld
Dit heeft toch trouwens helemaal nix meer met electronica te maken 
Anne-Sjoerd Brouwer
Newbie member
Volgens mij is deze merchandise voor een ander doel bedoeld. Wat ik uit het topic opmaak is dat sommige mensen het wel leuk lijkt om spullen te hebben waar CO op staat, en dat het niet echt bedoeld is voor publiciteit. Ook is het bedoeld om de site te steunen met een klein bedrag.
MiTcHeLL
Op 1 april 2003 15:55:00 schreef Anne-Sjoerd Brouwer:
Volgens mij is deze merchandise voor een ander doel bedoeld. Wat ik uit het topic opmaak is dat sommige mensen het wel leuk lijkt om spullen te hebben waar CO op staat, en dat het niet echt bedoeld is voor publiciteit. Ook is het bedoeld om de site te steunen met een klein bedrag.
Zien de mods hier iets van trug dan , volgens mij gaat het hier om een soort van inkoop actie van spullen met de letters c o erop 
Koen Van Vlaenderen
het opzet :
-Mensen willen graag iets met CO op dat tevens nuttig is
-Opbrengst gaat naar CO
moeilijk?
[Bericht gewijzigd door Koen Van Vlaenderen op ]
okee lui, T-shirt kosten, wel afhankelijk van hoeveelheid, maar zal tussen de 12 en 15 euro komen te liggen. Inclusief verzend en verwerkingskosten en winst en aldie shit. Natuurlijk heb ik het dan over 1. Zouden er meer moetn komen, word het relatief gezien goedkoper. denk trouwens dat de supergrote maten duurder uitvallen. xxxl en groter of zo.
ontwerp in topic: T-shirts. Misschien nog wat aan aanpassen, zowieso wat netter, en misschien zijn er lui met beter ontwerp.
1 euro pen, nee, dan neem ik er geen 10!!!!
Op 1 april 2003 16:17:00 schreef Syb:
okee lui, T-shirt kosten, wel afhankelijk van hoeveelheid, maar zal tussen de 12 en 15 euro komen te liggen. Inclusief verzend en verwerkingskosten en winst en aldie shit. Natuurlijk heb ik het dan over 1. Zouden er meer moetn komen, word het relatief gezien goedkoper. denk trouwens dat de supergrote maten duurder uitvallen. xxxl en groter of zo.
ontwerp in topic: T-shirts. Misschien nog wat aan aanpassen, zowieso wat netter, en misschien zijn er lui met beter ontwerp.1 euro pen, nee, dan neem ik er geen 10!!!!
Dit ontwerp is toch al goed:D
Graag suggesties of commentaar, dan kan ik dat verbeteren.